Entertainment alle pijlers

The Voice Of Holland seizoen 9

30-11-2018 20:51 2469 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijk je mee? Gezellig!
Post hier dan alles wat jij erover kwijt wil.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
T was weer gezellig!
Als hier nog iemand is, waarom hebben Waylon en Ilse eigenlijk ruzie en aan wiens kant moet ik staan?
Waylon! Ilse heeft het niet helemaal zuiver gespeeld destijds.....
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Ilse's kant. Hij was toen helemaal padje af.
SweetFirefly schreef:
30-11-2018 22:19
Veelal bagger vanavond. Laat ik de docu over Freddy Mercury voor schieten. Grmpffff.
Was een te gekke docu!
Ik heb juist de Voice opgenomen, want RTLZ kan ik niet opnemen (ws met rechten te maken oid).
SweetFirefly schreef:
30-11-2018 22:38
Waylon! Ilse heeft het niet helemaal zuiver gespeeld destijds.....
Dat was toch juist andersom? Waylom kwam toch gewoon niet opdagen bij concerten vd Common Linnets etc?
Betty_Slocombe schreef:
30-11-2018 22:34
Als hier nog iemand is, waarom hebben Waylon en Ilse eigenlijk ruzie en aan wiens kant moet ik staan?

Waylon. Ik heb echt een intense hekel aan haar.
:rofl:
https://www.telegraaf.nl/video/2892438/ ... -door-bent
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
:hello:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Wat een vervelende man.

Halloooootjes! Zuurpruim in da house.
Am Yisrael Chai!
Star² schreef:
01-12-2018 09:39
Waylon. Ik heb echt een intense hekel aan haar.
Ik vind ze allebei stom.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
fashionvictim schreef:
07-12-2018 20:38
Wat een vervelende man.

Halloooootjes! Zuurpruim in da house.
Ik ook want ik heb PMS :hello:
Ik heb geen best humeur. En in het BZV-topic is de hele week al geouweneeld over dat trashen stom is.
Pff.
DIKKE MENSEN ZIJN NIET OM TE KNUFFELEN
Deze man heeft alle boterhammen en schalen met bittergarnituur opgegeten en nu heeft Wendy niks meer.
Betty_Slocombe schreef:
07-12-2018 20:39
Ik heb geen best humeur. En in het BZV-topic is de hele week al geouweneeld over dat trashen stom is.
We gaan er even lekker tegenaan hier! :biggrin:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik hou hier niet van
Het is mij te gospelig.
Is het alweer tijd voor reclame?
Betty_Slocombe schreef:
07-12-2018 20:40
Pff.
DIKKE MENSEN ZIJN NIET OM TE KNUFFELEN
Ook een hele goede avond!

Hello :cheer2:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Zag ik nu een hele foute tattoo bij Martijn?

En wat heerlijk dat jullie ook allemaal een shithumeur hebben. Gedeelde snark is dubbele snark.
Am Yisrael Chai!
De aanhang is veels te blij en daar kan ik op dit moment echt niet tegen. Janken moeten ze janken.
Betty_Slocombe schreef:
07-12-2018 20:44
Is het alweer tijd voor reclame?

Zullen we daar niet meer over zeiken? Ik vind dat gezeik erger dan die hele reclame. Om de 2 nummers reclame, klaar.
Mijn leerlingen dragen ook steeds van dit soort gebleekte momjeans met wortelpijpen en ik kan er niet aan wennen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven