" mama, poep!"

24-03-2009 12:36 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Anderhalf uur geleden mocht mijn zoontje van 2,5 even tussen de buien door buiten fietsen.

Komt ie na 10 minuten binnen met de mededeling: " mama, poep!"

Ik was op dat moment in de keuken en dacht " ha fijn, heeft ie eindelijk gepoept!" (heeft hij gisteren niet gedaan) en loop naar de kast om vast een schone luier te pakken. Loop naar binnen.....zit ie he-le-maal onder de hondenpoep!!!!!! Laarsjes( met profielzool!!), spijkerbroek, jas, handjes, haar.....

Ook de ( wit-marmeren) vloer en de deurmat, fietstrappers...

Daar word je niet blij van!!!

Het huilen stond me nader dan het lachen.

Nu is alles weer schoon, maar ik ruik het nog steeds....

Hebben jullie ook wel eens van die fijne momenten dat je het even niet ziet zitten?
Ik lees in de post van 12.52 dat de voortuin afgesloten is middels hek en poort dus dat zal wel loslopen.
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:elfje26 schreef op 24 maart 2009 @ 13:11:

niemand vind het raar dat kindje van 2,5 alleen buiten was??Ja, brandstapel!
Ach Parnell, laat maar. Elfje heeft óf geen kinderen of is een overbeschermend hysterisch type....
Ik was laatst met mijn zoon (2 jaar) naar het park. Hij op zijn mooie groene laarzen lekker aan het rondbanjeren.

Eenmaal thuis wilde ik zijn laarzen uittrekken. Hij installeerd zich op de onderste tree (trap naar boven zit bij de voordeur) en ik trek vrolijk zijn laars uit waaraan ik iets nats en glibberigs voel zitten. Had hij allemaal poep onder zijn laars zitten.

Helaas had ik hem kort daarvoor net geleerd hoe hij zijn voeten moest vegen op de mat. Bah bah bah!

Nu doen we na iedere wandeling de poepcheck. Hij tilt braaf zijn voeten op zodat ik ze kan inspecteren voor we naar binnen gaan!
Mijn kereltje wilde altijd zijn balletjes en piemel voelen als ik zijn luier verschoonde, jammergenoeg had hij het niet echt door dat er soms wat gorigheid aanhing.

Van de week stond hij wijdbeens voor het bad (waarhij in moest) even lekker tegen het muurtje te sassen, eenmaal in bad moest er ook nog een poepie uit......dochter wilde niet meer met hem in bad!
leuk he, kids
quote:Eowynn_ schreef op 24 maart 2009 @ 13:18:

Ach Parnell, laat maar. Elfje heeft óf geen kinderen of is een overbeschermend hysterisch type....

???? ok sorry sorry sorry had inderdaad dat stuk over voortuin gemist..........

mijn excuus bij deze
quote:elfje26 schreef op 24 maart 2009 @ 13:11:

niemand vind het raar dat kindje van 2,5 alleen buiten was??

Elfje, relax. Het was in onze eigen voortuin. Afgesloten door hoog hekwerk (met punten ) en electrische poorten. Aan rustige weg in buitengebied. Beschermd door zeer waakse Duitsche herder. (poep-producent) Lijkt me veilig genoeg.

Ik bleef het trouwens ruiken.....blijkt het ook aan de tafelpoot te zitten. Getver, ik zie nu ieder bruin veegje voor poep aan!

Ik vind trouwens de peuterpoep van mijn zoonte niet vies ruiken, zit soms ook een beetje onder m'n nagel na verschonen maar van de geur van hondenpoep kan ik echt agressief worden. (ook an het grasmaaien of zo)bah!
HI titsandwits

ja sorry had ik gemist, zie excuus hierboven....

Succes met opruimen
quote:potsiedikkie schreef op 24 maart 2009 @ 13:22:

Mijn kereltje wilde altijd zijn balletjes en piemel voelen als ik zijn luier verschoonde, jammergenoeg had hij het niet echt door dat er soms wat gorigheid aanhing.

Van de week stond hij wijdbeens voor het bad (waarhij in moest) even lekker tegen het muurtje te sassen, eenmaal in bad moest er ook nog een poepie uit......dochter wilde niet meer met hem in bad! Lach me rot hier!
Gadver... ik ben zelf ook hondeneigenaar maar laat mijn hond alleen uit bij stroken die er voor bedoeld zijn. Kinderen moeten toch gewoon kunnen voetballen op een veldje?
quote:potsiedikkie schreef op 24 maart 2009 @ 13:22:

Van de week stond hij wijdbeens voor het bad (waarhij in moest) even lekker tegen het muurtje te sassen, eenmaal in bad moest er ook nog een poepie uit......dochter wilde niet meer met hem in bad!Wat vreemd!
Whoehaha heb de tranen over mn wangen lopen en de cola-light zit tegen het beeldscherm!

Hier nog maar een kindje van 6 maanden, maar die vindt het al fijn om met zn voetjes door zn vieze luier te spartelen tijdens het verschonen...vreselijk om die garnalenteentjes weer schoon te moeten maken
Die poeptas.......

Ik haat het ook om met die lekkere dikke profielbanden van de buggy door een verse hondendrol te rijden. Hoe hard je daarna ook door de plassen rijdt en met stokjes peutert, no way dat het eraf gaat.

Ben zelf ooit eens op de stoep van een bedrijf waar ik ging solliciteren in de hondenpoep gestapt. Stond ik daar strak in het pak op een been te hippen met suede pump in de ene hand en een polletje gras en een stokje in de andere. En maar hopen dat er niet toevallig iemand uit het raam keek op dat moment
mahna mahna tuduuuudududu
quote:Feesie schreef op 25 maart 2009 @ 14:48:

Die poeptas.......

Ik haat het ook om met die lekkere dikke profielbanden van de buggy door een verse hondendrol te rijden. Hoe hard je daarna ook door de plassen rijdt en met stokjes peutert, no way dat het eraf gaat.

Ooh jaa gatver. Ook wel eens gehad: klein stukje poep op het wieletje van de buggy en die dan achter in de kofferbak opgevouwen op je jas leggen

Gelukkig een uitwasbaar zomerjack.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven