Via via gevraagd worden op nichtje te passen
dinsdag 29 januari 2019 om 12:59
Het blijkt dus maar weer dat je voor ieder topic dat je schrijven wilt weer een andere nick moet aanmaken.
Hoe kinderachtig is het voor sommige van jullie , om iedere To te loepen of rond te neuzen wat ze nog meer op andere topics hebben gereageerd.
Dan ga ik mij toch maar weer afvragen ....heb je niks beters te doen ?
Wat doe je in godsnaam heel de dag...heb je geen leven ofzo...ben je in real live.. ook zo 'n roddeltante / buurvrouw wat alles en iedereen in de gaten houdt ???
Hoe kinderachtig is het voor sommige van jullie , om iedere To te loepen of rond te neuzen wat ze nog meer op andere topics hebben gereageerd.
Wat doe je in godsnaam heel de dag...heb je geen leven ofzo...ben je in real live.. ook zo 'n roddeltante / buurvrouw wat alles en iedereen in de gaten houdt ???
anoniem_380540 wijzigde dit bericht op 01-02-2019 20:18
Reden: Dat lijkt mij duidelijk !!!
Reden: Dat lijkt mij duidelijk !!!
80.47% gewijzigd
vrijdag 1 februari 2019 om 09:30
Hoe krijg ik trammelant in de familie? Door dit soort woorden en zinnen dus.Windlicht schreef: ↑31-01-2019 22:46Het heeft geen zin.
Gaat een tijdje goed...En dan begint ze weer...het is nl niet de 1ste keer.
Ze lijkt het gewoon niet te begrijpen.
Heb het haar gisteren toen ik haar zag nog 's gezegd.
Dat ik er niet van gediend ben op de manier waarop ze mij dit steeds flikt.
Dat als ik om een bepaalde tijd klaar ben met werken of dergelijke..het niet vanzelfsprekend is dat ik dan maar ga oppassen.
Dat het ook 's goed kan zijn dat ik of een afspraak heb of wat dan ook. En dat ze voortaan maar haar dingen ..met andere moet gaan regelen.
Of praten jullie allemaal zo met elkaar?
vrijdag 1 februari 2019 om 09:47
Ik denk dat ze het in iets andere bewoordingen gezegd zal hebben. Maar zoniet, dan is het maar duidelijk. Bij sommigen komen stille hints niet aan. Er ís al trammelant, zo erg is dat toch niet?
vrijdag 1 februari 2019 om 11:15
Als ik in een ander topic lees dat TO geen contact meer heeft met haar ouders , dat haar schoonouders haar alleen kennen van haar telefoonnummer en dat ze haar dochter een tijd geleden anderhalf jaar niet heeft gezien, dan vraag ik me af hoe TO communiceert. Nu weer haar schoonzus, wie wordt de volgende?
En inderdaad, als je trammelant geen probleem vindt, dan is dit lekker duidelijk. Moet je gewoon termen als ‘niet gediend zijn van iets’ en ‘flikken’ in een gesprek gebruiken.
vrijdag 1 februari 2019 om 11:42
Ze heeft een dochter van minstens anderhalf? Uit haar posts komt ze over als een tiener.Lizzy75 schreef: ↑01-02-2019 11:15Als ik in een ander topic lees dat TO geen contact meer heeft met haar ouders , dat haar schoonouders haar alleen kennen van haar telefoonnummer en dat ze haar dochter een tijd geleden anderhalf jaar niet heeft gezien, dan vraag ik me af hoe TO communiceert. Nu weer haar schoonzus, wie wordt de volgende?
En inderdaad, als je trammelant geen probleem vindt, dan is dit lekker duidelijk. Moet je gewoon termen als ‘niet gediend zijn van iets’ en ‘flikken’ in een gesprek gebruiken.
vrijdag 1 februari 2019 om 11:58
Oh, dat weet ik allemaal niet nee.Lizzy75 schreef: ↑01-02-2019 11:15Als ik in een ander topic lees dat TO geen contact meer heeft met haar ouders , dat haar schoonouders haar alleen kennen van haar telefoonnummer en dat ze haar dochter een tijd geleden anderhalf jaar niet heeft gezien, dan vraag ik me af hoe TO communiceert. Nu weer haar schoonzus, wie wordt de volgende?
Maar altijd maar willen voorkomen dat er trammelant komt vind ik nooit zo nodig. Maar goed, familie is niet heilig voor mij. Persoonlijk ben ik wel meer van het afstand nemen en gewoon nergens meer op in gaan.
vrijdag 1 februari 2019 om 20:18
Het blijkt dus maar weer dat je voor ieder topic dat je schrijven wilt weer een andere nick moet aanmaken.
vrijdag 1 februari 2019 om 20:41
Helemaal mee eens.Windlicht schreef: ↑01-02-2019 20:18Het blijkt dus maar weer dat je voor ieder topic dat je schrijven wilt weer een andere nick moet aanmaken.
Ik erger me ook aan al dat geloep.
Alsof ze er alleen maar op uit zijn om je neer te halen.
vrijdag 1 februari 2019 om 20:51
Nou, in dit geval is het best verhelderend. Want als je met iedereen trammelant hebt, dan is het best goed om eens in de spiegel te kijken.Windlicht schreef: ↑01-02-2019 20:18Het blijkt dus maar weer dat je voor ieder topic dat je schrijven wilt weer een andere nick moet aanmaken.
vrijdag 1 februari 2019 om 21:00
Nee, want dan raak je in de war, en zeg je met alter ego 2, 'dat zei ik niet, ik zei...' als iemand op alter ego 1 reageert. Maak er maar niet nog meer aan.