ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
Ik ben vandaag JARIG...dus heb misschien nog wel een gebakje te ruil tegen...(alleen op te halen hihi).

niet teveel schrijven he...je hebt er bijna een (OOOH EEN PAKJE...)

Later,

Jennie
gefeliciteerd Jennie!! :-) een hele fijne dag!
Jennie gefeliciteerd Verwacht je vandaag nog pakjes per post? Dat zou wel heel leuk zijn naturlijk.
happy b day jennie :D
quote:meiske1981 schreef op 25 maart 2009 @ 12:01:

@Varisha: nu doet die het wel. Maar de blauw en gele shirts (maat L) zijn toch op weg naar mij?

Ja klopt maar dit zijn weer andere...dat waren die strakkere...en dit is trouwens n oranje...geen gele

ik d8 echt dat ik de jouwe naar door de brievenbus had gedauwd....maar als ik je n track and trace nr heb gestuurd...is het dus blijkbaar met dhl mee...zou je voor me kunnen kijken of ze inmiddels wel al zijn opgehaald van het service point...zo nee dan ga ik dr strx ff scheldend naar toe :P
quote:Schravelvot schreef op 25 maart 2009 @ 12:16:

Varisha ik blijf erbij dat die goudkleurige laarzen echt stoer zijn alleen ik heb geen 39 én flinke kuiten én geen idee waar ik het bij zou moeten combineren haha. En een topic openen op de Modepijler is ook geen strak plan gezien de fijne reacties op dat soort topics daar

watvoor maat heb je dan??ik heb ook beste kuiten hoor...als je maat 38 hebt pas je er wel in met n extra paar sokken..heb je maat 40...dan wordt het m niet :P

en die laarzen zijn leuk als je uitgaat...onder n rokje...of over n spijkerbroek
Hondjewoef: grrrrr, stom pakje. Ik dat jasje helemaal op zijn Varisha's ingepakt. Erop gaan zitten etc. Past hij alsnog net niet! Dus hij is mee als pakketpost.

Vos: LOM is onderweg.

Varisha, bedankt voor de mooie sjaal. HEt paarsige truitje is dat truitje met een witbloempje in de nek en het nummer eindigt op 212. Ben benieuwd naar je vriend straks.

Jen: GEFELICITEEEEEEEERD
quote:varisha schreef op 25 maart 2009 @ 12:37:

[...]

watvoor maat heb je dan??ik heb ook beste kuiten hoor...als je maat 38 hebt pas je er wel in met n extra paar sokken..heb je maat 40...dan wordt het m niet :P

en die laarzen zijn leuk als je uitgaat...onder n rokje...of over n spijkerbroekMaat 38 maar ik heb écht flinke kuiten (omtrek 42) en ik twijfel nog of ze bij mijn persoontje staan
Gefeliciteerd Jennie!!

Dank je Zwieber, verzendkosten enzo zijn overgemaakt!

NG1, de envelop met de bonnen zijn binnen! Erg bedankt, enne leuke kaart!!
Van harte gefeliciteerd Jennie!
Jennie gefeliciteerd!

Marels, ik heb net de verzendkosten overgemaakt.

Straks gaan de pakketjes voor Varisha, Ebony, Bertrade, T-Rex en Parel op de post!
Happy B-day Jennie!

Voor de pauze keek ik naar buiten en dacht ja dat kan wel.. tijdens de pauze ff naar het postkantoor crossen op mijn fietsie. Nou de pakketjes zijn onderweg Varisha en ADM maar het hoooooosst van de regen dus ik zit nu uit te druppen op mijn bureau.. Werd zelfs uitgelachen door de tnt meneer. Die zei nou u kunt er tenminste nog om lachen.. tja van huilen wordt het niet droog.. Varisha jouw pakket komt met de pakketpost het was net te groot en klotste een beetje..haha

Zoete, ik wil hem ook wel naar je opsturen hoor, want ik kan niet makkelijk met twee kids jouw kant op komen. En ze zijn nog te jong om alleen thuis te blijven .
Ja verschrikkelijk weer vandaag ben ook al 3 keer nat geregend en moet er straks weer door. Hoop dat ik tussen de buien door kan..
Ha..ha.. hier ook al twee keer natgeregend. En wat een wind hé! Poeh hé dat was zwaar fietsen maar zit gelukkig nu lekker droog.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Oooo, ik zag net "Crocs" staan en bedacht me opeens dat ik die volgens mij ook nog heb staan, een stel hele lieve kleine rode Disney-crocs. Ik weet het niet helemaal zeker of ze er nog zijn, maar volgens mij wel. En ik heb nog een nieuw (Tom du) meidenshirtje liggen.

Sallie's winkeltje staat hier

http://www.mijnalbum.nl/Album=NMCBNABL

Je kan me mailen op

renealexdartmaar at hotmail.com
hahaha net een hoop gescheld voor de deur... de postbode... met veel pijn en moeite 4! pakketjes door de brievenbus gepropt..

ADM, van jou heb ik t truitje en t boek ontvangen en Varisha van jou de 2 shirts... waarvoor veel dank!!

Jullie krijgen allebei iets leuks, maar moet even wachten, de winkel waar ik heel wil die is gesloten wegens omstandigheden.. is morgen of overmorgen weer open dus komt goed!!!

XXX
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Jennie

Gebakje hoef ik niet hoor.
Cum non tum age
quote:meiske1981 schreef op 25 maart 2009 @ 09:26:

@Moordwijf: ik heb je gisteren gemaild, maar nog geen mail van je terug ontvangen. Mail me anders even op meiske1981@yahoo.comIk heb je terug gemailed, had ove rje mailtje heen gekeken!
quote:bambino schreef op 25 maart 2009 @ 09:09:

[...]

Ik gebruik altijd de hugo deep red, maar hier geen cloe in de kast staan helaasJammer! Mocht ik nou geen ruil kunnen maken zal ik aan je denken ok!
quote:_LittleMissSunshine_ schreef op 25 maart 2009 @ 12:11:

Moordwijf> ik heb the shawshank voor je, alleen dacht ik envelop te hebben maar niet dus. Maar ook deze gaat zo snel mogelijk op de post.Ik heb je gemailed!
quote:Schravelvot schreef op 25 maart 2009 @ 12:16:

Varisha ik blijf erbij dat die goudkleurige laarzen echt stoer zijn alleen ik heb geen 39 én flinke kuiten én geen idee waar ik het bij zou moeten combineren haha. En een topic openen op de Modepijler is ook geen strak plan gezien de fijne reacties op dat soort topics daar Voor modeadvies ben ik altijd beschikbaar!
Gefeliciteerd Jennie!
Zo dat waren alle dingen die ik nog af moest handelen

Mijn fiets is vandaag gejat Dus mocht iemand nog een fiets overhebben

Ik kan dus vandaag ook niet naar het postkantoor, zit tot 17.15 in de les en dan red ik het niet om om half 6 op het postkantoor te zijn.

Vind ik erg vervelend. Sorry voor degene die op een pakje van mij wachten, die gaan dus pas morgen op de bus.

Echt sorry maar ik kan er niks aan doen
Gefeliciteerd Jennie

Is goed Moordwijf.

Lekker dan dat ze je fiets stelen, ben je ook klaar mee!
quote:varisha schreef op 25 maart 2009 @ 12:35:

Ja klopt maar dit zijn weer andere...dat waren die strakkere...en dit is trouwens n oranje...geen gele

ik d8 echt dat ik de jouwe naar door de brievenbus had gedauwd....maar als ik je n track and trace nr heb gestuurd...is het dus blijkbaar met dhl mee...zou je voor me kunnen kijken of ze inmiddels wel al zijn opgehaald van het service point...zo nee dan ga ik dr strx ff scheldend naar toe :P

Oh maar dan heb ik ook interesse in deze shirts

Heb net gekeken op de site van DHL en ze zijn op 24/3 bij het servicepoint opgehaald. Dus die komt vandaag of morgen wel hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven