Geld & Recht alle pijlers

Pakket dpd niet ontvangen

26-03-2019 15:02 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Opgelost, pakket is boven water. Bedankt voor de reacties
anoniem_384367 wijzigde dit bericht op 27-03-2019 10:04
93.87% gewijzigd
Ik had laatst zoiets met DHL. Volgens hun site was het geleverd en had ik er voor getekend. Er was inderdaad iets van een krabbel te zien, maar dat was zeker niet mijn handtekening en pakketje was mooi fietsen. Verder ook geen briefje in de bus gehad.
Lekker grommerig gaan bellen, kwam er alleen geen steek verder mee. Tot ik toch maar eens bij de buren aan ging kloppen want je weet maar nooit. Bleek het pakketje daar te liggen, de chauffeur had zelf iets gekrabbeld en had ook maar geen briefje geschreven.
Kortom, eerst maar eens de buren vragen.
There is always something happening, and it's usually right now
Dus nu hoop je dat een forummer zo gek ik een zak voer voor je te kopen?
Als €45 al een groot probleem is moet je geen huisdier hebben.
.
Hondenbrokjes schreef:
26-03-2019 15:46
Heb al bij de buren rondgevraagd maar niemand heeft iets gezien helaas. En ja ik zal nu een nieuwe zak hondenvoer moeten bestellen, dit is geen bedeltopic hoor. Dat het voor mij hard aankomt dat 45 euro nu voor niks weg is dat is nu eenmaal zo.
Zet dit topic maar op slot, wil absoluut niet de indruk wekken dat ik wil bedelen.
Bestel je een kleine zak. Kleine hondjes zullen niet zoveel aan brokken wegvreten toch?
Grobbekuiken_ schreef:
26-03-2019 15:57
Ik had laatst zoiets met DHL. Volgens hun site was het geleverd en had ik er voor getekend. Er was inderdaad iets van een krabbel te zien, maar dat was zeker niet mijn handtekening en pakketje was mooi fietsen. Verder ook geen briefje in de bus gehad.
Lekker grommerig gaan bellen, kwam er alleen geen steek verder mee. Tot ik toch maar eens bij de buren aan ging kloppen want je weet maar nooit. Bleek het pakketje daar te liggen, de chauffeur had zelf iets gekrabbeld en had ook maar geen briefje geschreven.
Kortom, eerst maar eens de buren vragen.

TO zou niet thuis zijn en heeft zelf gevraagd om het buiten te zetten. Dus is een beetje andere zaak toch?

Dus, nee DPD is niet verantwoordelijk TO.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 26-03-2019 16:10
3.80% gewijzigd
Zoiets heb ik laatst ook gehad. Pakket stond op 'bezorgd' maar er was niemand aan de deur geweest.... dat kan ik zien om dat ik een deurbel met camera heb. Bleek dat de bezorger hem gewoon op bezorgd had gezet omdat hij zijn ronde niet af kon maken die dag. De dag erna kwam het alsnog.
Lucifer2018 schreef:
26-03-2019 16:09
To zou niet thuis zijn en heeft gevraagd om het buiten te zetten. Dus is een beetje andere zaak toch?
Da's waar, ging mij er meer om dat chauffeurs ook niet altijd doen wat ze zouden moeten doen en misschien had deze dat berichtje niet gelezen of zo. Bij de buren vragen zou ik dan alsnog doen.
Maar ik zie dat dat al gebeurd is en de zakken weg zijn.
There is always something happening, and it's usually right now
[...]
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 26-03-2019 16:55
Reden: Ongepast.
0.00% gewijzigd
Moire schreef:
26-03-2019 16:08
Bestel je een kleine zak. Kleine hondjes zullen niet zoveel aan brokken wegvreten toch?
Bij speciaal voer kan je vask vanaf 11 kilo bestellen.
Moire schreef:
26-03-2019 16:13
[...]
En dit vind je normaal klinken?
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 26-03-2019 16:55
Reden: Ongepast.
21.51% gewijzigd
2019 schreef:
26-03-2019 16:17
En dit vind je normaal klinken?
Nou ja, beter dan dat kind als voer te geven.
Moire schreef:
26-03-2019 16:20
Nou ja, beter dan dat kind als voer te geven.
Maar als het nou een heel vervelend kind is :yes:
2019 schreef:
26-03-2019 16:16
Bij Medicanimal kan er ook dierenartsvoer/speciaal voer gekocht worden van 3 kilo
karin6789 schreef:
26-03-2019 16:28
Maar als het nou een heel vervelend kind is :yes:
Dan zeker doen! Hopen dat het een dikkertje is.
Star² schreef:
26-03-2019 15:16
Hoe heb je hem kunnen berichten? Bijzonder verhaal. Waarom moet je janken?
Ze hoopt op pb's met een aanbod denk ik
To, het kan bij de buren liggen of ga naar het dichtsbijzijnde ophaalpunt met je id.
Daar heb ik ook weleens een pakje gevonden dat zogenaamd bezorgd was.
Het-groepje schreef:
26-03-2019 16:31
Ze hoopt op pb's met een aanbod denk ik
To, het kan bij de buren liggen of ga naar het dichtsbijzijnde ophaalpunt met je id.
Daar heb ik ook weleens een pakje gevonden dat zogenaamd bezorgd was.

Ja of het komt een dag later, omdat TO iets gewijzigd heeft via de link. Dat leest de bezorger/planner niet en dus gaat het de volgende dag opnieuw mee.
Of er was gewoon nog niets om te bezorgen.
Er staat op hun track en trace dat het vanmiddag om kwart voor één op mijn adres is bezorgd. Ik wacht nog even af. Bedankt trouwens voor sommige ziekelijke reacties. Dit is voor de eerste en laatste keer dat ik hier om advies vraag.
Inderdaad, wacht even af, kijk anders morgen of het op een afhaalpunt ligt.
En eens met degenen die zeggen dat als 45,- een probleem is, je misschien ook moet kijken of je de hondjes een ander thuis kunt geven. Als ze al alleen speciaal voer kunnen hebben, zullen er wel meer dierenartskosten ook bijkomen. En als dat geld voor het voer dan al een probleem is ...
Ik zou ook nog even afwachten en evt bij de buren navragen. Check ook je papiercontainer. De dpd bezorger mikt bij ons daar altijd het pakje in.
Not my circus, not my monkeys
Ik zou er niet mee akkoord gaan als het niet geleverd wordt TO.
En nee kan me dan ook niks schelen dat ik een bericht gestuurd heb, want als je dan toch de hele tijd thuis bent en het komt niet dan klopt er iets niet en dat zou ik dan tot op de bodem uitzoeken.

En trek je niks aan van de grappenmakers hier joh....
2019 schreef:
26-03-2019 16:16

Ach nee. Wat een onzin.
justagirly schreef:
26-03-2019 17:24
Ik zou er niet mee akkoord gaan als het niet geleverd wordt TO.
En nee kan me dan ook niks schelen dat ik een bericht gestuurd heb, want als je dan toch de hele tijd thuis bent en het komt niet dan klopt er iets niet en dat zou ik dan tot op de bodem uitzoeken.

En trek je niks aan van de grappenmakers hier joh....
Waar mee precies?

Ze heeft zelf gevraagd of dat het buiten gezet kon worden. Daarmee ligt de verantwoording bij haar. Ze hebben dat op 'papier' dat verzoek.
justagirly schreef:
26-03-2019 15:45
Op die reëele manier leven er heel wat mensen hoor.
Dat het allemaal net kan, qua geld bedoel ik.
Maar dan is het dus niet handig om twee hondjes in huis te nemen die per se spuugduur voer moeten omdat ze omvallen van een zak Bonzo. Stel je voor dat je kind dan ineens aan de vitaminepillen moet, dan sta je toch mooi voor een dilemma.
Ja precies.
En ik leef ook (nog) op die manier hoor, dus daarover geen oordeel. Maar ik heb geen kind, en moet er dan al niet aan denken dat ik ook nog de verantwoordelijkheid heb over twee hondjes die blijkbaar genoeg zorg nodig hebben dat ze speciaal voer nodig hebben omdat ze niet tegen een keer goedkoper voer van de Lidl kunnen. Want even realistisch (als iemand die echt wel weet hoe dat werkt met honden) dat is niet omdat ze dat goedkope spul gewoon niet lusten o zo. En dan kan ik die 45,- nog makkelijker missen dan TO, want ik zou daar niet om gaan huilen, terwijl ik toch echt wel een huilebalk ben. Moet je nagaan.
Wat weten velen hier weer goed hoe het allemaal wel zou moeten in andermans leven. Jullie weten niets van de achtergrond van TO's situatie. Vermoeiend al die vingertjes, bah.
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven