Lastige date

30-12-2018 01:32 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu al een aantal maanden aan het contacten met een man, in het begin was het erg gezellig. er was veel contact over en weer.
Nu een maand geleden hebben we elkaar voor het eerst gezien, gezellig een drankje gedaan in de stad, uiteindelijk beschonken bij hem thuis beland. Hij vroeg of ik bleef slapen, dit heb ik niet gedaan en ben met de trein mee naar huis gegaan. Daarna hebben we nog veel gebeld en gefacetimed. Sinds 2 wkn doet hij erg kortaf, reageert niet of nauwelijks meer. of dan de ene dag wel en de andere dag niet. Ik merk dat ik hem ontzettend leuk ben gaan vinden en het moeilijk vind om het contact te verbreken, ik heb hem gevraagd of we misschien even kunnen bellen het weekend.. Ik berichten hem namelijk dat ik dit niet zo erg leuk vind, en dat ik mijzelf er best wel rot over voel hoe het nu afloopt, hij reageerde daar erg lief op en zei dat het niet zijn bedoeling was. Met enorm veel kusjes op het einde... Mijn vraag is; als hij nou morgen niet belt, moet ik hem dan echt vergeten en verdwijnen uit zijn social media?
Wat dacht je ervan om gewoon weer een af te spreken?
Al dat geneuzel over de app en telefoon schiet je toch niks mee op.

Je moet het leuk hebben samen in het echte leven. En als hij je niet wil zien dan ga je door met je leven.

Met een telefoongesprek wat je nu wil gaan voeren maak je al zo’n enorm drama dat je van geluk mag spreken als er wat ‘positiefs’ uitkomt.

Dus als je wil dat het wat wordt. Dramaqueen uit, bellen en uitnodigen voor een date. Plezier maken en niet zeuren over tere zieltjes. Je gevoelens hebben tijd nodig om te groeien, ook bij hem.
Ik ben nu al een aantal maanden aan het contacten met een man, in het begin was het erg gezellig. er was veel contact over en weer.
Nu een maand geleden hebben we elkaar voor het eerst gezien, ...

Dat krijg je als je maandenlang alleen maar berichtjes stuurt en belt, maar de persoon nooit in het echt gezien hebt. Regel één bij daten : elkaar zo snel mogelijk zien. Pas dan weet je veel beter hoe iemand echt is.
Mijn (reallife en forum) ervaring is dat je het doorgaans goed aanvoelt als een date/scharrel/prille relatie zich aan het terugtrekken is uit het contact. Vanuit het rotgevoel dat dat geeft hebben veel mensen de neiging om toch te gaan "trekken"...(erover willen praten, nog eens afspreken, de ander de liefde verklaren etc) Helaas werkt dat nooit en maakt het alles alleen maar ongemakkelijker. Ik denk dat als hij jou morgen niet belt, je je conclusies kunt trekken en er idd het beste mee stopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven