Dom geweest
dinsdag 4 december 2018 om 14:13
Ben alweer een aantal jaren vrijgezel. Nu was ik in mijn tienerjaren helemaal gek op een jongen nooit wat geworden. Kwamen elkaar af en toe tegen en kletsten dan ook wel. Nu ben ik hem een aantal weken terug weer tegen gekomen na jaren. En even staan bijpraten. Beiden vrijgezel kwamen we achter. Bij het afscheid nemen wou hij me zoenen en wat doe ik mijn hoofd weg draaien. En nu spijt. Heb geen telefoon nummer van hem en hij is niet te vinden op internet. Ik baal zo. Weet alleen dat onze ouders bij elkaar in de buurt wonen. Maar waar de zijne wonen ik weet het niet. Weet even niet hoe ik in contact moet komen met hem .
dinsdag 4 december 2018 om 14:23
Bij een titel 'Dom geweest' denk ik aan een forummer die heeft gescharreld met haar getrouwde manager en nu in verwachting is van een drieling.
Zo'n drama is het niet.
Low profile:
Bel je moeder op. Misschien kent zij zijn moeder van de tennisclub.
Ga langs bij de plaatselijke groenteboer en kapper.
Minder low profile:
Schakel Facebook/krant/radiostation in.
Duur:
Privédetective inhuren
Zo'n drama is het niet.
Low profile:
Bel je moeder op. Misschien kent zij zijn moeder van de tennisclub.
Ga langs bij de plaatselijke groenteboer en kapper.
Minder low profile:
Schakel Facebook/krant/radiostation in.
Duur:
Privédetective inhuren
dinsdag 4 december 2018 om 15:00
dinsdag 4 december 2018 om 15:04
Hij is niet te vinden op internet zegt ze, dus ze heeft vast al gezocht op facebook. Dat kan zij vast zelf ook bedenken om hem daar te zoeken.
Misschien dat zij dacht dat ze een 'opsporings'bericht op facebook moet zetten in de hoop hem zo te vinden. Zie je wel vaker toch: leuke jongen ontmoet in de trein, maar uit het oog verloren, wie kent hem? Zoiets.
dinsdag 4 december 2018 om 15:14
Staan zijn ouders in het telefoonboek?
Anders gewoon iedereen met die achternaam in het dorp bellen.
Ken je zijn voornaam en achternaam?
En op welke school hij heeft gezeten?
Dan kan je op schoolbank.nl zoeken.
Eventueel naar een klasgenoot van hem.
En ken je de voornaam en achternaam van zijn beste vriend van vroeger?
Contact opnemen met die bestie.
* Overweegt carrière als privédetective *
dinsdag 4 december 2018 om 16:12
Heeft ie broers of zussen?
Die es door Google draaien?
En waar heb je hem weer ontmoet?
Misschien af en toe terug naar die plek?
En mijn moeder heeft niet met iedereen even veel contact, maar kent toch echt het halve dorp.
Al helemaal bij klasgenoten of oude vriendjes hun ouders.
Ze kan mij dus toch echt zo vertellen waar X zijn ouders wonen of woonden.
Als ze dus in de buurt gebleven zijn en ook jouw ouders wonen daar nog ... proberen.
Ze komen elkaar misschien wel af en toe tegen in de supermarkt.
Die es door Google draaien?
En waar heb je hem weer ontmoet?
Misschien af en toe terug naar die plek?
En mijn moeder heeft niet met iedereen even veel contact, maar kent toch echt het halve dorp.
Al helemaal bij klasgenoten of oude vriendjes hun ouders.
Ze kan mij dus toch echt zo vertellen waar X zijn ouders wonen of woonden.
Als ze dus in de buurt gebleven zijn en ook jouw ouders wonen daar nog ... proberen.
Ze komen elkaar misschien wel af en toe tegen in de supermarkt.
dinsdag 4 december 2018 om 17:43
Ja dit .
Verder zal ik wel een enge stalker zijn maar heeft hij niks gezegd over waar hij werkt, was hij in zijn eentje als een incel op dat feest of sprak hij met mensen die wel op fb zijn, zit daar iemand tussen met zijn vrienden openbaar etc?
Iedereen is op internet te vinden en je hebt zat aanknopingspunten.
Maar ik vind het wel raar dat dit het verhaal is, is hij na je afwijzing huilend weggerend ofzo? Waar woonde hij vroeger? Kom op gebruik je hersens!!
(Ok ik ben dus een enge stalker, kan het zelfs niet uitstaan dat ik deze wildvreemde kerel niet kan vinden)
Ja dit .
Verder zal ik wel een enge stalker zijn maar heeft hij niks gezegd over waar hij werkt, was hij in zijn eentje als een incel op dat feest of sprak hij met mensen die wel op fb zijn, zit daar iemand tussen met zijn vrienden openbaar etc?
Maar ik vind het wel raar dat dit het verhaal is, is hij na je afwijzing huilend weggerend ofzo? Waar woonde hij vroeger? Kom op gebruik je hersens!!
(Ok ik ben dus een enge stalker, kan het zelfs niet uitstaan dat ik deze wildvreemde kerel niet kan vinden)
Ja dit .