ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen
dinsdag 24 maart 2009 om 21:00
dinsdag 24 maart 2009 om 21:03
Ik heb schoenen nog nooit gezien als iets sexy's of geils. Hoewel ik wel een vreemde gloed over me krijg als ik naar mijn trouw schoenen kijk en dat heb ik bij geen enkel verder iets van mijn bruiloft. Dus er is toch wel iets met schoenen met hak.
Vindt dat getik ook altijd zo heerlijk volwassen klinken. Kinderachtig he?
Vindt dat getik ook altijd zo heerlijk volwassen klinken. Kinderachtig he?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
dinsdag 24 maart 2009 om 21:11
dinsdag 24 maart 2009 om 21:11
dinsdag 24 maart 2009 om 21:18
Wat vaag krokusje. Ik heb nergens last van hier. Heb je laatst wat nieuws gedownload op je computer misschien? Wie weet lukt het daarom niet (ben een leek hoor)
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
dinsdag 24 maart 2009 om 21:19
haha dat valt mee zwieber, had alleen andere post die ik eerst ging beantwoorden.

dinsdag 24 maart 2009 om 21:38
quote:Zwieber schreef op 24 maart 2009 @ 21:15:
Ja maar jouw winkel is echt überverslavend varisha. Ik moet me echt inhouden niet heeeeeeeel veel meer te vragen.doe ff normaal...alles MOET weg hoor anders zou ik het niet plaatsen gekkert...mail me maar wat je allemaal wilt hebben...en schaam je vooral niet
Ja maar jouw winkel is echt überverslavend varisha. Ik moet me echt inhouden niet heeeeeeeel veel meer te vragen.doe ff normaal...alles MOET weg hoor anders zou ik het niet plaatsen gekkert...mail me maar wat je allemaal wilt hebben...en schaam je vooral niet

dinsdag 24 maart 2009 om 21:39
quote:krokusje schreef op 24 maart 2009 @ 21:18:
maar dat is het rare, dan krijg ik wel de site van "mijn album", en er staat onderin "gereed" maar heb alleen een grijs scherm. En trust me! Ik ken Varisha's winkeltje!!!! Dat is geen grijs scherm!
klopt hoor...ik had het daarnet ook de hele tijd...
nu doet ie t wel weer bij mij...denk dat de site overbezet is ofzo...of hoe noem je dat...blijven proberen
maar dat is het rare, dan krijg ik wel de site van "mijn album", en er staat onderin "gereed" maar heb alleen een grijs scherm. En trust me! Ik ken Varisha's winkeltje!!!! Dat is geen grijs scherm!
klopt hoor...ik had het daarnet ook de hele tijd...
nu doet ie t wel weer bij mij...denk dat de site overbezet is ofzo...of hoe noem je dat...blijven proberen

dinsdag 24 maart 2009 om 21:44
quote:Marels schreef op 24 maart 2009 @ 21:41:
Varisha, ik vind eigenlijk die bruine (nep?)leren tas wel heel mooi....
Is die band verstelbaar?
jups die is verstelbaar....
mail je me?
viva_varisha@live.nl
Varisha, ik vind eigenlijk die bruine (nep?)leren tas wel heel mooi....
Is die band verstelbaar?
jups die is verstelbaar....
mail je me?
viva_varisha@live.nl