Knusselend het nieuwe jaar in! ❤
maandag 31 december 2018 om 12:16
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic
.
* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
woensdag 20 februari 2019 om 20:34

Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.

woensdag 20 februari 2019 om 22:49

donderdag 21 februari 2019 om 07:15
Ja dat vond ik ook dus ik schreef het er maar ff bij voor de zekerheid voor het geval iemand zou denken dat we dat vergaten

Goedemorgen lieve mensen

donderdag 21 februari 2019 om 07:23
donderdag 21 februari 2019 om 08:04
Die heb ik geblokkeerd.
Wat ging er mis dan? (geen vreemd gaan dus
)
Wat ging er mis dan? (geen vreemd gaan dus

Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
donderdag 21 februari 2019 om 08:22
volgens hen is cuckolding vreemdgaan. Dat is een relatie waarbij de vrouw seks heeft met een ander en dit de man dan juist word ontzegt (, even simpel gesteld). Dit gebeurd dus met medeweten en toestemming van de man. Nu heb ik geen ervaring met vreemdgaan, maar volgens mij is dat dan juist niet het geval.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
donderdag 21 februari 2019 om 09:34
Goedemorgen lieve knussels!
Stress om de verstopping van de afvoer was nergens voor nodig, werkmannetje is hooguit een kwartier binnen geweest en toen was het verholpen. Dus de rekening zal niet enorm hoog uitvallen.
Daarna een lekkere wandeling met mams en hun logeerhond gemaakt.
Nu weer braaf een dag op kantoor.
Fijne dag allemaal!
Ohh lekker ontbijt
Stress om de verstopping van de afvoer was nergens voor nodig, werkmannetje is hooguit een kwartier binnen geweest en toen was het verholpen. Dus de rekening zal niet enorm hoog uitvallen.
Daarna een lekkere wandeling met mams en hun logeerhond gemaakt.
Nu weer braaf een dag op kantoor.
Fijne dag allemaal!
Ohh lekker ontbijt

Eat glitter for breakfast and shine all day

vrijdag 22 februari 2019 om 11:05
Een beetje te fanatiek geweest tijdens het lesje kickboksen van gisteravond, Popje
Ik heb om half 1 weekend (maar nu al geen zin meer om te werken dus het forum is een uitstekende afleiding), dan snel even in de stad een ring ophalen (verjaardagscadeautje maar hij was te groot dus heb hem geruild voor een maatje kleiner) en dan snel naar de fysio, vanavond kook ik voor mijn ouders en broertje.
Morgenochtend is er een verrassingsontbijt voor de verjaardag van vriend van mijn zusje. Daarna rij ik door naar mijn lief en zetten we hopelijk onze Marvel marathon voort..
Ik heb om half 1 weekend (maar nu al geen zin meer om te werken dus het forum is een uitstekende afleiding), dan snel even in de stad een ring ophalen (verjaardagscadeautje maar hij was te groot dus heb hem geruild voor een maatje kleiner) en dan snel naar de fysio, vanavond kook ik voor mijn ouders en broertje.
Morgenochtend is er een verrassingsontbijt voor de verjaardag van vriend van mijn zusje. Daarna rij ik door naar mijn lief en zetten we hopelijk onze Marvel marathon voort..
Eat glitter for breakfast and shine all day
zaterdag 23 februari 2019 om 10:25
Lekker uitwaaien! Wat fijn zeg. Hoe gaat het verder?twilight84 schreef: ↑23-02-2019 10:16Heyyy Kia, je bent er weer! Hoe is het nu?
Hier ook weer thuis, was even 2 nachtjes logeren. Lekker uitgewaaid!
Goed weekend allen!
Hier mwah, ik voel me nog niet echt top. Komt wel weer. Heb een leuk weekend voor de boeg en volgend weekend ook

Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zaterdag 23 februari 2019 om 10:30

Het wordt een prachtige dag! Ik ga wandelen, even over de markt en voor het eerst sinds lang wat baantjes zwemmen.
Logeren is altijd leuk Lichtje! Man en ik zijn op zoek naar een leuk stadje voor een weekendje weg. We wilden naar Den Bosch maar kwamen er net op tijd achter dat het daar volgende week carnaval is

Iemand tips? En dus niet in het Zuiden

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 23 februari 2019 om 10:33
Ik weet nog wel een prachtig appartement midden in een Geldersch stadje die met de carnaval leeg staat, inclusief twee knussel katten.Oudblond schreef: ↑23-02-2019 10:30![]()
Het wordt een prachtige dag! Ik ga wandelen, even over de markt en voor het eerst sinds lang wat baantjes zwemmen.
Logeren is altijd leuk Lichtje! Man en ik zijn op zoek naar een leuk stadje voor een weekendje weg. We wilden naar Den Bosch maar kwamen er net op tijd achter dat het daar volgende week carnaval is![]()
Iemand tips? En dus niet in het Zuiden![]()

zaterdag 23 februari 2019 om 10:45
Belt Minion even, is vast te regelen. Ik heb nog wel een sexy pakje voor hem, stond hem zo beeldig de vorige keer.

zaterdag 23 februari 2019 om 11:07
Hey Kia
Ja, Blondje, hier in het zuiden barst straks het karnaval los.
Gelukkig kan ik dat zonder kleerscheuren aan me voorbij laten gaan.
Ik kom vandaag jouw kant op, vriendin opzoeken. Denk dat we wel lekker gaan wandelen met de hond.

Ja, Blondje, hier in het zuiden barst straks het karnaval los.
Gelukkig kan ik dat zonder kleerscheuren aan me voorbij laten gaan.

Ik kom vandaag jouw kant op, vriendin opzoeken. Denk dat we wel lekker gaan wandelen met de hond.