Uitgerekend 2e helft oktober 2019 met tabel
dinsdag 19 februari 2019 om 09:09
Voor iedereen die uitgerekend in de tweede helft van oktober.
TABEL IS VOL
Lapapaya
TABEL IS VOL
| Naam | Lfd (v/m) | Kindje | Ronde | UD | Afsprkn | Bijz.heden |
|---|---|---|---|---|---|---|
| JoyeuxNoel | 30/35 | 1 | 1 | 13 okt | 16 april echo+nipt, 29 april gynaecoloog | |
| Duna_2015 | 33/36 | 2 | 8 | 19 okt | 27 maart termijnecho, 2 april afspraak verloskundige en gynaecoloog | |
| Annemyn90 | 23/27 | 1 | 1 | 31 okt | 9 april termijnecho | |
| Pavo07 | 28/34 | 2 | 7 | 22 okt | 5 april termijnecho | mk aug & ma nov |
| xx__Juffie | 27/30 | 1 | 5 | 25 okt | 30maart echo | |
| Mutsie91 | 27/28 | 1 | 5 | 24 okt | ||
| CherryBlossom- | 27/33 | 1 | 23 | 26 okt | 10 april termijnecho | |
| Saqua | 35/35 | 2 | 5 | 26 okt | 5 april echo | ma sept |
| Marina-87 | 31/40 | 2 | 2 | 27 okt | |
|
| Manon | 28/30 | 1 | 13 | 27 okt | ||
| Leasol | 31/33 | 1 | 5 | 27 okt | termijn echo 3 april | |
| Borisdeporis | 22/24 | 1 | 1 | 28 okt | |
|
| Mariëlle2uit7 | 30/30 | 3 | 5 | 28 okt | ||
| Noriyuki | 34/34 | 5 | 2 | 29 okt | ||
| Lavendel27 | 28/30 | 3 | 1 | 30 okt | 21 maart echo | |
| Yellow-89 | 30/32 | 2 | 3 | 31 okt | |
|
| Lize1 | 28/32 | 1 | 5 | 29 okt | ||
| Extra plekje | ?/? | ? | ? okt | |||
| Extra plekje | ?/? | ? | ? okt |
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:16
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
76.69% gewijzigd
donderdag 14 maart 2019 om 19:38
Gefeliciteerd iedereen met de positieve echo’s!
Vandaag heb ik ook weer een echo gehad, maar bij ons was het weer een rolecoaster aan emoties.
Eerste de echo vanmorgen: al snel 1 kloppend hartje te zien. De tweede nog niet te vinden, arts is aan het zoeken en ziet dat in 1 van de 2 placenta’s nog een vruchtszakje zit. Er zaten er dus 3!
Maar bij de 2 die een placenta delen, geen hart activiteit te vinden. We zijn doorverwezen naar de echoscopisge met beter aperatuur. Deze afspraak kon pas einde van de middag plaatsvinden. ik heb in de tussentijd in het ziekenhuis bed gelegen met infuus voor extra vocht. Door de misselijkheid krijg ik niet veel binnen, dus dat vocht was welkom.
Vanmiddag dan uitsluitsel gekregen. 1 doet het goed, de 2 die een placenta delen, doen het niet meer. Het lichaam zal dit zelf opruimen, en word waarschijnlijk aan de kant gebrukt door de andere(goede) placenta. Er is een kans op een bloeding, maar hoeft niet.
Maandag heb ik weer een afspraak bij de gyn. Volgens mij word dat een een intake gesprek. Maar dat heb ik allemaal niet meer zo mee gekregen.
De medicatie die ik in eerste instantie had gekregen is maandag omhoog gegaan. Dat was emesafene.
Nu heb ik nog andere pillen er bij gekregen ik moet even zoeken welke dat zijn, maar die mag ik indien nodig 3 keer per dag.
Met mij gaat het (nog) redelijk. Ik hou me heel erg vast aan het feit dat het er met 1 helemaal goed gaat.
Vandaag heb ik ook weer een echo gehad, maar bij ons was het weer een rolecoaster aan emoties.
Eerste de echo vanmorgen: al snel 1 kloppend hartje te zien. De tweede nog niet te vinden, arts is aan het zoeken en ziet dat in 1 van de 2 placenta’s nog een vruchtszakje zit. Er zaten er dus 3!
Maar bij de 2 die een placenta delen, geen hart activiteit te vinden. We zijn doorverwezen naar de echoscopisge met beter aperatuur. Deze afspraak kon pas einde van de middag plaatsvinden. ik heb in de tussentijd in het ziekenhuis bed gelegen met infuus voor extra vocht. Door de misselijkheid krijg ik niet veel binnen, dus dat vocht was welkom.
Vanmiddag dan uitsluitsel gekregen. 1 doet het goed, de 2 die een placenta delen, doen het niet meer. Het lichaam zal dit zelf opruimen, en word waarschijnlijk aan de kant gebrukt door de andere(goede) placenta. Er is een kans op een bloeding, maar hoeft niet.
Maandag heb ik weer een afspraak bij de gyn. Volgens mij word dat een een intake gesprek. Maar dat heb ik allemaal niet meer zo mee gekregen.
De medicatie die ik in eerste instantie had gekregen is maandag omhoog gegaan. Dat was emesafene.
Nu heb ik nog andere pillen er bij gekregen ik moet even zoeken welke dat zijn, maar die mag ik indien nodig 3 keer per dag.
Met mij gaat het (nog) redelijk. Ik hou me heel erg vast aan het feit dat het er met 1 helemaal goed gaat.
donderdag 14 maart 2019 om 19:56
Mutsie, hoe geweldig het is dat het gewoon goed gaat met 1 van de 3.
Wat een dag hebben jullie achter de rug om uiteindelijk te horen dat je van 2 naar 3? toch 1 kindje met nog een kloppend hartje hebt.
Fijn dat je beetje extra vocht hebt gekregen en mee medicatie mag slikken.
Beterschap met de misselijkheid en ook even je gedachten op een rij te krijgen
Wat een dag hebben jullie achter de rug om uiteindelijk te horen dat je van 2 naar 3? toch 1 kindje met nog een kloppend hartje hebt.
Fijn dat je beetje extra vocht hebt gekregen en mee medicatie mag slikken.
Beterschap met de misselijkheid en ook even je gedachten op een rij te krijgen
donderdag 14 maart 2019 om 22:59
Poeh Mutsie, dat klinkt idd als een pittige dag. Heb je je net ingesteld op een tweeling, lijken het er drie maar klopt er maar 1 hartje. Lijkt me ook pittig om dan te horen dat er bij de andere twee geen hartactiviteit meer is. Probeer veel rust en tijd te pakken en het te verwerken en hopelijk kan je straks blij zijn met die ene frummel waarvan het hartje klopt. Maar kan me heel goed voorstellen dat het slikken is.
donderdag 14 maart 2019 om 23:27
Jeetje Mutsie, dat klinkt inderdaad als een rollercoaster! Fijn dat er toch nog één hartje klopt, desondanks is het toch verdrietig van de andere twee. Gefeliciteerd én sterkte dus..
Hier ook echo gehad vandaag. Hij was precies 7+3 dus mijn berekeningen klopten.
Ook een mooi hartje gezien!
Ik had verwacht te gaan huilen maar was eigenlijk alleen maar opgelucht dat er wat zat, haha. Heb eigenlijk bijna geen symptomen dus verwachtte nog half een "huh? er zit hier niks!" van de echoscopiste.
Hier ook echo gehad vandaag. Hij was precies 7+3 dus mijn berekeningen klopten.
Ik had verwacht te gaan huilen maar was eigenlijk alleen maar opgelucht dat er wat zat, haha. Heb eigenlijk bijna geen symptomen dus verwachtte nog half een "huh? er zit hier niks!" van de echoscopiste.
vrijdag 15 maart 2019 om 10:25
vrijdag 15 maart 2019 om 11:27
Mutsie, wat een heftige dag zal het zijn geweest.. hopelijk voel je je in ieder geval wat beter na het infuus en met aangepaste medicatie. Wat verdrietig dat 2 niet sterk genoeg waren, gelukkig doet andere beeb het goed!!
Alle anderen gefeliciteerd met de goede echo’s!
Ik heb dinsdag mijn eerste echo en voor de zekerheid gisteren nog maar een test gedaan om te kijken of ik nog wel zwanger was
aangezien ik drie weken geleden een bloeding had. Blijf het ondanks dat het mijn vierde zwangerschap is van kindje nummer 5 toch nog erg spannend vinden.
Ben wel gedurende de dag misselijk en vreemde eetlust, weet niet wat ik moet eten maar wel steeds honger.. Gisteren oudste naar de cafetaria gestuurd voor broodjes kroket.. hoe ik daar nu zo bij kwam!! Nu dus de hele tijd zin in broodje kroket
terwijl ik de vorige 2 zwangerschappen verzot was op fruit! Moet er nu niet aan denken..
Ik ben heel slank van nature, maar ben bang als deze cravings zo blijven ik straks een Michelin poppetje word
Ik kom alle zwangerschappen trouwens behoorlijk aan maar gelukkig is het nadien altijd zo weg, hopelijk deze keer ook
Nog meer met gekke voorkeuren?
Alle anderen gefeliciteerd met de goede echo’s!
Ik heb dinsdag mijn eerste echo en voor de zekerheid gisteren nog maar een test gedaan om te kijken of ik nog wel zwanger was
Ben wel gedurende de dag misselijk en vreemde eetlust, weet niet wat ik moet eten maar wel steeds honger.. Gisteren oudste naar de cafetaria gestuurd voor broodjes kroket.. hoe ik daar nu zo bij kwam!! Nu dus de hele tijd zin in broodje kroket
Ik ben heel slank van nature, maar ben bang als deze cravings zo blijven ik straks een Michelin poppetje word
Ik kom alle zwangerschappen trouwens behoorlijk aan maar gelukkig is het nadien altijd zo weg, hopelijk deze keer ook
Nog meer met gekke voorkeuren?
vrijdag 15 maart 2019 om 11:59
vrijdag 15 maart 2019 om 14:38
Noriyuki, ik heb dus ook cravings voor vlees. Frikadellen, eieren met spek en zo meer. En dingen met zout. Bij de eerste was het leverworst (wat je niet te veel mag). Ik ben ook van nature slank maar dat komt vast niet goed als ik frikadellen blijf eten
Mutsie, hoe is het nu met je?
Ik had vanmorgen de intake. Nog keer een echo en zit op 7w6d dus zou iemand in de tabel mijn UD voorlopig willen aanpassen naar 26/10?
Over drie weken pas weer een echo dus ben benieuwd hoe ik de komende drie weken door ga komen haha. Volgende echo dus op 5 april
Mutsie, hoe is het nu met je?
Ik had vanmorgen de intake. Nog keer een echo en zit op 7w6d dus zou iemand in de tabel mijn UD voorlopig willen aanpassen naar 26/10?
Over drie weken pas weer een echo dus ben benieuwd hoe ik de komende drie weken door ga komen haha. Volgende echo dus op 5 april
vrijdag 15 maart 2019 om 14:53
Mutsie, dat is zeker een rollercoaster. Verdrietig dat 2 het niet hebben gered, maar fijn dat de andere het zo goed doet!
Haha grappig die cravings. Hier wisselt het een beetje. Momenteel goed bezig: appels en worteltjes! Beter dan de frikadelbroodjes van de laatste weken.. Daarnaast drink ik veel minder thee dan normaal. Heb meer zin in een glas heel koud water!
Haha grappig die cravings. Hier wisselt het een beetje. Momenteel goed bezig: appels en worteltjes! Beter dan de frikadelbroodjes van de laatste weken.. Daarnaast drink ik veel minder thee dan normaal. Heb meer zin in een glas heel koud water!
vrijdag 15 maart 2019 om 15:00
Blij met alle hartjes
heel fijn voor iedereen.
Saqua, bij mij zit ook nu 3w tussen en probeer niet te concentreren op de datum maar op de week.
Elke vrijdag is een soort mijlpaal voor me. Waarom geen idee maar het werkt psychisch voor me.
Ik begin me steeds beroerder te voelen. En vind het zwanger zijn niet zo fijn even nu.
Saqua, bij mij zit ook nu 3w tussen en probeer niet te concentreren op de datum maar op de week.
Elke vrijdag is een soort mijlpaal voor me. Waarom geen idee maar het werkt psychisch voor me.
Ik begin me steeds beroerder te voelen. En vind het zwanger zijn niet zo fijn even nu.
vrijdag 15 maart 2019 om 15:40
vrijdag 15 maart 2019 om 16:18
Succes morgen Juffie! We duimen!
Ik ben laatste week veel aan t overgeven, maar voel me opzich niet echt ziek en kan nog wel functioneren. Ik ga nog steeds erg goed op kaas. Maar heb zo enorm veel zin in brie en carpaccio, maar helaas... dat mag niet. Heb al met vriend afgesproken dat ie dag na mn bevalling broodje brie en broodje carpaccio maakt
Ik ben laatste week veel aan t overgeven, maar voel me opzich niet echt ziek en kan nog wel functioneren. Ik ga nog steeds erg goed op kaas. Maar heb zo enorm veel zin in brie en carpaccio, maar helaas... dat mag niet. Heb al met vriend afgesproken dat ie dag na mn bevalling broodje brie en broodje carpaccio maakt
vrijdag 15 maart 2019 om 16:34
Joyeux, de meeste kazen (en brie dus ook) mag je gewoon als die gepasteuriseerd zijn. Omdat bijna 99% van de kazen gepasteuriseerd is die in Nederlandse winkels ligt, kan je die gerust eten hoor. Als er maar geen 'au lait cru' opstaat (rauwe melk), want die mag je niet.
Ik heb trouwens ook weer dat ik geen koffie meer lust. Dat was de vorige keren ook zo.
Cherry: goede tip, dat ga ik ook doen. En hebben veel leuke dingen gepland dus komt vast goed!
Boris, fijn dat je echo goed was.
En nogmaals dikke knuffel voor Mutsie.
Ik heb trouwens ook weer dat ik geen koffie meer lust. Dat was de vorige keren ook zo.
Cherry: goede tip, dat ga ik ook doen. En hebben veel leuke dingen gepland dus komt vast goed!
Boris, fijn dat je echo goed was.
En nogmaals dikke knuffel voor Mutsie.