Anoniem_63ed457a70197
donderdag 17 januari 2019 om 18:02
Heerlijk, dat heb ik wel verdiend na die harde solliciteer dag gisteren. Moederlief had me 50 euro gegeven, dus ben de stad en supermarkt in gegaan. Ook gelijk lekkere Thaise gerechten afgehaald, en nu lekker opruimen en series/filmpje.
Weet nog niet of ik morgen vrij neem en er een lang weekend van maak....
Anoniem_63ed457a70197
donderdag 17 januari 2019 om 19:44
Sssstttt ... Denk je dat het UWV vandaag ook verlof had?
En dat die hier niet lezen?
Hi? Wie? Ik heb OUDERS! OUDERS! Je weet wel een vader en een moeder! Ze zijn prima in staat om voor mij te zorgen, dus de staat/overheid heb ik niet nodig. Die is voor mensen zonder OUDERS.
Anoniem_337063
donderdag 17 januari 2019 om 19:46
Klinkt heerlijk. Stond ik in jouw schoenen plakte ik morgen eraan vast.
Hi? Wie? Ik heb OUDERS! OUDERS! Je weet wel een vader en een moeder! Ze zijn prima in staat om voor mij te zorgen, dus de staat/overheid heb ik niet nodig. Die is voor mensen zonder OUDERS.
Oh heerlijk een vrije dag, ga vanavond lekker vroeg op bed. En als je dan toch verlof hebt neem morgen er bij. Lekker uitslapen en de dag morgen beginnen met Teletubbies en sabbelen op je duim.
Je zou vast heel trots zijn op je CV en sollicitatiebrieven.
Offensive!!!!!!!!!!
Mijn ouders zijn allebei overleden, en nu?
Oh wacht! Ja, ik werk gewoon! Heb mijn eigen huis, eigen auto en EIGEN GELD!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Beste wat je kan doen op de volgende dag vrij , is je laten steriliseren. Heb je en een dagje uit, en met die zwakke mentaliteit niet nog meer personen die je met zo`n houding besmet!