Het Kasteel

woensdag 18 maart 2009 om 19:49
Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!
**snuft**
9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.
**fluit om de butler**
Schiet eens op met die koffers, Joh!
Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!
Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
zaterdag 21 maart 2009 om 17:36

zaterdag 21 maart 2009 om 19:42
Have fun tila. En van harte met jullie trouwdag.
Ben op de weg terug. Werkbijeenkomst was leuk, daarna met collega in rotterdam nog roseetjes gedronken.
En ook al is het werken op zaterdag, merk wel dat het helpt bij landen.
Darly dat wat mims zegt, zat ook wel achter mijn vraag. Be carefull voor je hart, lieverd!
Lil lekker waarschijnlijk GG weer terug en verse wijn.
Dotta ook weer blij?
Geweldige prestatie van zoon, trouwens.
Mims, bah belastingen en admi, niet fijn. Sterkte.
enne die telefoon met mobiel internet is dankzij mijn werk, maakt me dat een werkyup?
Oh op suupstadstation, tot straks.
Ben op de weg terug. Werkbijeenkomst was leuk, daarna met collega in rotterdam nog roseetjes gedronken.
En ook al is het werken op zaterdag, merk wel dat het helpt bij landen.
Darly dat wat mims zegt, zat ook wel achter mijn vraag. Be carefull voor je hart, lieverd!
Lil lekker waarschijnlijk GG weer terug en verse wijn.

Geweldige prestatie van zoon, trouwens.
Mims, bah belastingen en admi, niet fijn. Sterkte.
enne die telefoon met mobiel internet is dankzij mijn werk, maakt me dat een werkyup?
Oh op suupstadstation, tot straks.
zaterdag 21 maart 2009 om 21:24
Ochjajeetje Tila, het is je trouwdag! Dus zoveel jaar geleden was je nu heel blijdronken aan het dansen? Wat jammer dat ik je toen nog niet kende Veel plezier vanavond (nu)!
Word zo blij van lente! Blij ook dat GG er weer is. En dat Dot nu 2x op de wc heeft gepoept: 1x op creche, 1x thuis. Plassen vindt ze geloof ik te weinig substantieel om helemaal de maillot voor te laten zakken, en ze eist nu ook een cadeautje vanwege deze Magnifieke Prestatie van Heure Doorluchtige Prinsesselijkheid, maar goed: het is toch maar gebeurd!
En blij van dat Zoon zo van lezen houdt en dat Dot hem nadoet: ik zat vanmiddag op de bank te lezen met zowel links als rechts van mij een kind met neus in een oude Okki (met dank aan Dreamer, LD en LE ).
En blij dat ik morgen naar film ga met vriendin en over 2 weken ontzettend ga dansen met nog meer vriendinnen,en dan ook al vrij snel met Suup naar toneel Wat een leuk leven is het toch!
Met jullie ook alles goed ?
Word zo blij van lente! Blij ook dat GG er weer is. En dat Dot nu 2x op de wc heeft gepoept: 1x op creche, 1x thuis. Plassen vindt ze geloof ik te weinig substantieel om helemaal de maillot voor te laten zakken, en ze eist nu ook een cadeautje vanwege deze Magnifieke Prestatie van Heure Doorluchtige Prinsesselijkheid, maar goed: het is toch maar gebeurd!
En blij van dat Zoon zo van lezen houdt en dat Dot hem nadoet: ik zat vanmiddag op de bank te lezen met zowel links als rechts van mij een kind met neus in een oude Okki (met dank aan Dreamer, LD en LE ).
En blij dat ik morgen naar film ga met vriendin en over 2 weken ontzettend ga dansen met nog meer vriendinnen,en dan ook al vrij snel met Suup naar toneel Wat een leuk leven is het toch!
Met jullie ook alles goed ?
zondag 22 maart 2009 om 01:28
*gooit rijst en confettislingers* YEAH Tila is 12 jaar getrouwd! Gefeliciteerd en dat er nog maar heel veel jaren in geluk en gezondheid bij mogen komen!!!
Net terug van werk, hee Tila een van jouw collega-artistieko's was er ook!
Jullie hebben helemaal gelijk met Appeltaart-date hoor, ik doe voorzichtig en pak mijn hart goed in met kettingen en gietijzeren sloten. Hij heeft in ieder geval sinds eergisteren al 2 keer gemaild en al gsmst dus wie weet heeft ie ergens een klok horen luiden. En de lente komt er aan
Wow Lil, 20 km gefiets en een poepende Dot! Wat is het leven toch mooi he Lachen: een Okki! Die vond ik vroeger ook mega cool vet dope!
Net terug van werk, hee Tila een van jouw collega-artistieko's was er ook!
Jullie hebben helemaal gelijk met Appeltaart-date hoor, ik doe voorzichtig en pak mijn hart goed in met kettingen en gietijzeren sloten. Hij heeft in ieder geval sinds eergisteren al 2 keer gemaild en al gsmst dus wie weet heeft ie ergens een klok horen luiden. En de lente komt er aan
Wow Lil, 20 km gefiets en een poepende Dot! Wat is het leven toch mooi he Lachen: een Okki! Die vond ik vroeger ook mega cool vet dope!

zondag 22 maart 2009 om 10:39
Goeiemorgen!
12 jaar geleden was ik er een stuk brakker aan toe dan nu
Dank voor felicitaties was leuk, gister uit eten Niet heel culi, maar wel lekker, en gezellig, en erg leuk mensen kijken. We waren weer eens de mooiste (en best geklede ) mensen in de toko, en onze ober leek heel erg op de jonge versie van een vriend van ons (die Suup ook kent) die nu in Portugal woont. En thuis nog lekker een fles champagne gedronken, voor de feestelijkheid. Want was maar een rare trouwdag, met heel erg klussen in de tuin
Darly, goed dat de appeltaart het begint te snappen. Misschien alvast een hanglot verwijderen?
Een bureau-artistiko of een toneel-artistiko?
Dot op de plee poepen! Natuurlijk hoort daar een Cadeau bij!
MK had het toen snel door: voor elke plas een sticker, voor een volle kaart een cadeautje: dus als ik elke druppel per druppel presenteer, krijg ik snel een cadeautje;-)
Hee, na de zomer ben je uit de luiers, Lil! Daar proosten we op! (want ik ben het waarschijnlijk ook, Jom gaat nu zo goed!)
Je mag trouwens wel een keer de trouwfilm komen kijken hoor (Jessis,my poison of choice was toen nog apfelkorn! Jekkesdekkes!)
Plannen voor vandaag: Oude vlonder afvoeren, deels tegels leggen, voor de rest zand storten en egaliseren zodat er een leuk kunstgrasje op kan. En tuintafel nog een keertje beitsen. kan ik er morgen leuk delftsblauwe versierseltjes op schilderen
**zet koffie neer in de serre**
het is nog nèt te koud om naar buiten te gaan!
12 jaar geleden was ik er een stuk brakker aan toe dan nu
Dank voor felicitaties was leuk, gister uit eten Niet heel culi, maar wel lekker, en gezellig, en erg leuk mensen kijken. We waren weer eens de mooiste (en best geklede ) mensen in de toko, en onze ober leek heel erg op de jonge versie van een vriend van ons (die Suup ook kent) die nu in Portugal woont. En thuis nog lekker een fles champagne gedronken, voor de feestelijkheid. Want was maar een rare trouwdag, met heel erg klussen in de tuin
Darly, goed dat de appeltaart het begint te snappen. Misschien alvast een hanglot verwijderen?
Een bureau-artistiko of een toneel-artistiko?
Dot op de plee poepen! Natuurlijk hoort daar een Cadeau bij!
MK had het toen snel door: voor elke plas een sticker, voor een volle kaart een cadeautje: dus als ik elke druppel per druppel presenteer, krijg ik snel een cadeautje;-)
Hee, na de zomer ben je uit de luiers, Lil! Daar proosten we op! (want ik ben het waarschijnlijk ook, Jom gaat nu zo goed!)
Je mag trouwens wel een keer de trouwfilm komen kijken hoor (Jessis,my poison of choice was toen nog apfelkorn! Jekkesdekkes!)
Plannen voor vandaag: Oude vlonder afvoeren, deels tegels leggen, voor de rest zand storten en egaliseren zodat er een leuk kunstgrasje op kan. En tuintafel nog een keertje beitsen. kan ik er morgen leuk delftsblauwe versierseltjes op schilderen
**zet koffie neer in de serre**
het is nog nèt te koud om naar buiten te gaan!
zondag 22 maart 2009 om 17:22
Poehee...zat net in de auto op weg naar 2-ling vriendin. Belt ze op om iets te overleggen over het eten, wordt ze ineens niet goed. Zij hangt meteen op. Ik redelijk plankgas naar haar huis uiteraard, toen ik daar aan kwam waren haar buren er al bij en haar vriend (die net op het punt stond om naar zn werk te gaan). 2-ling vriendin zat op de bank helemaal hyperventileren en huilend. Ze was in paniek, duizelig en kon niet meer op haar benen staan. Dus weer met spoed naar het Sophia (ik in de auto er achteraan) en in de auto leken het toch weer wee-en te zijn, ze kwamen om de 5 min, dus ik heb ze achtergelaten bij de spoedeisende hulp....nu ben ik weer thuis. Gedoe zeg hee! Hoop dat alles goed gaat!
zondag 22 maart 2009 om 18:36

zondag 22 maart 2009 om 19:25
Dat lijkt me ook behoorlijk zenuwslopend...
Hier afgepeigerd. Lief heeft zo'n 350 kilo zand en aarde van tuincentrum naar hier gesleept en ik heb het in de tuin gekieperd en netjes verdeeld en gladgestreken en aangestampt en nog wat tuintegels gelegd terwijl Lief de tuintafel beitste en de kinders op afstand hield en ik nu willen mijn ledematen niet meer zo. Typen gaat nog net, als ik maar geen armen hoef op tre tillen ofzo.
**kijkt vertwijfeld naar kopje koffie**
Genoeg af laten koelen zodat ik het met een rietje kan drinken?
Maar het resultaat is er echt naar. Kunstgrasje hoeft alleen nog maar gekocht, het kan er zo in, MK en ik hebben plantjes gekocht en geplant dus er staat nu ook wat te bloeien in de tuin en zonder de vlonder erin lijkt het echt heel veel groter!
En de bbq is overleden. (Er viel een vlonderdeel op, daar kon ie niet tegen ) dus nou moeten we een nieuwe! Wat naar!
Iemand een koppie decaf? Of zitten jullie nog te eten?
Hier afgepeigerd. Lief heeft zo'n 350 kilo zand en aarde van tuincentrum naar hier gesleept en ik heb het in de tuin gekieperd en netjes verdeeld en gladgestreken en aangestampt en nog wat tuintegels gelegd terwijl Lief de tuintafel beitste en de kinders op afstand hield en ik nu willen mijn ledematen niet meer zo. Typen gaat nog net, als ik maar geen armen hoef op tre tillen ofzo.
**kijkt vertwijfeld naar kopje koffie**
Genoeg af laten koelen zodat ik het met een rietje kan drinken?
Maar het resultaat is er echt naar. Kunstgrasje hoeft alleen nog maar gekocht, het kan er zo in, MK en ik hebben plantjes gekocht en geplant dus er staat nu ook wat te bloeien in de tuin en zonder de vlonder erin lijkt het echt heel veel groter!
En de bbq is overleden. (Er viel een vlonderdeel op, daar kon ie niet tegen ) dus nou moeten we een nieuwe! Wat naar!
Iemand een koppie decaf? Of zitten jullie nog te eten?
zondag 22 maart 2009 om 22:32
Klinkt goed Tila.
Darly, , jij moet ook behoorlijk geschrokken zijn.
Nog nieuws?
Ik heb leuke middag gehad, eerst met mamasuup, beetje stadten, beetje theedrinken, beetje geld uitgeven. Weer een suprgaaf jurkje gekocht van Benetton. Daarna met vriendin A nog drankje gedaan, erg gezellig allemaal. En dan is de vakantie echt voorbij nu
Darly, , jij moet ook behoorlijk geschrokken zijn.
Nog nieuws?
Ik heb leuke middag gehad, eerst met mamasuup, beetje stadten, beetje theedrinken, beetje geld uitgeven. Weer een suprgaaf jurkje gekocht van Benetton. Daarna met vriendin A nog drankje gedaan, erg gezellig allemaal. En dan is de vakantie echt voorbij nu

maandag 23 maart 2009 om 20:32
maandag 23 maart 2009 om 20:34

maandag 23 maart 2009 om 21:57
maandag 23 maart 2009 om 22:23
Tuurlijk bevat Suup's mailbox binnenkort iets spannends, al die arme mannen zijn namelijk hun reactie aan Suup aan het schrijven en herschrijven en nog eens herschrijven, want ze willen een verpletterende eerste indruk maken. Mark my words.
Vandaag was ik Suupstad voor werk. Dat ging nog niet zo eenvoudig, want de NS had net vandaag uitgekozen om weer eens een trein te laten ontsporen. Heb er dus een wereldreis op zitten en nu ben ik moe. Project Catwalk afkijken en naar bed.
Darly: wat spannend, van je vriendin. Is er al nieuws?
Vandaag was ik Suupstad voor werk. Dat ging nog niet zo eenvoudig, want de NS had net vandaag uitgekozen om weer eens een trein te laten ontsporen. Heb er dus een wereldreis op zitten en nu ben ik moe. Project Catwalk afkijken en naar bed.
Darly: wat spannend, van je vriendin. Is er al nieuws?
.
maandag 23 maart 2009 om 22:29
Moet nog met haar afspreken, maar dan weet ik in ieder geval dat je het niet op 1 van de twee paasdagen viert, zodat ik geen dubbele afspraak maak. En of het in haar schema past... tja voor hetzelfde is ze ineens aan het bevallen, kan zomaar gebeuren.
En datevlam, tja ik zie het nog niet echt voor me allemaal. Maar ik heb ondertussen wel zoiets van stilzitten kom ik ook geen leuke mannen tegen en alleen die stamkroeggasten, dat schiet ook niet op.
Hi Mims, hoe is het nou met de verhuizer?
En datevlam, tja ik zie het nog niet echt voor me allemaal. Maar ik heb ondertussen wel zoiets van stilzitten kom ik ook geen leuke mannen tegen en alleen die stamkroeggasten, dat schiet ook niet op.
Hi Mims, hoe is het nou met de verhuizer?