Kan mijn hotmail niet lezen

20-03-2009 14:13 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik naar mijn hotmail ga, kom ik wel gewoon in mijn inbox maar ik kan de mailtjes niet openen... als ik op een mailtje klik krijg ik de mededeling dat hotmail 'temporarily unavailable' is en dat ik een paar minuten moet wachten. Maar het duurt nu al een paar uur... Ik vind het echt zwaar irritant, want ik kan wel zien dat het VEEL mailtjes zijn die wachten om gelezen te worden!

Heeft iemand anders dit ook? Huisgenoten van mij konden wel gewoon hotmail lezen en mailen
Ik kan ook niet op hotmail. Maar ik zie ook geen eens de mails die ik heb. Super irritant!!!!!!!!
ik kan er wel gewoon in
bij mij doet hij het gewoon! Geen problemen!
Er stond op de website dat de problemen alleen bij een bepaalde server waren... dus ik zit net op de verkeerde blijkbaar
heb er ook last van. Kuthotmail.
Misschien toch maar eens naar G-mail overstappen hè
ah dus bij meer mensen problemen! bij mij dus ook...
Ik kan al vanaf december niet meer in mijn hotmail.Ben nu overgegaan naar Gmail en bevalt mij prima.Ben wel een hoop adressen kwijt.
Dit heb ik ook gehad. Ik kon er heeeel lang niet in. Wel in de inbox zien van wie ik mail had, maar openen ho maar. Op andere computers kon ik wel gewoon mn mail lezen.

Uiteindelijk... windows opnieuw geinstaleerd en toen deed ie t weer! Sindsdien nooit meer problemen gehad.

Misschien hebben jullie hier ook iets aan?
gruwelijk frusterend!!!! Ik heb al zoveel geprobeerd, ik krijg het niet voor elkaar.
Joepie!! Het LIJKT nu gelukt te zijn. pfff.... Hopen dat dit zo blijft.....

Als je wél kunt inloggen, maar niet je berichten kunt lezen, probeer dan dit eens.

- Klik linksboven op 'windows live'

- dan staat er onder 'highlights van hotmail' op 'opties'

- klik dan links onder 'naar postvak in' op 'hotmail'

- klik dan op 'accountgegevens (wachtwoorden, aliassen, tijdzone)'

- dan wordt er gevraagd om je wachtwoord in te typen

- klik dan onderaan bij 'andere opties' op 'verbinden met https'

Dit kun je dan lezen:

Belangrijk: HTTPS werkt voor Hotmail via het web, maar veroorzaakt fouten als Hotmail wordt geopend via programma's als:

*De Windows Live-toepassing voor Windows Mobile en Nokia

*MSN Explorer

Voor mij werkte het om helemaal onderaan het rondje aan te klikken voor 'https niet automatisch gebruiken'

Hopelijk helpt dit jullie ook!!!!

Succes
Ik heb het op mijn werk ook. Thuis, 2 km verderop nergens last van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven