twijfel tindermatch

14-12-2018 12:34 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Na maanden meelezen maak ook ik nu een topic aan.

Ik had twee dagen geleden een tindermatch met een jongen.

Na een cliché beginnetje met : ''hee alles goed?'' '' ja hoor met jou?'' begon hij meteen te vragen wat ik zoek in een man, en ik gaf als antwoord :

Ik zoek in een man iemand die mijn partner, maar tegelijkertijd ook mijn beste maatje is. Iemand waarbij je volledig jezelf kunt zijn, en het altijd geaccepteerd wordt. Iemand waarmee je kunt lachen, maar bij wie je ook kunt uithuilen op zijn schouder.

Toen ik vroeg ; waar ben jij naar op zoek in een vrouw dan? Zei hij :

Iemand die lief en aardig is, en waarmee de seks fantastisch is.

Nu weet ik dat mannen en vrouwen over het algemeen hier een andere reactie op geven als je die vraag stelt, en dat ik niet zo'n zoetsappig antwoord als die van mij terug hoef te verwachten.... maar toen ik zijn antwoord las trok ik een zuur gezicht alsof ik een hele citroen in een keer naar binnen aan het werken was, en dacht ik.. o ja.. heb je weer zo'n Japie waarbij het om één ding draait.

Nu is mijn vraag.. Reageer ik te heftig dat ik hier op afknap?

Wat zouden jullie hier van vinden/ hoe zouden jullie hier op reageren?
Jij stelt een heel voor de hand liggende vraag.
Hij geeft een heel voor de hand liggend antwoord.

Ik snap het probleem niet zo?
Als mannen meteen over seks beginnen weet je waar ze naar op zoek zijn. Voordat je elkaar ontmoet hebt hoort dat geen onderwerp te zijn vind ik.
Dollop schreef:
14-12-2018 14:54
Als mannen meteen over seks beginnen weet je waar ze naar op zoek zijn. Voordat je elkaar ontmoet hebt hoort dat geen onderwerp te zijn vind ik.
Hij begon niet over seks, hij gaf een eerlijk antwoord op een vraag.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Dollop schreef:
je wilt toch een relatie, geen vriendschap?
Lorem Ipsum
Eigenlijk wil je dus weten of iemand op zoek is naar vrijblijvende seks, of iets op wil bouwen met iemand.

Deze man is direct. Ik hou daar meer van dan iemand die met een slijm-praatje semi-serieus probeert over te komen.

De kans is groot dat je iets afspreekt met iemand via Tinder waarbij het niets wordt. Het zegt niet zoveel hoe iemand iets verwoordt, tenzij het heel vulgair is.
Als iemand geile praatjes probeert te houden met je, dan weet je dat het diegene vooral om de spanning gaat. Met jou of met wie dan ook. Die kans is gewoon vrij groot met Tinder.
Maar er zijn ook best mensen die er een relatie aan overhouden.

Oftewel: of deze man serieus is, ( en of jullie elkaar leuk vinden) weet je pas als je hem leert kennen.
Dollop schreef:
Ja wat had hij dan moeten antwoorden? Ik zoek een leuke meid waarmee ik lekker scrabble kan spelen. Seks is ook een onderdeel van de relatie. Hij nodigde TO toch niet meteen uit in zijn bed.
Seks is vanzelfsprekend. Het komt tot stand na een date. Het benoemen komt op mij wanhopig en opdringerig over, als een kleuter die bij de vraag wat hij wil eten 'snoep' antwoordt.
Dollop schreef:
14-12-2018 15:14
Seks is vanzelfsprekend. Het komt tot stand na een date. Het benoemen komt op mij wanhopig en opdringerig over, als een kleuter die bij de vraag wat hij wil eten 'snoep' antwoordt.
Ik vind het geen wanhopige en opdringerige opmerking hoor.
TO te veel analyseren is killing voor de date leukheid, verliefdheid en sex zowieso.

Ga op je gevoel af! Date in het echt!
Mijn tip is spreek zo snel mogelijk af en laat dat appen en bellen te veel even terzijde. Als hij meteen begint met te seksuele opmerkingen , ja dan weet je het deze wil meteen binnen half uur plat liggen.

Dat mannen lomp, raar en direct kunnen zijn. Het is zo. Lees ik ook overal. Aan de andere kant ze hebben lef en zeggen wat se denken ! Dat wij dan te veel analyseren of uit onzekerheid filosoferen...das echt time waist!

Ik wens mezelf ook een leuke match die enigszins manieren heeft en jou ook! :proud:
oudebaas schreef:
14-12-2018 13:57
Dit dus. Seks is zelfs een van de steunpilaren van een relatie. Goede seks is dus zeker een valide voorwaarde om een relatie aan te gaan. Eerst seks, dan kijken of er een relatie in zit.

Verder is het verstandig om te daten zonder gelijk te denken aan een vaste relatie. Date om het daten en kijk wat er verder uit komt. Zonder hoge verwachtingen is een date veel minder beladen.
Ja en nee.
Ja omdat het veel teleurstelling voorkomt.
Nee omdat ik wel wil weten of het puur een seksdate is of niet.
Seksdate is niks mis mee hoor maar ik date wel met de mogelijkheid tot meer.
Bij een seksdate is uitgangspunt anders.

En seks is een enorm belangrijk onderdeel van een relatie. Geen of geen goede seks is vragen om problemen.
Ik zat een poosje op Tinder.
Een man die matchte opende het gesprek met de geweldige oneliner “Ik zoek sekx”.
Dat vond ik best wanhopig.

Ik vroeg me af of zijn hondje misschien zo heette. Ik heb het maar niet gevraagd.
oudebaas schreef:
14-12-2018 14:01
Ook dat.”Partner en beste maatje” klinkt wel heel erg niet origineel en Bouquetreeksachtig. Ik zou er jeuk van krijgen.
Maar niet de lekkere jeuk.
:)
laverneb schreef:
14-12-2018 15:25
Een man die matchte opende het gesprek met de geweldige oneliner “Ik zoek sekx”.

Ik vroeg me af of zijn hondje misschien zo heette. Ik heb het maar niet gevraagd.
:rofl:

Bij mij een keer.
Doe je ook anaal.

Ik ben niet preuts, maar als allereerste zin..

Toen ik antwoordde met nee, maar jij dan? was hij boos. ;-D
laverneb schreef:

Ook met die spelling? Daar zou ik ook wel op afknappen ja.
Aardvarkentje schreef:
14-12-2018 15:36
Ook met die spelling? Daar zou ik ook wel op afknappen ja.
Uiteraard.
Ik vind het geen gentlemangedrag.
Dollop schreef:
14-12-2018 15:42
Ik vind het geen gentlemangedrag.
Gentlemen staat voor mij voor: mooie praatjes en zichzelf anders voordoen om indruk op iemand te maken. Daar kan een heel ander persoon achter zitten. Ik hou daar persoonlijk juist niet zo van.

Maar goed. Wat deze man ook voor persoon is, TO, bedenk zelf of je dit wel of niet prettig vindt in de communicatie met iemand. Dat is voor iedereen verschillend. Het blijft lastig, deze manier van iemand leren kennen.
laverneb schreef:
14-12-2018 15:50
Gentlemen staat voor mij voor: mooie praatjes en zichzelf anders voordoen om indruk op iemand te maken. Daar kan een heel ander persoon achter zitten. Ik hou daar persoonlijk juist niet zo van.

Maar goed. Wat deze man ook voor persoon is, TO, bedenk zelf of je dit wel of niet prettig vindt in de communicatie met iemand. Dat is voor iedereen verschillend. Het blijft lastig, deze manier van iemand leren kennen.
Dat is loverboygedrag. Een gentleman wil jou als persoon en niet meteen je vagina.
Dollop schreef:
14-12-2018 15:52
Dat is loverboygedrag. Een gentleman wil jou als persoon en niet meteen je vagina.
Grappig, wij hebben een heel verschillende definitie van “gentleman”.

Waarschijnlijk bedoelen we wel hetzelfde. Iemand die niet geïnteresseerd is in jouw lijf alleen, maar ook in jou als persoon, die vooral oprecht is en betrouwbaar.
laverneb schreef:
14-12-2018 15:50

Ja absoluut.. Dat is ook het gevaarlijke. Je gaat alles zelf invullen.
Ilovefairytales schreef:
14-12-2018 15:23
TO te veel analyseren is killing voor de date leukheid, verliefdheid en sex zowieso.

Ga op je gevoel af! Date in het echt!
Mijn tip is spreek zo snel mogelijk af en laat dat appen en bellen te veel even terzijde. Als hij meteen begint met te seksuele opmerkingen , ja dan weet je het deze wil meteen binnen half uur plat liggen.

Dat mannen lomp, raar en direct kunnen zijn. Het is zo. Lees ik ook overal. Aan de andere kant ze hebben lef en zeggen wat se denken ! Dat wij dan te veel analyseren of uit onzekerheid filosoferen...das echt time waist!

Ik wens mezelf ook een leuke match die enigszins manieren heeft en jou ook!
:proud:
haha helemaal waar! en uiteraard gun ik die jou ook!! :cheer2:
laverneb schreef:

Ik heb ook een keer gehad. '' Hee lekkere tetten''. en dat terwijl er niets te zien was. Dan is het ook wel overduidelijk dat het om één ding gaat. Dit was voor mij een twijfelgevalletje
Iedereen is anders, maar ik zou hier op afknappen.
annabellaa schreef:
14-12-2018 16:01
Ja absoluut.. Dat is ook het gevaarlijke. Je gaat alles zelf invullen.
Ik heb besloten dat het niet mijn manier is. Ik wacht wel tot ik over iemand struikel. :)
Ik ben onhandig genoeg, dus dat gaat vast nog wel een keer gebeuren. :mrgreen:

Ben je er al uit wat je gaat doen, ga je nog wat verder kletsen met hem? Volgens mij weet je dan gauw genoeg wat je voor vlees in de kuip hebt.
(“De kuip” wordt gewoon drie keer verbeterd in de Kuip :rofl:. “De arena” dan weer niet ... sorry, viel mij even op).
anoniem_356413 wijzigde dit bericht op 14-12-2018 16:15
1.27% gewijzigd
benmamma schreef:
14-12-2018 15:23
Ja en nee.
Ja omdat het veel teleurstelling voorkomt.
Nee omdat ik wel wil weten of het puur een seksdate is of niet.
Seksdate is niks mis mee hoor maar ik date wel met de mogelijkheid tot meer.
Bij een seksdate is uitgangspunt anders.

En seks is een enorm belangrijk onderdeel van een relatie. Geen of geen goede seks is vragen om problemen.
Ik bedoel, je zou een date als Ding an sich moeten zien. Niet als opstapje naar seks, een vriendschap of een relatie. Mochter meer van komen is het altijd meegenomen. Mocht het bij die date blijven dan is het zo. Dan heb je toch een ervaring opgedaan, het je met iemand van gedachten gewisseld. Kortom je bent een iets wijzer mens geworden. Heb je te veel verwachtingen dan ga je die date als verloren tijd beschouwen als het daarbij blijft. Stap je er ongedwongen in dan is die date een nieuwe ervaring, een stukje verrijking.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven