15 weken zwanger en bloedingen
donderdag 31 januari 2019 om 11:19
Hallo,
ik ben momenteel 15 weken zwanger en werd vannacht wakker met een enorme bloeding. Gelijk VK gebeld en echo gehad om 9:00 alles was goed en de VK dacht aan een gesprongen ader. Om 10:00 zijn we weer thuis en weer een enorme bloeding. Gelijk weer gebeld en nu morgen naar de GYN. Maar ik ben momenteel zo bang heb het koud en voel me super verdrietig. Dit is mijn derde kindje en had het zo graag anders gewild. Maar heb in de eerste weken ook al bloedingen gehad maar niet zo erg als dit. Ik hoef geen medisch advies maar gewoon misschien wat tips ofzo. het bloedverlies duurt 2 minuten en is een maandverbandje vol.
ik ben momenteel 15 weken zwanger en werd vannacht wakker met een enorme bloeding. Gelijk VK gebeld en echo gehad om 9:00 alles was goed en de VK dacht aan een gesprongen ader. Om 10:00 zijn we weer thuis en weer een enorme bloeding. Gelijk weer gebeld en nu morgen naar de GYN. Maar ik ben momenteel zo bang heb het koud en voel me super verdrietig. Dit is mijn derde kindje en had het zo graag anders gewild. Maar heb in de eerste weken ook al bloedingen gehad maar niet zo erg als dit. Ik hoef geen medisch advies maar gewoon misschien wat tips ofzo. het bloedverlies duurt 2 minuten en is een maandverbandje vol.
donderdag 31 januari 2019 om 11:28
Heel rot maar het enige wat je kunt doen is afwachten.
Wat maakt dat je twijfelt aan het oordeel? De kans dat de ader die vannacht is gesprongen wederom is gesprongen, gevoelig plekje. Er stroomt zoveel meer bloed door dit gebied op het moment.
Snap je angst, maar je hebt niks aan jezelf helemaal over de toeren helpen.
Ennuh, "Ik had het zo graag anders gewild" wat precies?
Wat maakt dat je twijfelt aan het oordeel? De kans dat de ader die vannacht is gesprongen wederom is gesprongen, gevoelig plekje. Er stroomt zoveel meer bloed door dit gebied op het moment.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
donderdag 31 januari 2019 om 12:21
Weet je, als je zoveel bloedingen hebt en met het kindje is alles in orde, dan heb je natuurlijk best een kansje dat de gyneacoloog morgen zegt dat je in het ziekenhuis mag blijven logeren, omdat ze graag willen weten waar het dan vandaan komt.
Misschien alvast wat regelen? Koffertje is zo weer uitgepakt als het niet nodig blijkt te zijn.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
donderdag 31 januari 2019 om 13:23
Ik heb dit in de zwangerschap van mijn tweede ook geregeld gehad, bleek doordat de baarmoeder beter bebloed is, er steeds een ader knapte door de druk die er op stond. Myn verloskundige noemde het destijds dat je het kan vergelijken met een bloedneus maar dan van beneden. Ik begrijp je ongerustheid, als je pech hebt zal het een zwakke plek blijven tijdens je zwangerschap. Veel sterkte
donderdag 31 januari 2019 om 13:57
Dit idd. Probeer niet te stressen en gewoon af te wachten. Stress is niet goed voor je, en je kunt toch niets doen om de situatie te verbeteren.Kia•Ora schreef: ↑31-01-2019 11:28Heel rot maar het enige wat je kunt doen is afwachten.
Kan natuurlijk alsnog misgaan, maar hoeft niet. Een vriendin van mij had dit ook bij haar 3e zwangerschap. Ze heeft op een gegeven moment lang bedrust moeten houden, maar haar zoontje is met bijna 38 weken gezond geboren (en inmiddels al 5). Sterkte iig!
donderdag 31 januari 2019 om 15:59
Hoi!
Ik heb dit helaas ook gehad bij mijn zwangerschap. Met 12 weken opeens wakker snachts met enorm veel bloed. Alles zat onder. Dachten dat het mis was, maar alles bleek met beeb in orde! Het bleek bij mij om een hematoom te gaan.. Ik heb nog tot 18 weken ongeveer regelmatig bloedingen gehad.. Voor mijn eigen gemoedsrust wel wat extra echo's gehad, en ik moest het rustiger aan doen. Alles is goed gekomen, maar zo schrikken!
Hopelijk is het bij jou ook onschuldig.. Sterkte!
Ik heb dit helaas ook gehad bij mijn zwangerschap. Met 12 weken opeens wakker snachts met enorm veel bloed. Alles zat onder. Dachten dat het mis was, maar alles bleek met beeb in orde! Het bleek bij mij om een hematoom te gaan.. Ik heb nog tot 18 weken ongeveer regelmatig bloedingen gehad.. Voor mijn eigen gemoedsrust wel wat extra echo's gehad, en ik moest het rustiger aan doen. Alles is goed gekomen, maar zo schrikken!
Hopelijk is het bij jou ook onschuldig.. Sterkte!