Leerling salaris helpende plus!
maandag 25 maart 2019 om 14:02
maandag 25 maart 2019 om 14:22
De eerste hit bij jou. De uitkomsten van Google verschillen per gebruiker. Zou dus kunnen dat Cinderella heel andere sites vindt.girasole3 schreef: ↑25-03-2019 14:02https://www.werkenbij.landvanhorne.nl/s ... pende-plus
De eerste hit op Google
maandag 25 maart 2019 om 15:46
Pagina 19
https://www.fnv.nl/getmedia/94c802ad-e1 ... f?ext=.pdf
https://www.fnv.nl/getmedia/94c802ad-e1 ... f?ext=.pdf
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 27 maart 2019 om 13:38
Klopt werk nu ook al in een zorginstelling. Dus dan moeten ze me het salaris geven op basis wat ik nu ook ongeveer verdien? Geen leerlingsalaris? Ik kom er soms niet helemaal uit
woensdag 27 maart 2019 om 15:27
Ga je voor dezelfde organisatie werken? Dan is er de garantieregeling.Cinderella76 schreef: ↑27-03-2019 13:38Klopt werk nu ook al in een zorginstelling. Dus dan moeten ze me het salaris geven op basis wat ik nu ook ongeveer verdien? Geen leerlingsalaris? Ik kom er soms niet helemaal uit![]()
Artikel 3.17 Salarisgarantie leerling-werknemer
Garantieregeling
1. Als je voor de opleiding al in dienst bent en je, anders dan als aspirant leerling, de opleiding
verzorgende of verzorgende-IG gaat volgen, dan val je onder de salarisschaal voor leerlingen
van artikel 3.16 lid 2. Om te voorkomen dat je er nominaal mogelijk op achteruit gaat, ontvang
je tijdens je opleiding minimaal een bruto bedrag dat overeenkomt met het nominale bruto
salarisbedrag dat je ontving voorafgaand aan de opleiding. Dit garantiebedrag wordt verhoogd
met de algemene loonsverhogingen. Vanaf het moment dat het bruto salarisbedrag van de
leerling-schaal dat geldt voor jouw arbeidsduur hoger is dan het garantiebedrag, volg je het
leerling-salaris van artikel 3.16 lid 2.
woensdag 27 maart 2019 om 16:14
Nee ik ga voor een andere zorginstelling werken.Tickel schreef: ↑27-03-2019 15:27Ga je voor dezelfde organisatie werken? Dan is er de garantieregeling.
Artikel 3.17 Salarisgarantie leerling-werknemer
Garantieregeling
1. Als je voor de opleiding al in dienst bent en je, anders dan als aspirant leerling, de opleiding
verzorgende of verzorgende-IG gaat volgen, dan val je onder de salarisschaal voor leerlingen
van artikel 3.16 lid 2. Om te voorkomen dat je er nominaal mogelijk op achteruit gaat, ontvang
je tijdens je opleiding minimaal een bruto bedrag dat overeenkomt met het nominale bruto
salarisbedrag dat je ontving voorafgaand aan de opleiding. Dit garantiebedrag wordt verhoogd
met de algemene loonsverhogingen. Vanaf het moment dat het bruto salarisbedrag van de
leerling-schaal dat geldt voor jouw arbeidsduur hoger is dan het garantiebedrag, volg je het
leerling-salaris van artikel 3.16 lid 2.
woensdag 27 maart 2019 om 16:29
Dan zou ik toch vragen of ze je onder de garantieregeling willen plaatsen.
Of anders op niveau van je huidige salaris.