Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 8

15-01-2019 14:22 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 8 alweer!

Afbeelding
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Poppy_del_Rio schreef:
23-01-2019 10:14

Ik zal de richtlijnen even proberen te vinden.

Wel:
- Een locatie met een leuk verhaal, een historische locatie of een locatie met educatieve waarde
- Een cool kunstwerk of unieke architectuur
- Een verborgen juweeltje of hyper-lokale plek
- openbare parken
- openbare bibliotheken
- openbare gebedshuizen
- transitstations

Niet:
- kandidaten op terreinen van basis/middelbare scholen
- op grondgebied van privéwoningen
- kandidaten die de oprit of werking van nooddiensten kunnen belemmeren
- kandidaten die niet permanent zijn, met inbegrip van seizoensgebonden displays die alleen op bepaalde momenten worden opgezet
- Kandidaten die natuurlijke elementen zijn (met inbegrip van foto's van landschappen en inzendingen met als onderwerp een meer, rivier, stroom, berg, vulkaan, waterval, enz.; foto's van nuttige items die door de mens gemaakt worden - platen, borden, enz. - bij natuurlijke elementen zijn aanvaardbaar)
- de kandidaat is geen voorwerp, maar een foto van een persoon/groep van mensen, lichaamsdelen, levende dieren
- De foto is afkomstig uit een bron van derden (vertoont een watermerk) of is van lage kwaliteit (bijv. pikzwarte/wazige foto's of foto's die gemaakt zijn vanuit een auto)

Die op een na laatste lijkt logisch, maar je wilt niet weten hoeveel foto’s van mensen en dieren ik heb moeten afkeuren :facepalm:
Hier in de buurt is een gym: een beeld van een haan in een tuin. Ik voel me altijd ongemakkelijk im daar stil te staan, maar het mag dus eigenlijk ook helemaal geen gym zijn :O
AnnA_C schreef:
23-01-2019 10:34
Hier in de buurt is een gym: een beeld van een haan in een tuin. Ik voel me altijd ongemakkelijk im daar stil te staan, maar het mag dus eigenlijk ook helemaal geen gym zijn :O
Klopt, die is er waarschijnlijk in de begindagen van Ingress doorheen geglipt.

En dan is het ook nog een gym geworden! Blij dat ik daar niet woon. Mijn angst toen ik mijn homeportal indiende, was dat het een gym zou worden. Geen behoefte aan grote groepen mensen voor de deur.
Ik heb eindelijk een Cubone uit een opdracht. Weer een stapje dichter bij Meltan.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Ik ken ook heel wat stops en gyms met wazige, scheve, donkere of verregende foto's (druppels op de lens).
Er is hier een park in de buurt met meerdere stops, op elke foto staat dezelfde hond op de voorgrond :puppy: :D
In memoriam AnnA_C
Hier in een plaatsje in de buurt is een stop en daar staat een groot rood vraagteken op. Altijd wel grappig om aan iemand te sturen.

Gefeliciteerd met je Cubone, sun.lover.
Aan het begin beoordeelde Niantic zelf de aanvragen voor portals (geen stops, Pokémon Go bestond nog niet). En toen waren ze volgens mij blij met elke nieuwe aanmelding.

Maar al gauw groeide het ze boven het hoofd en ontstond er een stuwmeer aan kandidaat-portals. Het duurde makkelijk een jaar voordat je iets over een ingediende portal hoorde, áls je al iets hoorde.

Toen hebben ze bedacht dat Ingress-spelers de kandidaat-portals maar zelf moesten gaan beoordelen. Je moest dan wel high-level zijn en een testje afleggen. Toen ging het ineens een stuk sneller :)

Maar alsnog kan het lang duren. Elke aanvraag moet namelijk worden beoordeeld door een x-aantal spelers van beide Ingress-teams.
Suikerbroodje schreef:
23-01-2019 19:21
Hier in een plaatsje in de buurt is een stop en daar staat een groot rood vraagteken op. Altijd wel grappig om aan iemand te sturen.

Ivm dat vraagteken wonen wij óf dicht bij elkaar in de buurt óf ze zijn er meer :P

Vandaag Groudon gevangen!
Er zijn er meer, ik ken ze ook :)
In memoriam AnnA_C
Poppy_del_Rio schreef:
23-01-2019 10:29
Wel:
- Een locatie met een leuk verhaal, een historische locatie of een locatie met educatieve waarde
- Een cool kunstwerk of unieke architectuur
- Een verborgen juweeltje of hyper-lokale plek
- openbare parken
- openbare bibliotheken
- openbare gebedshuizen
- transitstations
Wat ik nog steeds gek vind is dat speeltuintjes mogen. Ik vind dat een gek gezicht als volwassenen een beetje met hun telefoon staan te rommelen naast spelende kinderen.
Ook raar maar dan anders: borden van fietsknooppunten, of andere informatieborden.
In de begindagen van Ingress waren de portals mooi en bijzonder, je ontdekte er echt je wereld mee. Nu is het een zooitje....
Suikerbroodje schreef:
23-01-2019 19:21

Hier in de buurt: een doodgewone putdeksel, ‘artist unknown’.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Maar wat heeft Ingress met Pogo te maken? Dat snap ik niet helemaal.

Hier in de buurt heb je trouwens een stop van een vogelhuisje bij iemand in de tuin, vind ik ook zo bijzonder.
himalaya schreef:
24-01-2019 08:19
Hier in de buurt: een doodgewone putdeksel, ‘artist unknown’.
:hihi:

Ik had vanmorgen een gym overgenomen, daarna wilde ik boodschappen gaan. Ik ben nog niet bij de winkel of ik lig er al uit, zonder muntjes (6)
Ik ben eerst rustig boodschappen gaan doen maar daarna heb ik de gym teruggepakt en er een blissey in gezet, dat zal ze leren :whip: Die Blissey staat er overigens nog steeds in.
Chocopinda schreef:
24-01-2019 10:05
Maar wat heeft Ingress met Pogo te maken? Dat snap ik niet helemaal.
Het zijn allebei spellen van Niantic.
Niantic heeft de spellen gekoppeld.
De Pokestops en gyms uit Pokémon Go zijn gebaseerd op de “portals” van Ingress. Alleen Ingress-spelers kunnen nieuwe portals/stops voordragen en zij beoordelen ook de aanvragen van anderen.

Dus als er een aanvraag van mij wordt goedgekeurd, wordt dat eerst een portal in Ingress en vervolgens, na een paar dagen, verschijnt er in Pokémon Go op dezelfde plek een nieuwe Pokestop of gym.
Er zijn ook al trials in een paar landen om pogo spelers die level 40 zijn stops te laten toevoegen. Hoe het daarmee staat weet ik niet, maar ooit krijgen wij als pogo speler ook de kans om stops toe te voegen als alles goed verloopt. Heb er ook niets meer over gelezen, dus kan ook best zijn dat ze er mee gestopt zijn. Zou wel mooi zijn als wij het ook zelf kunnen en niet afhankelijk hoeven te zijn van ingres spelers
Ja, inderdaad, daar heb ik ook ooit iets over gelezen. Volgens mij waren/zijn die trials er alleen in Azië?

Maar zou fijn zijn inderdaad voor degenen die alleen PoGo spelen!
Iemand battelen?

Ik heb last van afkickverschijnselen :(
Ik zit nu een week binnen, mijn hoogtepunten waren 2 ziekenhuisbezoeken. Ik wil naar buiten en pokemons vangen en aan stops draaien en raids doen en en en......
Maar totdat sneeuw weg is mag ik niet naar buiten :(
Hier nog iemand die nu met de sneeuw niet buiten komt Anna. Dus begrijp het afkicken helemaal. Vanuit huis soms 1 pokestop die ik kan draaien en steeds dezelfde pokemons op mn scherm. Die Cubone ga ik zo nooit vangen vrees ik.
Balen he?
Ik overweeg gewoon om man te vragen om rondjes met me te gaan rijden in de auto :$
BowGirl35 schreef:
24-01-2019 11:27
Er zijn ook al trials in een paar landen om pogo spelers die level 40 zijn stops te laten toevoegen. Hoe het daarmee staat weet ik niet, maar ooit krijgen wij als pogo speler ook de kans om stops toe te voegen als alles goed verloopt. Heb er ook niets meer over gelezen, dus kan ook best zijn dat ze er mee gestopt zijn. Zou wel mooi zijn als wij het ook zelf kunnen en niet afhankelijk hoeven te zijn van ingres spelers
Ik heb er al aan zitten denken om bij de uitbouw van ons huis
een mooi stenen werkstuk van zoon
op de gevel te plakken,
in de hoop dat het een pokestop wordt .....
AnnA_C schreef:
24-01-2019 19:15
Iemand battelen?

Ik zit nu een week binnen, mijn hoogtepunten waren 2 ziekenhuisbezoeken. Ik wil naar buiten en pokemons vangen en aan stops draaien en raids doen en en en......
En in bad ;-D
In memoriam AnnA_C
AnnA_C schreef:
24-01-2019 19:15
Iemand battelen?

Ik wilde toen ik vandaag buiten was alleen maar naar binnen. ‘t Was niet erg aangenaam. (Maar ik snap je wel, en zou je met plezier rondrijden)
Kreeg ik vanmorgen uit de enige pokestop die ik soms vanuit huis kan draaien de Cubone-opdracht. Die heb ik nu dus eindelijk ook. Maar nu volgend probleem want een Aerodactyl heb ik bijna nog nooit in het wild gezien. Of is die ook met een opdracht te scoren? Ik wacht op dooi zodat ik weer tijdens mijn wandelronde stops kan draaien en gifts kan versturen.
ririanneke schreef:
25-01-2019 09:30
Kreeg ik vanmorgen uit de enige pokestop die ik soms vanuit huis kan draaien de Cubone-opdracht. Die heb ik nu dus eindelijk ook. Maar nu volgend probleem want een Aerodactyl heb ik bijna nog nooit in het wild gezien. Of is die ook met een opdracht te scoren? Ik wacht op dooi zodat ik weer tijdens mijn wandelronde stops kan draaien en gifts kan versturen.
Use item to evolve a pokemon geeft aerodactyl. Kan ook een shiny zijn ;)
Hallo allemaal, even een snelle zwaai vanaf een Canarisch eiland. Ik probeer iedereen deze week een of meer cadeautjes te sturen maar ben mede van mijn vrienden afhankelijk of ik bij pokestops in de buurt kom want hier is niks. Heb wel gelukkig elke dag mijn field quest kunnen pakken dus morgen de wekelijkse beloning.
Helaas nog geen onbekende pokemon gezien hier. Dat valt ff tegen.
Groetjes en vanaf zondag ben ik weer thuis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven