Mode & Beauty alle pijlers

Trui kruipt omhoog

07-02-2019 09:41 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,

Ik heb een paar truien en als ik dan mijn armen omhoog gaan kruipen die truien mee omhoog en ben ik ze steeds weer naar beneden aan het doen.
Zijn ze dan te klein of niet per se?
tip: https://www.bol.com/nl/p/tafelkleed-gew ... 047410814/
Haha
dit is echt heel grappig
Ze kunnen te klein zijn, maar ook gewoon te kort. Ik heb een paar shirts die als ik mijn armen optrek of ga zitten, net boven mijn broekband komen en dan gaan ze niet meer naar beneden.
Dus of gaan voor een losser model of anders voor een langer model.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
marla862 schreef:
07-02-2019 09:41
Hai,

Ik heb een paar truien en als ik dan mijn armen omhoog gaan kruipen die truien mee omhoog en ben ik ze steeds weer naar beneden aan het doen.
Zijn ze dan te klein of niet per se?
De pasvorm van de trui past dan niet bij je. Jouw taille is te groot voor de heupmaat van de trui. De band van je heup blijft dan op je taille hangen, verwacht ik. Of de trui is gewoon te kort voor je.
Draag je er iets onder. Stof op stof glijdt niet altijd terug. Dus het hoeft niet persé te klein te zijn. Probeer eens een glad hemdje/shirtje.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Of doe een jurk aan, met een jurk heb ik geen last als ik iets van hoge planken afpak.
fietsen varen vrouwelijk doen
Gewoon te klein
Been there, done that, got the T-shirt.
Ceylon schreef:
07-02-2019 10:08
Draag je er iets onder. Stof op stof glijdt niet altijd terug. Dus het hoeft niet persé te klein te zijn. Probeer eens een glad hemdje/shirtje.
Dit. En het heeft ook met je vormen te maken. Bij mij rolt een strakker model shirt of hemd in een gladde stof op in rolletjes over mijn bolle pens als ik niet oplet. Zodra de eerste rol inzet is het een kwestie van dat gelijk corrigeren, dan js het ok.
Maar eenmaal ingezet is het net alsof de luxaflex omhoog wordt getrokken.
Kan dagen goed gaan en ineens toch mis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven