Type man

20-02-2019 21:57 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd, op wat voor een type man val jij?
He's Venus as a boy :heart:
Murrmurr schreef:
22-02-2019 13:18
Ik heb bewijs nodig
Such a needy grl.
Needy en wantrouwig that's me :proud:
Murrmurr schreef:
22-02-2019 13:18
He's Venus as a boy :heart:
:heart: Luister ik nu naar.
Deze :heart:
Mijn god...
Afbeelding
Als ik trouwens op mannen zou vallen zouden dat waarschijnlijk Aziatische mannen zijn (mooie ogen, mooie kleur en erg mooie nakomelingen :) ). Waarschijnlijk geen twee meter lange plat-kontige kaaskop.
Antoon69 schreef:
22-02-2019 17:07
Als ik trouwens op mannen zou vallen zouden dat waarschijnlijk Aziatische mannen zijn (mooie ogen, mooie kleur en erg mooie nakomelingen :) ). Waarschijnlijk geen twee meter lange plat-kontige kaaskop.
Maar ook klein. Aziatische mannen vind ik doorgaans weinig aantrekkelijk, uitzonderingen daargelaten.
Thordis* schreef:
22-02-2019 17:34
Maar ook klein. Aziatische mannen vind ik doorgaans weinig aantrekkelijk, uitzonderingen daargelaten.
Ik viel vroeger op Aziaten. Maar mijn ervaring is dat ze idd kleine piemeltjes hebben en torenhoge eisen.
Ik hou niet zo van gelikte mannen. Het geeft mij een benauwend gevoel, het idee dat uiterlijk zo belangrijk is. Heb dan ook het idee dat als ze zelf zo met hun uiterlijk bezig zijn, ze ook constant op het mijne letten.
Die met 4 pootjes :flirting:
Antoon69 schreef:
22-02-2019 17:07
:rofl:
Nee..geen aziatische mannen..en ook geen platkontige kaaskoppen. Heel af en toe zie je ze nog..de echte kerel. Niet van die trutten van kerels die langer voor de spiegel staan dan een vrouw en zich te druk maken om hun kledingkeuze..
Thordis* schreef:
22-02-2019 13:43
Deze :heart:
Mijn god...
Afbeelding
Jax toch? Van Sons of Anarchy.. :$
RockOla schreef:
22-02-2019 19:26
Ja maar dan als zichzelf. Dat getroubleerde in een leren jasje is ook vet sexy, maar ik vind hem als zichzelf een stuk stabieler :P
anoniem_380195 wijzigde dit bericht op 22-02-2019 19:36
0.41% gewijzigd
Alle viva vrouwen vallen op mij.
Westerpaviljoen schreef:
22-02-2019 19:33
Oh echt? ;-D
RockOla schreef:
22-02-2019 19:36
Oh echt? ;-D
Dat zeggen we tegen hem hebben we afgesproken.
Westerpaviljoen schreef:
:HA:
Thordis* schreef:
22-02-2019 19:39
Dat zeggen we tegen hem hebben we afgesproken.
:biggrin:
Westerpaviljoen schreef:
True dat
.
anoniem_294939 wijzigde dit bericht op 23-02-2019 01:26
Reden: Dubbel
98.39% gewijzigd
RockOla schreef:
22-02-2019 19:26
Hij kijkt een beetje onnozel uit zijn ogen
Russel Crowe :heart:
I wanna live my life with the volume full!
Als ik nu 18 was en nog aan de man moest werd het moeilijk. Die jonge mannen tegenwoordig hebben bijna allemaal iets verwijfds over zich. En als je dan die tv programma's soms ziet..neppig opgepompt en van die enge strakke broekjes en blote voeten in de bordeelsluipertjes en inderdaad die rare shirts...vooral die Britse types..brrr.
Maximaal 15cm langer dan ikzelf, slank, niet te gespierd, zelfverzekerd/licht arrogant, intelligent, sociaal en grappig. Het allerbelangrijkste is de juiste motoriek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven