ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
Haha, als er toch een envelop jou kant uit gaat, kan ik die er net zo goed bij doen Summerxx. Doe ik!

Dan ga ik nu maar even die spullen uit mijn etalage halen.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Dank je Zus..
Wie bood ook alweer die lamp voor aan het plafond en een wit hoekkastje aan? Ik hoop dat je me wilt mailen, ben benieuwd waar je woont.

lippenbalsem apestaart gmail punt com
Meiden,

ik heb mailcontact gehad met het sophia. Die zijn erg blij met de kaartjes. Ik heb een afspraak gemaakt voor dinsdagmiddag om ze te brengen.

Dus mochten er nog mensen zijn die voetbalplaatjes over hebben?!?

@meiske,

ben vreselijk in slaap gevallen en ben daardoor niet naar het postkantoor geaan. Je hebt het wel te stellen met me he.

Sorry!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Artemis, dat sportvestje van Mexx valt dat een beetje ruim?
Cum non tum age
Ik heb trouwens een mailtje gekregen van een onbekende. Die was geinteresseerd in iets uit mijn winkeltje.

Hebben jullie ook weleens zo'n reactie gehad?
Cum non tum age
Biba heeft mail terug!
668, the neighbour of the Beast
Nee, niet eerder gehad Noa. En ik weet ook niet zo goed wat ik er van vind... niet zo netjes denk ik, meld je dan eerst hier maar.
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 19 maart 2009 @ 18:39:

@meiske,

ben vreselijk in slaap gevallen en ben daardoor niet naar het postkantoor geaan. Je hebt het wel te stellen met me he.

Sorry!ach het was ook zulk lekker weer om in slaap te vallen
quote:AnneDaisyMay schreef op 19 maart 2009 @ 18:01:

Je hebt mail !je hebt al weer mail terug
Net de vesten van Zusje gekregen, die zijn helaas te klein

Vallen als een maat 46 ofzo, gok ik, want ik pas er echt niet in. Wie biedt? marels_@live.nl
@ ikbenik, ik heb nog wat van die pakjes voetbalplaatjes liggen. Kan ze opsturen als je ze wil hebben?
quote:zusje78 schreef op 19 maart 2009 @ 18:54:

Nee, niet eerder gehad Noa. En ik weet ook niet zo goed wat ik er van vind... niet zo netjes denk ik, meld je dan eerst hier maar.Ja, maar ik vraag me af of het wel iemand is die bekend is met dit topic of iemand die gewoon een beetje op mijnalbum zat te kijken.
Cum non tum age
Hey, da's vervelend Marels! Ik snap het soms echt niet met die maten, ik heb mt 48-50 boven en ze pasten me prima.
O zo Noa, dat kan misschien ook nog ja.. Even terugmailen met vraag hoe en wat dan maar.
marels.. mail...
quote:AnneRoos74 schreef op 19 maart 2009 @ 19:00:

@ ikbenik, ik heb nog wat van die pakjes voetbalplaatjes liggen. Kan ze opsturen als je ze wil hebben?Graag, alles is welkom! Kun je me mailen op ikbenikhetisnietanders@hotmail.com?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Mail terug
Trouwens, ik weet niet of iedereen nog bij het oude topic gelezen heeft, dus ik zal een paar dingen nog herhalen:

C_Estelle, gefeliciteerd met je nieuwe baan.

La_Vie_en Rose, wat leuk dat je een jong poesje krijgt.
Cum non tum age
@ Zwieber:

Fijn dat ze binnen zijn, enne leuk toeval, met het boekje en de beer....;-)

Veel plezier ermee!
@, Ikbenik, je mag je mailbox bekijken.
quote:noa schreef op 19 maart 2009 @ 18:47:

Ik heb trouwens een mailtje gekregen van een onbekende. Die was geinteresseerd in iets uit mijn winkeltje.

Hebben jullie ook weleens zo'n reactie gehad?

Ik heb dat gisteren gehad maar ze maakte zich wel bekend met een naam van het forum.

Het is trouwens geen ruil geworden omdat ze niet gezien had dat het om kinderwanten ging....
Ik heb dat wel gehad met de voetbalplaatjes Noa.

Maar ook pas iemand die met reclamegedoe mailde aan de hand van wat ik had gemeld hier dat ik zocht. En daar was ik beduidend minder van gediend.

Als zoiets nou vaker gebeurd, moeten we dat misschien eens bijhouden en eventueel melden.

Ik wil dat best bijhouden, eventueel.
Ik kreeg vandaag dus ook een reactie. Omdat ik eerst mijn hotmail opende dacht ik dat die persoon zich ook hier had gemeld maar niet dus. Maar misschien is het een meelezer, dat kan ook. Maar via dit topic vind ik toch prettiger.

Maar misschien bij deze: wie oh wil dat boek van wat je eet ben jezelf????
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
ik krijg toch de geest om alle spulletjes die ik niet gebruik op de foto te zetten. Dit is toch een leuke manier om ervan af te komen. Omdat het echter morgen wordt voordat ik echt foto's kan maken zal ik hier vast omschrijven.

- champagneflutes zonder voet. Het zijn 6 flutes die je in een soort kom zet.

- een tweepersoonsbed met goed matras en dekbed

- ballerina's in een schots ruitje. Nooit gedragen

- zwarte ballerina's, nooit gedragen

en zal verder m'n kledingkast ook nog even uitmesten. Daar liggen ook genoeg onbezonnen aankopen in.

@schravelvot. Ik zag bij jou allemaal kabouterplopspulletjes liggen. Zijn dat echt allemaal video's of zitten er ook dvd's bij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven