Entertainment alle pijlers

Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

06-06-2018 10:44 3045 berichten
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb

Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord

Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken :)
GinnyJones schreef:
09-11-2018 10:25
Ik vind wel dat ze de verhaallijn met Marieke in sneltreinvaart er doorheen jatsen hoor.. Ik begrijp dat ze het niet jaren kunnen rekken maar dit is ook een beetje van 0 tot 100 in 10 afleveringen..
Ik denk dat het nog wel even gaat duren allemaal.
Marieke is wel erg leuk nu
AbsolutelyFabulous schreef:
15-11-2018 20:31
Toch wel jammer dat Noud weg gaat
Die komt wel weer terug. Vroeg of laat.
Ik vind het hel erg leuk dat Jef steeds even terugkomt.. Is veel realistischer dan hoe ze het normaal doen.. iemand compleet doodzwijgen...
GinnyJones schreef:
16-11-2018 12:06
Ik vind het hel erg leuk dat Jef steeds even terugkomt.. Is veel realistischer dan hoe ze het normaal doen.. iemand compleet doodzwijgen...
Ze kunnen toch niet iedereen die uit gtst gaat maar blijven benoemen? Het is en blijft een serie.
watdachtjehiervan schreef:
16-11-2018 12:09
Ze kunnen toch niet iedereen die uit gtst gaat maar blijven benoemen? Het is en blijft een serie.
Nou weet ik niet.. Zo af en toe (al is het maar 3x per jaar) een zinnetje over iemand opzeggen vind ik niet teveel gevraagd.. Ja het is een serie, maar enig realisme mag toch wel? Sommige mensen hadden geen binding meer met mensen in Meerdijk en dat verwateren dingen, prima.. Maar Dian is tijdens haar afwezigheid door Jef eigenlijk nooit benoemd, evenals zijn zoon Remco niet. Dat is toch raar? Persoonlijk vind ik die "recurring roles" juist erg leuk.. leuker dan een zoon of dochter die zijn/haar ouders nooit bezoekt..
GinnyJones schreef:
16-11-2018 12:27
Nou weet ik niet.. Zo af en toe (al is het maar 3x per jaar) een zinnetje over iemand opzeggen vind ik niet teveel gevraagd.. Ja het is een serie, maar enig realisme mag toch wel? Sommige mensen hadden geen binding meer met mensen in Meerdijk en dat verwateren dingen, prima.. Maar Dian is tijdens haar afwezigheid door Jef eigenlijk nooit benoemd, evenals zijn zoon Remco niet. Dat is toch raar? Persoonlijk vind ik die "recurring roles" juist erg leuk.. leuker dan een zoon of dochter die zijn/haar ouders nooit bezoekt..
Een serie is alles behalve realistisch. Dan vind ik het punt wat jij noemt nog wel het minst storend. Er zijn er al zoveel gegaan. Prima dat ze het niet meer over die personages hebben.
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
16-11-2018 12:27
ik snap het wel. ik vind het bijvoorbeeld ook raar dat Sjors het nooit over Wiet of Jack heeft, zelfs niet tegen Amir. Over Amy heeft Ludo het ook nooit. en Laura heeft het nooit over Sil. ook niet tegen Noud en Noud heeft het ook nooit over z’n pa. ja, nu dat hij ook vertrekt ineens wel. Ik vind het gek.
Don't cry, buy a bag and move on.
Wat is Mark een l*l zeg. Mijn handen gaan ervan jeuken.
Zou Nola al weten dat ze een broertje heeft?
Ik vind hier dingen van.
Max vind ik een hondennaam.
Mark gaat er toch wel weer uit he? Echt te triest dat ze zo'n pre-historisch figuur terug laten komen.
Chocopinda schreef:
21-11-2018 14:24
Mark gaat er toch wel weer uit he? Echt te triest dat ze zo'n pre-historisch figuur terug laten komen.
Ja, en wat een rot personage ook. Vind m bloedirritant
Ik ben nog niet echt enthousiast over de rol van Lone, maar 'Ik herkende je niet zonder je spitskool' vind ik toch wel tamelijk briljant :)
Ik vind die hele verhaallijn rondom die Billy de Palma stom.. maar ja ze moeten toch iets verzinnen.

Wat ik ook heel onrealistisch vond (ja ik weet het, een soap is niet realistisch) is dat iedereen blijkbaar zomaar die couveuzekamer in kan lopen. En dat daar dan niemand is om op de baby's te letten. En toen Marieke de couveuze opendeed ging er een alarm af en duurde het nog heel lang voordat er iemand kwam. Ben blij dat dat ziekenhuis niet echt bestaat haha
Malibu123 schreef:
21-11-2018 23:43
En toen Marieke de couveuze opendeed ging er een alarm af en duurde het nog heel lang voordat er iemand kwam.

Gelukkig zijn de prematuurtjes in Meerdijk een pond of zeven, dus liep het allemaal zo'n vaart niet.
Gaat Amir zijn zoon opeisen ?
Gaat Marieke euthanasie plegen !
sandy1974 schreef:
22-11-2018 17:11
Gaat Amir zijn zoon opeisen ?
Gaat Marieke euthanasie plegen !
Ik zal je even antwoord geven hieronder in het wit..

Ja, Amir gaat zijn zoon opeisen. Hij kan zijn vadergevoelens niet in toom houden en nadat Bing hem betrapt met Max (die hij Ravi noemt) op zijn blote borstkast, en hem de toegang tot Max ontzegt, besluit hij over te gaan tot actie. Sjors helpt hem maar nadat Marieke Sjors in Boks confronteert met het feit dat ze met Mark heeft liggen klussen, is Amir even klaar met haar.

Marieke gaat inderdaad euthanasie plegen, Janine heeft een gesprek gehad met de arts maar verder is er nog niets concreet in gang gezet. Zeker nu Marieke heeft ontdekt dat Mark half Meerdijk heeft afgewerkt en hem het huis uit heeft gezet.. Afwachten hoe dit verder loopt dus..
Ik vind de verhaallijn van Lone tot nu toe stom maar wie weet heeft ze nog wat in petto voor ons, al dan wel/niet met Ludo en Aysen.
zinnetje in wit hieronder
Benieuwd naar de onderlinge verhouding tussen Maria de Jong en Eduard Stern. Ze reageerden wel erg heftig op elkaar. Eduard zal toch niet de vader van Rik zijn???
Haha thee, spuit 11 ;)
Die theorie is al twee weken geleden voorbij gekomen hier. Een iets andere maar soortgelijke theorie ook.
Ik word écht moe van Marieke.
Ik ben (alweer) gestopt met kijken. Ben benieuwd of ik het dit keer langer duurt dan 2 weken :-D .
Ik ben van plan zeker niet meer te kijken tot dat achterlijke gedoe met Zoe en Daan voorbij is.
Als ze er maar niet mee komen dat Daan de zoon blijkt te zijn van Maria en hoe heet die zeikopa ook alweer, want hij is minstens 15 jonger dan Rik dus dat slaat weer nergens op haha
Malibu123 schreef:
22-11-2018 20:28
Als ze er maar niet mee komen dat Daan de zoon blijkt te zijn van Maria en hoe heet die zeikopa ook alweer, want hij is minstens 15 jonger dan Rik dus dat slaat weer nergens op haha

Of Rik blijkt ook een Stern kan Zoë gewoon met Rik trouwen en zorgen voor nageslacht.
Bye bye Daan
Vreselijk zeg, die verhaallijn van Aysen en dat zwarte geld. Echt zonde van de tijd. En wat een tenenkrommende scène, dat dansen in het kantoor.
Onzinnigheid ten top.
Malibu123 schreef:
22-11-2018 20:28
nee dat zou niet kunnen want Rik zou dan geweten hebben dat z’n moeder zwanger was, maar andersom wel dan zijn Rik en Daan half broers oom en neef
daenerys79 wijzigde dit bericht op 23-11-2018 14:08
2.35% gewijzigd
Don't cry, buy a bag and move on.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven