Knusselend het nieuwe jaar in! ❤
maandag 31 december 2018 om 12:16
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic
.
* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
donderdag 28 maart 2019 om 14:13
Maman heeft een nieuwe carrière.... Telemarketeer! Ze belt man: Zeg Boeman wil jij paaseieren kopen? Eh... Nee? Maar jongetje toch het is ten voordele van het animatieteam dus doe toch maar. Ok dan koop ik wel een doosje. Goed, Ik hou de eitjes wel hier want jullie komen niet en ik krijg bezoek. Betaal maar via de computer. En dag he want ik moet nog veel mensen bellen.

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 28 maart 2019 om 15:05
Blond, bedankt voor het lieve aanbod! Ben nogal onzeker over mijn cv (door samenloop van omstandigheden heb ik qua studie niet bereikt wat ik graag had willen bereiken en ben nu zoekende naar hoe ik dat alsnog (naast werk om de vaste lasten te betalen) kan bolwerken) dus ik vind het wel een dingetje om dat aan anderen te laten zien, maar als ik vastloop ga ik zeker van je aanbod gebruik maken.
Wat een geweldige actie van Maman
vooral het maar ik hou de eitjes wel zelf
Wat een geweldige actie van Maman

Eat glitter for breakfast and shine all day

donderdag 28 maart 2019 om 17:25
Zo, superleuk zo'n carriéreswitch! 
En Blond, ik vind het zo tof van je dat je dit doet voor die leerlingen. Ik denk dat ik echt heel erg blij was geweest met iemand die gewoon met me keek hoe die dingen beter hadden gekund toen. Je bent geweldig.
Ik heb even juist weer een inzinking op werkgebied. Tegenwoordig weet ik echt wel hoe ik een goede brief moet schrijven. Mijn cv is bekeken en gecorrigeerd door mijn reïntegratiecoach en mijn contactpersoon van het uwv (die echt heel goed en een schat is, dat mag ook wel eens gezegd worden!), zodat hij er zeker weten gewoon goed uitziet. En zojuist weer de zoveelste afwijzing gekregen voor een baan die me echt zo geweldig leek en die zo goed bij me zou passen, met een standaard afwijzing. Ik zie zo af en toe echt geen mogelijkheid meer, behalve toch maar werk gaan doen waarvan ik weet dat ik met een paar maanden weer overspannen thuis zit. Dat is geen optie (meer), en ik weet dat ik echt hulp nodig heb om ook aan het werk te blijven als ik dit echt wil. Maar omdat ik al gewerkt heb (wat heet, uitzendbaantjes en dingen waar ik na hele korte tijd toch weer op mocht hoepelen, die me ook nog eens zoveel energie kostten dat het niet te combineren is met zelfstandig wonen) vis ik qua heel veel hulp naast het net. Ik heb uit de ziektewet nog net die reïntegratiecoach weten te slepen, maar meer lijkt er niet in te zitten. En ik wil niet van afwijzing naar afwijzing naar uitzendwerk naar overspannen naar afwijzing blijven hoppen

En Blond, ik vind het zo tof van je dat je dit doet voor die leerlingen. Ik denk dat ik echt heel erg blij was geweest met iemand die gewoon met me keek hoe die dingen beter hadden gekund toen. Je bent geweldig.

Ik heb even juist weer een inzinking op werkgebied. Tegenwoordig weet ik echt wel hoe ik een goede brief moet schrijven. Mijn cv is bekeken en gecorrigeerd door mijn reïntegratiecoach en mijn contactpersoon van het uwv (die echt heel goed en een schat is, dat mag ook wel eens gezegd worden!), zodat hij er zeker weten gewoon goed uitziet. En zojuist weer de zoveelste afwijzing gekregen voor een baan die me echt zo geweldig leek en die zo goed bij me zou passen, met een standaard afwijzing. Ik zie zo af en toe echt geen mogelijkheid meer, behalve toch maar werk gaan doen waarvan ik weet dat ik met een paar maanden weer overspannen thuis zit. Dat is geen optie (meer), en ik weet dat ik echt hulp nodig heb om ook aan het werk te blijven als ik dit echt wil. Maar omdat ik al gewerkt heb (wat heet, uitzendbaantjes en dingen waar ik na hele korte tijd toch weer op mocht hoepelen, die me ook nog eens zoveel energie kostten dat het niet te combineren is met zelfstandig wonen) vis ik qua heel veel hulp naast het net. Ik heb uit de ziektewet nog net die reïntegratiecoach weten te slepen, maar meer lijkt er niet in te zitten. En ik wil niet van afwijzing naar afwijzing naar uitzendwerk naar overspannen naar afwijzing blijven hoppen

donderdag 28 maart 2019 om 18:22

donderdag 28 maart 2019 om 18:54
Dan is een weekend extra fijn, Popje! En
terug. Je hebt gelijk, dat weet ik. Maar zo af en toe weet mijn hoofd dat niet. En ondertussen loopt wel bijna mijn ww af, en moet er ook nog huur betaald blijven worden. (Komt ook helemaal goed, dat weet ik. We hebben het hiervoor verdorie jaren zonder mijn inkomsten gedaan. Ook een tijd toen we hier al woonden. Maar toch, ik ga me dan zorgen maken.)

donderdag 28 maart 2019 om 23:00
donderdag 28 maart 2019 om 23:06
Nanny ik weet te weinig van je regio (echt te zot voor woorden dat regels daarover verschillen) Maar ik wil heel graag met je meedenken.Nanny_Gytha_Ogg schreef: ↑28-03-2019 18:54Dan is een weekend extra fijn, Popje! Enterug. Je hebt gelijk, dat weet ik. Maar zo af en toe weet mijn hoofd dat niet. En ondertussen loopt wel bijna mijn ww af, en moet er ook nog huur betaald blijven worden. (Komt ook helemaal goed, dat weet ik. We hebben het hiervoor verdorie jaren zonder mijn inkomsten gedaan. Ook een tijd toen we hier al woonden. Maar toch, ik ga me dan zorgen maken.)

donderdag 28 maart 2019 om 23:15
liefkes. Ik heb hier echt zo'n veilige fijne plek. Ik weet dat het openbaar is. Maar ik ben julllie zo dankbaar. Ik kan hier echt terecht. En kan hier ook vooral giechelen terwijl ik deel. Dank dank! En laten we doen wat we doen: elkaar inspireren om echt onszelf te zijn. In al onze kleuren en geuren.
Begrip en liefde
Begrip en liefde

donderdag 28 maart 2019 om 23:19
Oh maar aan jouw betrouwbaarheid twijfel ik niet, het is echt puur mijn eigen onzekerheid over het feit dat ik geen beroepsgerichte diploma's heb, een soort gevoel van gefaald hebben dat ik dat niet heb, door dingen die ik achteraf anders zou doen (maar achteraf is altijd makkelijker praten). En dat gevoel is deels nonsens want ik woon al 6 jaar op mezelf en heb al die tijd ook gewoon gewerkt, alleen is het me tot nu toe niet gelukt een mogelijkheid te vinden om werk, studie en een huishouden te combineren. Dus momenteel op zoek naar wat wil ik, wat kan ik (vast veel meer dan ik denk) en wat is er (financieel) mogelijk. Lief denkt daarin heel erg mee en ziet zelfs mogelijkheden voor mij om weer full time te gaan studeren (dat vind ik niet echt een optie meer omdat ik mijn financiële zelfstandigheid niet zonder meer wil opgeven).
Eat glitter for breakfast and shine all day
vrijdag 29 maart 2019 om 00:08
Jeej een knusselmannetje erbij!twilight84 schreef: ↑28-03-2019 07:18Oh wat erg die brieven!! Ik geloof ook niet dat mijn brieven eerder zo geweldig waren, maar ik weet in ieder geval wat voor soort foto ik er niet bij moet sturen!
Afgelopen maandag ook de 20 weken echo al gehad, alles zag er goed uit!
En we krijgen een jongetje! Zo leuk!

Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
vrijdag 29 maart 2019 om 00:13
Geniet van je vakantie Arwen!

Maman

vrijdag 29 maart 2019 om 09:38
Oudblond schreef: ↑28-03-2019 23:15liefkes. Ik heb hier echt zo'n veilige fijne plek. Ik weet dat het openbaar is. Maar ik ben julllie zo dankbaar. Ik kan hier echt terecht. En kan hier ook vooral giechelen terwijl ik deel. Dank dank! En laten we doen wat we doen: elkaar inspireren om echt onszelf te zijn. In al onze kleuren en geuren.
Begrip en liefde![]()
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
vrijdag 29 maart 2019 om 12:50
Ik was de Happinez aan het lezen en daarin vond ik een lang artikel met interviews met allemaal Happy Singles. Ik bladerde er langs om te kijken of er iemand tussen zat waar in ik me zou herkennen, zodat ik inspiratie zou vinden om weer meer te kunnen genieten van mijn single zijn.
Er zat er geen tussen, allemaal mannen en vrouwen die ooit een lange relatie hebben gehad, een deel inmiddels met kinderen (nu wil ik die niet, maar toch), en dan denk ik "die kunnen makkelijk praten, die weten in elk geval hoe het is om een relatie te hebben". Hoeveel mensen van in de 30 die nog nooit een relatie hebben gehad zij happy single? Ik ken ze niet, op een enkele kinderhater op dit forum na dan
Niet dat mijn geluk aan een relatie hangt, maar ik mis het wel in mijn leven.
Er zat er geen tussen, allemaal mannen en vrouwen die ooit een lange relatie hebben gehad, een deel inmiddels met kinderen (nu wil ik die niet, maar toch), en dan denk ik "die kunnen makkelijk praten, die weten in elk geval hoe het is om een relatie te hebben". Hoeveel mensen van in de 30 die nog nooit een relatie hebben gehad zij happy single? Ik ken ze niet, op een enkele kinderhater op dit forum na dan

Niet dat mijn geluk aan een relatie hangt, maar ik mis het wel in mijn leven.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
vrijdag 29 maart 2019 om 13:15
@Beppi Bedenk je hoeveel mensen een studie hebben gedaan, waar ze nu niks mee doen? Hoe relevant was die dan? En ik ken meerdere mensen die zich gewoon hebben opgewerkt zonder studie.
Dus heb vertrouwen in je capaciteiten, ergens loopt de werkgever rond die om je staat te springen
Dus heb vertrouwen in je capaciteiten, ergens loopt de werkgever rond die om je staat te springen

vrijdag 29 maart 2019 om 14:50
Dank je voor je aanbod, Blond
Op moment lijkt het ook wel goed te gaan komen, en ik heb sowieso nog wat ijzers in het vuur zitten. Man heeft sowieso per 1 juli werk (of hij moet zijn arbeidsvoorwaardengesprek verknallen, wat ik niet zie gebeuren). Om die anderhalve maand te overbruggen dat hij alleen wajong heeft en ik geen ww meer kunnen we aanvullende bijstand aanvragen als het nodig is, en we hebben hier een supersociale gemeente. Ik zie hier gelukkig niet gebeuren dat ik moet solliciteren op werk dat ik eigenlijk niet aankan, omdat ze me voor die anderhalve maand de bijstand uit moeten en zullen hebben. En daarna kan ik ook op mijn manier verder zoeken. Het voelt soms alleen een beetje zuur. Zeker omdat man met dezelfde klachten wel terug kan vallen op iets als wajong omdat hij nog onder de oude regeling valt, en ik helemaal niet omdat ik zo laat pas mijn ass-diagnose kreeg. Terwijl ik op werkgebied juist meer tegen mijn beperkingen aan knal, omdat ik geen ict-persoon ben.

vrijdag 29 maart 2019 om 14:59
Dat lijkt me ook zuur: man wel en jij niet Nanny. Ik duim dat je ijzertjes heel heet uit het vuur komen en dat je zelf kan kiezen welke baan je gaat doen
Popje, ik heb al zo lang een relatie dat ik me niet eens meer voor kan stellen wat het betekent om single te zijn. En heel eerlijk? Ik kan er voor mezelf geen voordelen bij bedenken
Maar ik bof dan ook enorm met man.

Popje, ik heb al zo lang een relatie dat ik me niet eens meer voor kan stellen wat het betekent om single te zijn. En heel eerlijk? Ik kan er voor mezelf geen voordelen bij bedenken

vrijdag 29 maart 2019 om 15:33
@Blond ik dus ook niet. Al heb ik best genoten van het vrijgezel zijn, maar als niet-monogaam type kan een deel daarvan nog steeds in een relatie 
Het helpt ook niet dat mijn vrienden verder weg wonen. Ik zie normaal al niet zoveel, maar door hoe het nu gaat helemaal niet veel. Dus ik ben op mijn werk of alleen en ik hou echt van alleen zijn, maar ook daar zitten grenzen aan
Vandaag wezen wandelen, een rondje van een km of 8 dat ik vaker doe. Normaal gaat dat zonder problemen, maar ik merkte nu dat slechte mentale conditie weerslag heeft op je fysieke conditie, maar met rust eb veel pauzes (met dit weer niet vervelend) in eerste instantie goed te doen. Tot ik de laatste 20 minuten compleet instortte en mijzelf misselijk van vermoeidheid naar huis moest slepen. En nu lig ik op bed. Dus iedereen die beweerd dat wandelen goed voor je is als je mentaal niet lekker gaat, Fuck Them
Er viel wel een kwartje, ook doordat ik heel vaak een vervelend en raar gevoel in mijn kop heb, maar geen koppijn, waardoor prikkels nog harder binnen komen dan normaal. ik lijk wel alsof ik een hersenschudding heb gehad.... Wel een goed kwartje dat valt, want dan moet ik proberen het net zo te behandelen.

Het helpt ook niet dat mijn vrienden verder weg wonen. Ik zie normaal al niet zoveel, maar door hoe het nu gaat helemaal niet veel. Dus ik ben op mijn werk of alleen en ik hou echt van alleen zijn, maar ook daar zitten grenzen aan
Vandaag wezen wandelen, een rondje van een km of 8 dat ik vaker doe. Normaal gaat dat zonder problemen, maar ik merkte nu dat slechte mentale conditie weerslag heeft op je fysieke conditie, maar met rust eb veel pauzes (met dit weer niet vervelend) in eerste instantie goed te doen. Tot ik de laatste 20 minuten compleet instortte en mijzelf misselijk van vermoeidheid naar huis moest slepen. En nu lig ik op bed. Dus iedereen die beweerd dat wandelen goed voor je is als je mentaal niet lekker gaat, Fuck Them

Er viel wel een kwartje, ook doordat ik heel vaak een vervelend en raar gevoel in mijn kop heb, maar geen koppijn, waardoor prikkels nog harder binnen komen dan normaal. ik lijk wel alsof ik een hersenschudding heb gehad.... Wel een goed kwartje dat valt, want dan moet ik proberen het net zo te behandelen.
vrijdag 29 maart 2019 om 16:44
Dankje Blond, had ook weinig keus. Moest laatste stuk ook paar keer gaan zitten, gewoon om de misselijkheid te laten zakken.
Ondanks dat ik weet dat mijn energie minder is, ga ik er toch vanuit dat iets wel gewoon kan. Zeker iets als wandelen, want is goed voor je en bla
Nouja niet meer dan 5km wandelen voorlopig dus, zodra ik weer eens tijd en moed heb gevonden.
Net maar even een geleide meditatiereis gedaan van drie kwartier, kwam er niet goed in, zoals eigenlijk standaard tegenwoordig, maar het was wel even ontspannend
Ondanks dat ik weet dat mijn energie minder is, ga ik er toch vanuit dat iets wel gewoon kan. Zeker iets als wandelen, want is goed voor je en bla
Nouja niet meer dan 5km wandelen voorlopig dus, zodra ik weer eens tijd en moed heb gevonden.
Net maar even een geleide meditatiereis gedaan van drie kwartier, kwam er niet goed in, zoals eigenlijk standaard tegenwoordig, maar het was wel even ontspannend
vrijdag 29 maart 2019 om 16:56
vrijdag 29 maart 2019 om 18:01
Ow lieffies, wat zie ik hier mooie dingen en verdrietige dingen. 
Kon me er even niet toe zetten om hier te schrijven, maar ben er weer.
Even teruglezen... Ik reageer een beetje hap-snap...
Twillie, nogmaals gefeliciteerd, en inderdaad, wat gaat de tijd snel!
Kokosnootje; geniet van je vakantie - ik hoop dat het je goed doet - kan je wel gebruiken gezien de omstandigheden.
Ik probeer te begrijpen waarom Blond stage-sollicitaties ziet terwijl ze niet voor haar organisatie zijn. Ik mis denk ik een puzzelstukje.
Maar lees je met bewondering Blond.
Sowieso merk ik dat ik best tegen een aantal van jullie opkijk, waaronder Blond, dus die post waarin je schrijft Blond, dat je het zo fijn vindt op dit topic, komt bij mij binnen. Het is heerlijk om te lezen, want ik voel het precies zo en ik vind het echt fijn hier. Tegelijkertijd denk ik: Blond is al zó goed bezig in haar leven, op gebied van relatie, vrienden, maman, knussels; die heeft dit topic toch helemaal niet nodig?
Dat zegt iets over mezelf, dat is me duidelijk. Is absoluut geen waarde-oordeel over wie of wat dan ook. Enkel naar mezelf waarschijnlijk.
Volgende week beginnen mijn echte gesprekken met psycholoog. Heb de laatste tijd veel stof tot nadenken gekregen en kijk er naar uit.
Glittertje; ik ben er zo één die na de studie er uiteindelijk niets mee heeft gedaan. En uiteindelijk in een andere richting self-made is geworden. Er komt vast wel iets op je pad dat je ligt.
Nanny; bij jou komt het denk ik ook wel goed hoor. En zo fijn om te horen dat je lief je hierin steunt!
Mooi bruggetje naar het single leven.
Ik zie genoeg voordelen van het single-leven.
Zit nu alweer 2-3 dagen in ruzie-achtige sfeer - er kan niet gepraat worden. Ik begrijp man echt niet. Het is net alsof - nu we in relatietherapie zitten - het bijltje er nog harder door hem bij neer wordt gegooid dan eerst. Ik heb afgelopen maandag een les toegepast uit de vorige sessie en man vond dit prettig (ik had oor voor zijn frustraties), maar de dag erna begint hij om niets weer een ruzie en blijft daar in hangen. Heb echt het gevoel dat ik de volwassene ben in de relatie en hij zich kinderachtig wil blijven gedragen. Maar waar ik rustig een volgend gesprek bij de psycholoog kan afwachten, rent hij boos de deur uit, zegt sociale afspraken af en beschouwt de zaak (relatie) als hopeloos. Op dat soort momenten vraag ik me af of hij er op aan wil sturen dat ik het uitmaak...
Gelukkig ben ik lekker met mijn eigen proces bezig en laat ik me daar niet door sturen. Maar ik ben er wel verdrietig van.
Oh, en dankzij dit topic weet ik dat het dit weekend zomertijd wordt. Haha, had geen idee. Had ik morgen wel gelezen hoor op nu.nl ofzo.
Lolly; ik herken het zó: als ik mentaal moe ben, ben ik fysiek ook moe. Dan trek ik 8 km ook echt niet. Je noemt hersenschudding; maar heb je je hoofd ook gestoten onlangs? Of bedoel je dat je merkt dat je hoofd gewoon overbelast is?
Ik gun het je trouwens zo erg hè, een fijne relatie.
Ik ben trouwens al wel weer een week braaf aan het lijnen en dat lijkt (voorzichtige schatting) de goede kant op te gaan.
Betekent dit dat het weer wat beter gaat met Maman Blondje?

