Shampoo bar
zondag 23 december 2018 om 15:00
Ik las over shampoo die er uit ziet als een stuk zeep. Dus niet vloeibaar en het zit niet in een fles, waardoor je minder plastic verpakking hebt en het lijkt me ook handig voor op reis (ben toch altijd bang dat zo’n fles gaat lekken).
Maar is het fijn om te gebruiken? Heeft iemand er ervaringen mee?
Maar is het fijn om te gebruiken? Heeft iemand er ervaringen mee?
maandag 24 december 2018 om 01:09
Damn you autocorrect....Hahahahaha.
Live long and prosper
maandag 24 december 2018 om 13:01
Ik vind het niet praktisch, juist omdat je hem steeds moet drogen en buiten de douche neerleggen.
Dan sta ik eronder, ben ik hem vergeten te pakken. Dus eruit: koud en alles nat.
Haar gewassen, leg ik hem buiten de douche: nog nattere vloer. Dan zit er nog zeep aan mijn handen wat ik eigenlijk niet meer nodig heb, want ik heb al genoeg. Maar ja, ik kan het niet meer terugplakken.
Fijn voor het milieu, zeker. Handig voor op reis: ook. Maar verder vind ik het dus niet fijn.
Dan sta ik eronder, ben ik hem vergeten te pakken. Dus eruit: koud en alles nat.
Haar gewassen, leg ik hem buiten de douche: nog nattere vloer. Dan zit er nog zeep aan mijn handen wat ik eigenlijk niet meer nodig heb, want ik heb al genoeg. Maar ja, ik kan het niet meer terugplakken.
Fijn voor het milieu, zeker. Handig voor op reis: ook. Maar verder vind ik het dus niet fijn.
maandag 24 december 2018 om 19:16
Ik had een bar van de Lush (shampoo en conditioner in 1, naam vergeten maar hij is geel), viel inderdaad al erg snel uit elkaar (ondanks laten drogen, in een bakje bewaren, zelfs nog advies gevraagd in de winkel en dat opgevolgd). Hij schuimde ook niet lekker, vooral niet toen de bar uit elkaar was gevallen en ik met de stukjes m'n haar begon te wassen. Nu heb ik er een van MetOlijf, kost hetzelfde maar de bar is dubbel zo groot en valt niet snel uit elkaar. Schuimt lekker en verzorgt m'n haar goed! Hij past alleen dus niet in het bakje van Lush, maar het plastic bakje waarin de bar geleverd wordt is ook niets mis mee natuurlijk
en in de bars van Lush zit SLS wat slecht schijnt te zijn voor je haar, de bars van MetOlijf hebben dit niet. Conditioner heb ik gewoon van de Etos.
maandag 24 december 2018 om 19:20
Bedankt voor de tip!Klubnika schreef: ↑24-12-2018 19:16Ik had een bar van de Lush (shampoo en conditioner in 1, naam vergeten maar hij is geel), viel inderdaad al erg snel uit elkaar (ondanks laten drogen, in een bakje bewaren, zelfs nog advies gevraagd in de winkel en dat opgevolgd). Hij schuimde ook niet lekker, vooral niet toen de bar uit elkaar was gevallen en ik met de stukjes m'n haar begon te wassen. Nu heb ik er een van MetOlijf, kost hetzelfde maar de bar is dubbel zo groot en valt niet snel uit elkaar. Schuimt lekker en verzorgt m'n haar goed! Hij past alleen dus niet in het bakje van Lush, maar het plastic bakje waarin de bar geleverd wordt is ook niets mis mee natuurlijken in de bars van Lush zit SLS wat slecht schijnt te zijn voor je haar, de bars van MetOlijf hebben dit niet. Conditioner heb ik gewoon van de Etos.