ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
quote:Moordwijf schreef op 24 maart 2009 @ 20:58:

[...]

Die heb ik gepast, zitten echt voor geen meter maar zijn zo enorm geil sexyen toch wil ik ze, dan zijn het maar kantoorschoenen hahaha
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik heb schoenen nog nooit gezien als iets sexy's of geils. Hoewel ik wel een vreemde gloed over me krijg als ik naar mijn trouw schoenen kijk en dat heb ik bij geen enkel verder iets van mijn bruiloft. Dus er is toch wel iets met schoenen met hak.

Vindt dat getik ook altijd zo heerlijk volwassen klinken. Kinderachtig he?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Polly, je andere nick staat nog onder de foto's van je kleren.
oh als ik pumps aan heb met 10 cm hak dan voel ik me op en top vrouw.... niks mooier dan dat
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
@ Moordwijf: ik heb je gemaild!
bijgewerkt

mijn shop

viva_varisha@live.nl
Zwieber ik mail je ff
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Altijd goed ikbenik.
ik vind dit ruilen zo verslavend....pfff en vind t heerlijk in de winkeltjes te snuffelen haha
Ja maar jouw winkel is echt überverslavend varisha. Ik moet me echt inhouden niet heeeeeeeel veel meer te vragen.
Die pumps van zusje zijn voor iedere dag en die van Biol voor de (n)leuk!

Allebei echt uber-cute....
dat is raar, ik kan geen winkeltjes meer openen. Krijg een volledig grijs scherm. Weet iemand hoe dat kan?
Als je de winkeltjes probeert te openen via Noa's links op p2 lukt het niet. Maar de recente winkels hier wel. Klik maar op de van Varisha. Moet toch echt lukken.
Nou ikbenik, dat wordt vast een hele lange mail.
Wat vaag krokusje. Ik heb nergens last van hier. Heb je laatst wat nieuws gedownload op je computer misschien? Wie weet lukt het daarom niet (ben een leek hoor)
maar dat is het rare, dan krijg ik wel de site van "mijn album", en er staat onderin "gereed" maar heb alleen een grijs scherm. En trust me! Ik ken Varisha's winkeltje!!!! Dat is geen grijs scherm!
haha dat valt mee zwieber, had alleen andere post die ik eerst ging beantwoorden. :-)
quote:krokusje schreef op 24 maart 2009 @ 21:16:

dat is raar, ik kan geen winkeltjes meer openen. Krijg een volledig grijs scherm. Weet iemand hoe dat kan?Je zit aan je ruil-tax
quote:ebony70 schreef op 24 maart 2009 @ 21:09:

@ Moordwijf: ik heb je gemaild!

Je hebt mail terug!

Ik hou nu officieel een beetje van je, dat snap je he
quote:Zwieber schreef op 24 maart 2009 @ 21:15:

Ja maar jouw winkel is echt überverslavend varisha. Ik moet me echt inhouden niet heeeeeeeel veel meer te vragen.doe ff normaal...alles MOET weg hoor anders zou ik het niet plaatsen gekkert...mail me maar wat je allemaal wilt hebben...en schaam je vooral niet ;)
quote:krokusje schreef op 24 maart 2009 @ 21:18:

maar dat is het rare, dan krijg ik wel de site van "mijn album", en er staat onderin "gereed" maar heb alleen een grijs scherm. En trust me! Ik ken Varisha's winkeltje!!!! Dat is geen grijs scherm!

klopt hoor...ik had het daarnet ook de hele tijd...

nu doet ie t wel weer bij mij...denk dat de site overbezet is ofzo...of hoe noem je dat...blijven proberen ;)
Varisha, ik vind eigenlijk die bruine (nep?)leren tas wel heel mooi....

Is die band verstelbaar?
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 24 maart 2009 @ 21:41:

Varisha, ik vind eigenlijk die bruine (nep?)leren tas wel heel mooi....

Is die band verstelbaar?

jups die is verstelbaar....

mail je me?

viva_varisha@live.nl
Mail!
668, the neighbour of the Beast
Je hebt mail terug!

Ik hou nu officieel een beetje van je, dat snap je he

ik ben blij dat ik van die zooi af ben!

je hebt weer mail!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven