Via via gevraagd worden op nichtje te passen
dinsdag 29 januari 2019 om 12:59
Het blijkt dus maar weer dat je voor ieder topic dat je schrijven wilt weer een andere nick moet aanmaken.
Hoe kinderachtig is het voor sommige van jullie , om iedere To te loepen of rond te neuzen wat ze nog meer op andere topics hebben gereageerd.
Dan ga ik mij toch maar weer afvragen ....heb je niks beters te doen ?
Wat doe je in godsnaam heel de dag...heb je geen leven ofzo...ben je in real live.. ook zo 'n roddeltante / buurvrouw wat alles en iedereen in de gaten houdt ???
Hoe kinderachtig is het voor sommige van jullie , om iedere To te loepen of rond te neuzen wat ze nog meer op andere topics hebben gereageerd.
Dan ga ik mij toch maar weer afvragen ....heb je niks beters te doen ?
Wat doe je in godsnaam heel de dag...heb je geen leven ofzo...ben je in real live.. ook zo 'n roddeltante / buurvrouw wat alles en iedereen in de gaten houdt ???
anoniem_380540 wijzigde dit bericht op 01-02-2019 20:18
Reden: Dat lijkt mij duidelijk !!!
Reden: Dat lijkt mij duidelijk !!!
80.47% gewijzigd
dinsdag 29 januari 2019 om 13:03
Je vriend moet maar gaan oppassen als hij het zonodig vindt zijn zus uit de brand te helpen. Aan mij zou hij 'n slechte hebben, want ik moet sowieso niets van kids hebben. Ik zou die schoonzus dus ook rechtstreeks laten weten dat jij niet gaat oppassen, nu niet en nooit niet en dat ze haar broer maar voor haar karretje moet spannen of een betaalde oppas moet inhuren.
dinsdag 29 januari 2019 om 13:04
Een beetje raar is het wel maar ik geloof dat ik me er verder niet zo druk om zou maken. Ik zou direct naar schoonzus reageren: 'joh, ik hoorde dat je vrijdag een oppas zoekt maar helaas kan ik niet vanwege andere plannen'. En dan vriend er verder buiten laten, zoals het hoort.
Overigens valt een gepland ziekenhuisbezoek over 3 dagen wat mij betreft niet onder de categorie 'noodgeval'.
Overigens valt een gepland ziekenhuisbezoek over 3 dagen wat mij betreft niet onder de categorie 'noodgeval'.
dinsdag 29 januari 2019 om 13:04
Dit is geen noodgeval. Een noodgeval is: "Ik ben zojuist gevallen op straat en moet een foto van mijn pols laten maken. Maar mijn baby moet slapen. Kun jij oppassen?"
Dit is gewoon iets geplands voor later deze week en jij mag nee zeggen. Je vriend heeft blijkbaar toegezegd, dus laat hem lekker oppassen inderdaad.
Dit is gewoon iets geplands voor later deze week en jij mag nee zeggen. Je vriend heeft blijkbaar toegezegd, dus laat hem lekker oppassen inderdaad.
The owls are not what they seem
dinsdag 29 januari 2019 om 13:10
Tja. Mijn vriend zou het niet zijn.
Als Zus aan mij had gevraagd of ik alsjealsjealsjeblieft zou willen oppassen want ze heeft X gevraagd en die ligt nu met griep in bed, mwah, dan zou ik wel eens willen kijken of ik mijn agenda kan aanpassen.
Maar een viavia vraag, waarop Vriend ook nog eens boos op JOU is?? Dat zou me een flinke ruzie waard zijn, want als je nu toegeeft wordt het straks niet eens meer gevraagd, dan word je geacht er gewoon te zijn.
Positief vind ik dat je vriend in elk geval wel eerst aan zijn zus vraagt waarom ze dat wil weten. En vervolgens had zijn antwoord moeten zijn; Geen idee wat in haar agenda staat verder, dus je zult Windlicht zelf moeten vragen of ze kan en wil.
Als Zus aan mij had gevraagd of ik alsjealsjealsjeblieft zou willen oppassen want ze heeft X gevraagd en die ligt nu met griep in bed, mwah, dan zou ik wel eens willen kijken of ik mijn agenda kan aanpassen.
Maar een viavia vraag, waarop Vriend ook nog eens boos op JOU is?? Dat zou me een flinke ruzie waard zijn, want als je nu toegeeft wordt het straks niet eens meer gevraagd, dan word je geacht er gewoon te zijn.
Positief vind ik dat je vriend in elk geval wel eerst aan zijn zus vraagt waarom ze dat wil weten. En vervolgens had zijn antwoord moeten zijn; Geen idee wat in haar agenda staat verder, dus je zult Windlicht zelf moeten vragen of ze kan en wil.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
dinsdag 29 januari 2019 om 13:12
dinsdag 29 januari 2019 om 13:15
dinsdag 29 januari 2019 om 13:22
Ditborboletas schreef: ↑29-01-2019 13:04Een beetje raar is het wel maar ik geloof dat ik me er verder niet zo druk om zou maken. Ik zou direct naar schoonzus reageren: 'joh, ik hoorde dat je vrijdag een oppas zoekt maar helaas kan ik niet vanwege andere plannen'. En dan vriend er verder buiten laten, zoals het hoort.