Entertainment alle pijlers

Beroemde mensen en plastische chirugie

14-02-2019 10:53 3001 berichten
Als ik door instagram foto’s scroll en vele fotos voorbij zie komen van bv Courtney Cox, Jennifer Aniston, Madonna maar ook bv Carice van houten of een Monica Geuze dan krijg ik t gevoel dat er van alles is gedaan aan hun uiterlijk. En ik vind t zo zonde. De druk van mooi “moeten” zijn zal groot zijn maar ik heb t vermoeden dat wanneer ze niets gedaan zouden hebben ik ze vele malen mooier zou vinden. Ze hebben nu allemaal een soort standaard gezicht met vollere lippen, strakkere wangen en ik weet niet.. een soort gekke grimas. Vinden ze dit zelf echt mooier? Of zijn ze vooral heel bang voor de oudere
Look?
Ik verbaas me er over en was benieuwd wat anderen er van vinden.
In 2010 oogt ze ook ouder dan 19.
Alle reacties Link kopieren
Renee, onherkenbaar in mijn ogen....

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Lil Kim...

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Jennifer Grey, doodzonde.....

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Johan Rivers

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Lara Flynn Boyle, 47. Alcohol en ingreepverslaafd zo schijnt...

Afbeelding
Dogcrazy schreef:
19-02-2019 22:37
Renee, onherkenbaar in mijn ogen....

Afbeelding
:|
Dogcrazy schreef:
19-02-2019 22:44
Lara Flynn Boyle, 47. Alcohol en ingreepverslaafd zo schijnt...

Afbeelding
Ach wat eeuwig zonde.
Alle reacties Link kopieren
De moeder van Sylvester Stallone, 96 meen ik.... binnen blijven lijkt me het beste


Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Mickey Rourke

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Hunter Tylo, ooit wel ns the bond gekeken. Prachtige vrouw toen, nu een karikatuur

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Melanie Griffith, oef....

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Patty natuurlijk!

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Yolanthe

Afbeelding
Daar valt Mickey nog wel mee. Op een andere pagina was het veel erger.
De foto's komen nu ook wel in herhaling. Moeder Stallone, Lil Kim, Renee Zellweger....
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
19-02-2019 17:38
Zou het kunnen dat jij denkt dat het er natuurlijk uit ziet maar een ander wel degelijk iets ziet ?
Nee. Dat kan niet. Ik heb ook wel het idee dat mensen denken dat je met botox er gelijk uitziet zoals veel mensen op tv: strakgetrokken en nep. Dat is gewoon niet zo.

Ik doe alleen mijn frons, meer niet.
Bij mensen die meerdere zones in hun gezicht iets laten doen, zie je vaak wel iets. Wat vooral opvalt is filler in de lippen en dan ook nog fillers in wangen. Daar krijg je zo'n typisch gezicht van. Of bijvoorbeeld Botox in voorhoofd en onder de ogen filler. Daar krijg je vaak echt zo'n typisch gezicht van met hoge wenkbrauwen.

Ik ga wellicht in de toekomst nog wel een filler in mijn wangen laten zetten, mocht de boel gruwelijk gaan verzakken. Maar veel meer ook niet. Als je te veel zones in je gezicht doet wordt het nep. Voorhoofdsrimpels en kraaienpootjes ga ik niets aan doen. Dat hoort nou eenmaal bij het het ouder worden.
Er is ook wat met die foto's aan de hand, ik zie dat bij de foto van Renee Zellweger en de foto van Yolanthe. Op de "erna" foto lijkt het alsof ze met hun hoofd tussen twee zware schuifdeuren hebben gezeten, de hoofden lijken langer en smaller. Dat krijgt geen enkele plastische chirurg voor elkaar, een hoofd langer maken.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn ook een hoop bekende vrouwen die zeggen wat te laten doen, maar bij wie je het ook niet overduidelijk ziet: Isa Hoes, Halina Reijn, Astrid Joosten.

En Mattie Valk ook.
Alle reacties Link kopieren
My goodness: ze had ooit een modellencarriere, Hang Mioku

Woman who injected COOKING OIL into her own face after doctors refused to give her any more plastic surgery
Hang Mioku was obsessed with silicone injections as she wanted 'soft' skin
Doctors told her she had psychological issue and refused more treatments
Korean resorted to injecting cooking oil leaving her permanently disfigured

Afbeelding
dogcrazy wijzigde dit bericht op 19-02-2019 23:07
1.05% gewijzigd
Ik kwam haar naam tegen vanwege de dood van Lagerfeld en moet zeggen Inès de La Fressange doet het in elk geval goed, geen raar ontploft, wassen hoofd.

Voormalig model en nu geloof ik zelf modeontwerpster, 61 jaar.

Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Bobby-Pin schreef:
19-02-2019 23:05
Er is ook wat met die foto's aan de hand, ik zie dat bij de foto van Renee Zellweger en de foto van Yolanthe. Op de "erna" foto lijkt het alsof ze met hun hoofd tussen twee zware schuifdeuren hebben gezeten, de hoofden lijken langer en smaller. Dat krijgt geen enkele plastische chirurg voor elkaar, een hoofd langer maken.
De eerste foto van Yolanthe is denk ik van toen ze echt nog begin 20 was. Logisch dat haar gezicht er daar anders uitziet. Ik had 10 jaar geleden ook nog een veel mooier vol gezicht. Logisch dat haar gezicht op de 2e foto langer en smaller is of in ieder geval lijkt. Dat heeft bijna iedereen met het ouder worden.
Alle reacties Link kopieren
Tyra Banks

Afbeelding
Dogcrazy schreef:
19-02-2019 23:08
Tyra Banks

Afbeelding

Die heeft zelfs haar haargrens naar beneden laten trekken.
Hetvrijewoord schreef:
19-02-2019 23:07
Ik kwam haar naam tegen vanwege de dood van Lagerfeld en moet zeggen Inès de La Fressange doet het in elk geval goed, geen raar ontploft, wassen hoofd.

Voormalig model en nu geloof ik zelf modeontwerpster, 61 jaar.

Afbeelding

Afbeelding
Vroegere tijden met Karl Lagerfeld r.i.p. :redrose: ondanks zijn vreemde uitspraken over anorexia

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Lindsey Lohan

Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven