Lopen Levi's broeken heel erg uit?
zondag 3 maart 2019 om 14:02
Ik heb mijn spijkerbroeken altijd meerdere dagen aan voordat ze de was in gaan. Ik heb helaas ook een paar exemplaren die ik echt na 2 dagen dragen in de was moeit gooien omdat ze door het dragen veel wijder zijn geworden waardoor het niet meer lekker zit 
Nu vraag ik me af of Levi's ook dat probleem heeft? Vind het 715 bootcut model erg leuk.
Nu vraag ik me af of Levi's ook dat probleem heeft? Vind het 715 bootcut model erg leuk.
zondag 3 maart 2019 om 14:12
Dat ligt aan het percentage elastaan. Hoe hoger dat percentage, hoe meer hij uitloopt. 1 of 2 % is ideaal wat mij betreft. Die broeken met 6, 7 of zelfs 8% elastaan zitten tijdens het passen heerlijk, maar blijven in de loop van de dag niet echt 'vormvast' vind ik.
Bij een lager percentage is het wel des te belangrijker dat de broek echt perfect past.
Dus even het label checken.
Bij een lager percentage is het wel des te belangrijker dat de broek echt perfect past.
zondag 3 maart 2019 om 14:12
Koop jij de voor jou goede maat en het juiste model? Na twee dagen wijder worden is wel heel uitzonderlijk. Dan is de weving niet goed en of de stof verkeerd gesneden.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
zondag 3 maart 2019 om 14:23
Dit.Jufjoke schreef: ↑03-03-2019 14:12Dat ligt aan het percentage elastaan. Hoe hoger dat percentage, hoe meer hij uitloopt. 1 of 2 % is ideaal wat mij betreft. Die broeken met 6, 7 of zelfs 8% elastaan zitten tijdens het passen heerlijk, maar blijven in de loop van de dag niet echt 'vormvast' vind ik.
zondag 3 maart 2019 om 14:55
Willem het gaat hier niet om onderbroeken!
woensdag 6 maart 2019 om 18:24