stoppen met daten aangeven door tel. of persoonlijk

17-03-2009 18:19 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een paar keer (+/- 10x) gedate met een jongen, ook al bij elkaar over de vloer geweest en bij elkaar geslapen.

Alleen ik heb niet het gevoel dat dit een relatie zou kunnen worden.

Nu twijfel ik hoe ik dat moet doorgeven.

Moet ik bij hem langs gaan, of kan ik hem opbellen hierover. (30 min. rjiden auto)

We hebben tenslotte niets, we hebben wel aangegeven dat we het gezellig vinden maar verder ook weinig over onze gevoelens uitgesproken als we bij elkaar waren.

Is het heel raar om dit over te telefoon te doen?

Normaal als we afscheid nemen plannen ook nooit een vervolg date dat is altijd maar hoe het loopt.
Eerst afwachten tot hij weer contact met je opneemt..als hij dan voorstelt om iets af te spreken dan tegen hem zeggen dat je het niet meer ziet zitten met hem. Is persoonlijker en wel net zo netjes!
Ja kan ook.

Maar ik dacht als ik er nu al uit ben voor mezelf is het dan niet lullig om af te wachten totdat we afspreken (hij voorstelt om langs te komen) het dan pas te zeggen en hem naar huis te sturen.
Als je er graag van af wilt zou ik inderdaad vanavond nog naar hem toe gaan. Ik vind het zelf niet altijd voor zulke hele leuke gesprekken...daarom negeer ik in eerste principe zijn telefoontje of smsjes , zodat hij een beetje een voor gevoel krijgt..anders denk ik altijd dat het te hard aankomt..succes in ieder geval
Als je al bij elkaar hebt geslapen en je merkt dat hij jou wel ziet zitten, vind ik het wel zo netjes om het persoonlijk te zeggen dat het wat jou betreft niets wordt.
Ik zou persoonlijk met hem in gesprek gaan.

Dat is wel net zo respectvol.
Hoe zou je het zelf willen horen als je je bijvoorbeeld in hem verplaatst?
ik zou het hem vertellen en wel zo snel mogelijk, anders houd je hem aan het lijntje!
Ik vind dat dat best over de telefoon kan. Sterker nog, dat vind ik zelfs beter dan face to face. Want als je nog gaat afspreken, geeft dat meer hoop. En het lijkt me daardoor ook een grotere domper voor hem, want als jij bij hem langskomt of hij bij jou verwacht hij waarschijnlijk een leuke avond. Als jullie een relatie hadden, was het natuurlijk wat anders. Maar jullie hebben, zoals je schrijft nooit echt uitgesproken dat jullie een relatie hadden en dat er nooit ter plekke vervolgafspraken worden gemaakt, vind ik ook wel wat zeggen.

Dus, gewoon die telefoon pakken en even door de zure appel heen bijten!
Ik zou het persoonlijk zeggen en juist niet door de telefoon... vind ik wel zo fatsoenlijk en anders zit de ander misschien wel verbijsterd aan de andere kant van de telefoon. Maar goed, das mijn mening.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven