Dansen peuter 2 jaar

25-03-2019 23:58 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties, ik ben absoluut geen moeder dat mn kind zou pushen of iets wil laten worden of zijn wat ze niet leuk vind.
Ze doet en wil absoluut niks anders dan de hele dag dansen. Ik heb 2 zoontjes en toen kreeg ik nog een cadeautje, een meisje. Dit is dus nieuw voor mij en omdat ik haar volle overgave in het dansen, haar fanatisme zo bijzonder vond, was ik gewoon benieuwd naar andere ervaringen, meningen van ouders die ook een meisje van deze leeftijd hebben en dansen. Niet omdat ik denk dat zij beroemd gaat of moet worden. Het was gewoon uit nieuwsgierigheid, enthousiasme en ook omdat ik wel trots was dat ik het wilde delen. Ik ben redelijk nuchter, maar was gewoon benieuwd naar wat feedback hierover, bedankt.

het topic mag verwijderd worden.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-03-2019 09:10
Reden: OP gewijzigd, maatregelen genomen
69.54% gewijzigd
Als ze zo klein zijn, kun je best een beetje zien of kinderen gevoel voor ritme hebben, maar niet of ze talent hebben. Mijn oudste had dat ook wel, ze houdt nu nog steeds erg veel van muziek en dansen en heeft het best in zich, maar echt talent en echt goed worden hangt van zoveel meer af dan een beetje gevoel voor ritme hebben.

Ik ken ook een meisje dat het best goed kan dansen, haar moeder is professioneel danseres geweest en de dochter danst van kleins af aan bij een goede dansschool, maar ook zij is geen toptalent. En dat hoeft ook niet, als ze het maar leuk vindt (en dat vinden haar ouders gelukkig ook).
In mijn woonplaats is Muziek-op-schoot, en dat is voor peuters met veel dansen etc.
Je kan tegenwoordig natuurlijk niet vroeg genoeg beginnen, kijk maar naar dat 10 jarige instagram modelletje dat nu naar NYC verhuist. Ik zou dus zeker ook een instagram pagina voor je bijzondere meisje aanmaken en haar dans talent met de hele wereld delen. Misschien is ze ook wel uitzonderlijk mooi en wordt ze gescout als model.
Dit kind zal weer een heel andere toekomst tegemoet gaan dan de kinderen die nu tien zijn.

Of het op het gebied van dansen ligt is maar de vraag. ;-)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
WendyS1 schreef:
25-03-2019 23:58
het topic mag verwijderd worden.
Ja, en zo werkt een forum dus niet.
Zelfs al barst het kind van het talent, als later blijkt dat ze de juiste lichaamsbouw en voeten niet heeft, wordt het nog niks.
If we winter this one out, we can summer anywhere - Seamus Healey.
Vaucluse schreef:
27-03-2019 07:03
Ja, en zo werkt een forum dus niet.
:-) idd!

En een reactie van TO zou ook fijn zijn..

Toevoeging: oh die staat in de OP! Gevonden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven