Vertrouwen
donderdag 28 februari 2019 om 16:07
donderdag 28 februari 2019 om 16:12
Een maand of 3 denk ik, in eerste instantie vrienden wat daarna meer is geworden.Asteraceae schreef: ↑28-02-2019 16:07Hebben jullie eerst vijf maanden gedate voor jullie een relatie kregen?
O, en ik kan echt slecht tegen mensen die ruzies een meningsverschil of discussie noemen. Er is niks ergs aan ruzie hebben.
En precies wat je zegt, er is niks ergs aan ruzie hebben. Dit moet ik alleen zelf ook nog gaan inzien haha!
Nu moet ik wel zeggen dat die situatie waarover ik vertel inderdaad een ruzie te noemen was; die andere paar momenten waren het enkel gesprekken zonder enige vorm van drama, we waren het alleen niet met elkaar eens.
donderdag 28 februari 2019 om 16:37
donderdag 28 februari 2019 om 16:54
donderdag 28 februari 2019 om 17:01
Ja dit heb ik inderdaad ook voorgesteld, we benoemen het gewoon niet meer, tenzij het te ver zou gaan natuurlijk. Hoe gaat dit bij jou in je relatie?Rooss4.0 schreef: ↑28-02-2019 16:37Oh ja, dat herken ik wel hoor. Wat ik alleen niet begrijp is de reden dat het flirten van de ander genoemd wordt. Is het zo erg dat iemand (onschuldig) flirt? En moet de ander dan persé toegeven dat hij/zij inderdaad aan het flirten was?
Ik zou er gewoon helemaal geen onderwerp van maken denk ik.
donderdag 28 februari 2019 om 17:03
Jawel we flirten met elkaar en ik zeg nergens dat het verboden is dat hij leuk doet tegen een ander.viva-amber schreef: ↑28-02-2019 16:54Flirten jullie ook niet met elkaar?
Hij mag dus van jou niet leuk doen tegen een ander want dan flirt hij en dat is verboden?
Flirten is prima, het 'liegen' erover vind ik dan weer iets anders.
donderdag 28 februari 2019 om 17:04
Jasmiene34 schreef: ↑28-02-2019 17:03Jawel we flirten met elkaar en ik zeg nergens dat het verboden is dat hij leuk doet tegen een ander.
Flirten is prima, het 'liegen' erover vind ik dan weer iets anders. Maar wat Roos voorstelt is heel terecht, ik moet het niet eens willen bespreken denk ik want het maakt niet uit.
donderdag 28 februari 2019 om 17:09
'Liegen'. waarom moet gedrag geanalyseerd en verantwoord worden? Jouw waarheid hoeft sowieso niet de zijne te zijn en andersom. Waarom moeten contacten gekwalificeerd er goedkeurde worden door jou? Ben jij zijn cipier? Zijn moeder of zijn psych?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
donderdag 28 februari 2019 om 17:09
Jasmiene34 schreef: ↑28-02-2019 17:03
Jawel we flirten met elkaar en ik zeg nergens dat het verboden is dat hij leuk doet tegen een ander.
Flirten is prima, het 'liegen' erover vind ik dan weer iets anders. Maar wat Roos voorstelt is heel terecht, ik moet het niet eens willen bespreken denk ik want het maakt niet uit.
Drama om niks dus..
Jawel we flirten met elkaar en ik zeg nergens dat het verboden is dat hij leuk doet tegen een ander.
Drama om niks dus..
reginamills wijzigde dit bericht op 28-02-2019 17:11
0.14% gewijzigd
I told you walking was idiotic.
donderdag 28 februari 2019 om 17:10
viva-amber schreef: ↑28-02-2019 17:09'Liegen'. waarom moet gedrag geanalyseerd en verantwoord worden? Jouw waarheid hoeft sowieso niet de zijne te zijn en andersom. Waarom moeten contacten gekwalificeerd er goedkeurde worden door jou? Ben jij zijn cipier? Zijn moeder of zijn psych?
Daar is een ander woord voor: jaloezie.
I told you walking was idiotic.
donderdag 28 februari 2019 om 17:17
viva-amber schreef: ↑28-02-2019 17:03Waarom moet hij tegen jou überhaupt verantwoording afleggen over hoe hij met anderen omgaat?
Omdat hij haar partner is? Iedereen heeft zijn/haar eigen normen en waarden. Daarnaast gaat het erom dat zij het gevoel heeft dat hij nu niet eerlijk tegen haar is.
donderdag 28 februari 2019 om 17:25
Hij mag flirten maar moet daar dan wel achteraf de waarheid over vertellen
Of het mag en je pijnigt jezelf niet met geanalyseer en discussies over ' de waarheid'. Die eigenlijk jouw waarheid is.
Waarom vind je het zo moeilijk Hoe hij met anadere vrouwen omgaat?
Of het mag en je pijnigt jezelf niet met geanalyseer en discussies over ' de waarheid'. Die eigenlijk jouw waarheid is.
Waarom vind je het zo moeilijk Hoe hij met anadere vrouwen omgaat?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
donderdag 28 februari 2019 om 17:25
Jullie zitten nog niet zo lang in een relatie dus dan kan je niet meteen verwachten dat je elkaar door en door kent. Jullie weten nog niet helemaal wat de ander prettig vindt en wat niet. Het komt uiteindelijk wel en jullie groeien beiden in de relatie.
Maar als jullie hier vaker een meningsverschil over hebben (als ik het goed begrijp), waarom stoppen jullie dan niet met flirten?
Maar als jullie hier vaker een meningsverschil over hebben (als ik het goed begrijp), waarom stoppen jullie dan niet met flirten?
donderdag 28 februari 2019 om 17:29
Ik flirt wat af, we komen ook regelmatig in gelegenheden waar dit aan de orde is, met mannen, met vrouwen. Mijn Lief vindt het fijn om te zien dat anderen mij leuk vinden, hij geniet ervan dus.Jasmiene34 schreef: ↑28-02-2019 17:01Ja dit heb ik inderdaad ook voorgesteld, we benoemen het gewoon niet meer, tenzij het te ver zou gaan natuurlijk. Hoe gaat dit bij jou in je relatie?
Zijn manier van flirten is anders, een beetje aandoenlijk, ik kan het amper flirten noemen eigenlijk, hij staat dan heerlijk druk te doen en spreekbeurten te houden. Het heeft iets schattigs.
Achteraf kaarten we wel altijd na maar nooit in de verwijtende sfeer. Meer nieuwsgierigheid naar de voorkeuren van de ander en even uitwisselen wat diegene te vertellen had.
Eén keer ben ik weggelopen. Hij was de vrouw in kwestie in superlatieven aan het vertellen hoe mooi en geweldig ze wel niet was. Ik had even niet de behoefte om daarnaar te luisteren en dat heb ik hem wél even verteld. Dat zou je als kinderachtig kunnen zien maar dat is dan maar zo. Gelukkig zijn wij de enige twee hè?
De overige vivaformmers kennen het niet, flirtjaloezie.
Geeft niet.
donderdag 28 februari 2019 om 17:44
Rooss4.0 schreef: ↑28-02-2019 17:29
Achteraf kaarten we wel altijd na maar nooit in de verwijtende sfeer. Meer nieuwsgierigheid naar de voorkeuren van de ander en even uitwisselen wat diegene te vertellen had.
Precies dit is hoe ik het ook voor ogen heb en jammer is dan als zo'n gesprek toch even wat anders uitpakt dan je had gehoopt. Mooi dat jullie relatie zo in elkaar steekt! Dankjewel voor je reactie!
donderdag 28 februari 2019 om 17:46
Op zich snap ik de flirtjaloezie wel maar spreek dan iets af over wat je wel vindt kunnen en niet zo iets vaags als te ver gaan en het feit dat hij jouw waarheid moet vertellen. Wanneer jij het te ver vindt gaan dat je hoort dat hij een andere vrouw de hemel in prijst is prima wanneer voor jou daar de grens ligt. Maar je vriend verplichten om jouw waarheid te erkennen lijkt mij niet zo zinvol.
Bespreek eens met je vriend wat je wel en niet vindt kunnen ipv het dood analyseren van ervaringen en je eigen waarheid opdringen. Dit lijkt mij niet zo effectief.
Wat is te ver gaan? En maak daar afspraken over.
Bespreek eens met je vriend wat je wel en niet vindt kunnen ipv het dood analyseren van ervaringen en je eigen waarheid opdringen. Dit lijkt mij niet zo effectief.
Wat is te ver gaan? En maak daar afspraken over.