ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen
dinsdag 24 maart 2009 om 20:44
Mijn max zit tot nu toe op 10 cm. Ik voel me altijd zo lekker met een paar mooie hakken. Kennen jullie dat, wakker worden met zo'n blegh gevoel, en dan expres mooie hakken aantrekken waardoor je je een stuk beter voelt? Het werkt echt bij mij.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
dinsdag 24 maart 2009 om 20:48
Iedereen die wat van me wil, willen die me even mailen?, het is niet bij te houden zo, hahaha
patatoloogje@hotmail.com
patatoloogje@hotmail.com
dinsdag 24 maart 2009 om 20:48
Ze zijn wel heel mooi Biol, maar dat je daar op kan lopen zeg! Respect.
*is blij van haar nieuwe bijnaam af te zijn*
*is blij van haar nieuwe bijnaam af te zijn*
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
dinsdag 24 maart 2009 om 20:49
quote:zusje78 schreef op 24 maart 2009 @ 20:44:
Mijn max zit tot nu toe op 10 cm. Ik voel me altijd zo lekker met een paar mooie hakken. Kennen jullie dat, wakker worden met zo'n blegh gevoel, en dan expres mooie hakken aantrekken waardoor je je een stuk beter voelt? Het werkt echt bij mij. Dat niet helemaal, maar sinds ik af en toe hakken draag merk ik wel dat ik me dan anders voel dan wanneer ik gewoon op (mooie hippe!) sneakers loop.
Mijn max zit tot nu toe op 10 cm. Ik voel me altijd zo lekker met een paar mooie hakken. Kennen jullie dat, wakker worden met zo'n blegh gevoel, en dan expres mooie hakken aantrekken waardoor je je een stuk beter voelt? Het werkt echt bij mij. Dat niet helemaal, maar sinds ik af en toe hakken draag merk ik wel dat ik me dan anders voel dan wanneer ik gewoon op (mooie hippe!) sneakers loop.
dinsdag 24 maart 2009 om 20:49
dinsdag 24 maart 2009 om 20:50
Ow en Biol, als jij dat boekje graag wilt van Bambino kan jij die toch gewoon krijgen? Bij jou is de kleine er al en die van mij is nog niet eens in de maak!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:polly29 schreef op 24 maart 2009 @ 20:32:
[...]
Hoi bambino, ik heb maat 43!!! en zou er erg blij mee zijn.
wat zoek je zelf?
groetjes polly
mijn ruilspulletjes
ik heb ook nog kleding te ruil
Jij wil ze wel heel graag, hahaha. zal ik niet eerst een fotootje maken? ik ga zo een sneuzen in je shoppie.
Heb je ook maat groot, van de kleding?
[...]
wat zoek je zelf?
groetjes polly
mijn ruilspulletjes
Jij wil ze wel heel graag, hahaha. zal ik niet eerst een fotootje maken? ik ga zo een sneuzen in je shoppie.
quote:polly29 schreef op 24 maart 2009 @ 20:32:
[...]
wat zoek je zelf?
groetjes polly
mijn ruilspulletjes
[...]
wat zoek je zelf?
groetjes polly
mijn ruilspulletjes
dinsdag 24 maart 2009 om 20:54
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 24 maart 2009 @ 20:50:
Ow en Biol, als jij dat boekje graag wilt van Bambino kan jij die toch gewoon krijgen? Bij jou is de kleine er al en die van mij is nog niet eens in de maak!joh ik heb al 15 voorleesboeken, ik wil graag dat jij hem neemt!!
Ow en Biol, als jij dat boekje graag wilt van Bambino kan jij die toch gewoon krijgen? Bij jou is de kleine er al en die van mij is nog niet eens in de maak!joh ik heb al 15 voorleesboeken, ik wil graag dat jij hem neemt!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
dinsdag 24 maart 2009 om 20:57
quote:biol schreef op 24 maart 2009 @ 20:54:
[...]
joh ik heb al 15 voorleesboeken, ik wil graag dat jij hem neemt!!
Ok dan
Tegen 15 voor lees boeken kan ik niet op. Dank je!
[...]
joh ik heb al 15 voorleesboeken, ik wil graag dat jij hem neemt!!
Ok dan
Tegen 15 voor lees boeken kan ik niet op. Dank je!
dinsdag 24 maart 2009 om 20:57