Kon me er even niet toe zetten om hier te schrijven, maar ben er weer.

Even teruglezen... Ik reageer een beetje hap-snap...
Twillie, nogmaals gefeliciteerd, en inderdaad, wat gaat de tijd snel!
Kokosnootje; geniet van je vakantie - ik hoop dat het je goed doet - kan je wel gebruiken gezien de omstandigheden.

Ik probeer te begrijpen waarom Blond stage-sollicitaties ziet terwijl ze niet voor haar organisatie zijn. Ik mis denk ik een puzzelstukje.

Maar lees je met bewondering Blond.
Sowieso merk ik dat ik best tegen een aantal van jullie opkijk, waaronder Blond, dus die post waarin je schrijft Blond, dat je het zo fijn vindt op dit topic, komt bij mij binnen. Het is heerlijk om te lezen, want ik voel het precies zo en ik vind het echt fijn hier. Tegelijkertijd denk ik: Blond is al zó goed bezig in haar leven, op gebied van relatie, vrienden, maman, knussels; die heeft dit topic toch helemaal niet nodig?
Dat zegt iets over mezelf, dat is me duidelijk. Is absoluut geen waarde-oordeel over wie of wat dan ook. Enkel naar mezelf waarschijnlijk.
Volgende week beginnen mijn echte gesprekken met psycholoog. Heb de laatste tijd veel stof tot nadenken gekregen en kijk er naar uit.
Glittertje; ik ben er zo één die na de studie er uiteindelijk niets mee heeft gedaan. En uiteindelijk in een andere richting self-made is geworden. Er komt vast wel iets op je pad dat je ligt.
Nanny; bij jou komt het denk ik ook wel goed hoor. En zo fijn om te horen dat je lief je hierin steunt!
Mooi bruggetje naar het single leven.

Ik zie genoeg voordelen van het single-leven.

Gelukkig ben ik lekker met mijn eigen proces bezig en laat ik me daar niet door sturen. Maar ik ben er wel verdrietig van.
Oh, en dankzij dit topic weet ik dat het dit weekend zomertijd wordt. Haha, had geen idee. Had ik morgen wel gelezen hoor op nu.nl ofzo.
Lolly; ik herken het zó: als ik mentaal moe ben, ben ik fysiek ook moe. Dan trek ik 8 km ook echt niet. Je noemt hersenschudding; maar heb je je hoofd ook gestoten onlangs? Of bedoel je dat je merkt dat je hoofd gewoon overbelast is?
Ik gun het je trouwens zo erg hè, een fijne relatie.

Ik ben trouwens al wel weer een week braaf aan het lijnen en dat lijkt (voorzichtige schatting) de goede kant op te gaan.
Betekent dit dat het weer wat beter gaat met Maman Blondje?

Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
vrijdag 29 maart 2019 om 18:19
@Dappertje Tegen niemand hier opkijken hoor, we zijn allemaal net echte mensen
en daarom kunnen we het topic allemaal gebruiken. Niet alleen voor de knussels, maar ook voor de fijne open en warme sfeer die er hangt.
Wat ben jij ontzettend goed bezig trouwens Dappertje. Kan me voorstellen dat het fijn is dat je eindelijk met je psycholoog kunt beginnen. Herkenbaar ook. Ik kijk er ook elke keer weer naar uit.
Goed van je dat je wat je leert in relatietherapie toepast, maar het lijkt me heel moeilijk als je man daar niet in mee gaat. Ik hoop voor je dat hij gewoon wat meer tijd nodig heeft om de kwartjes te laten vallen
Nee, niet mijn hoofd gestoten, puur over belast hoofd, waardoor hij raar voelt. Last van een suis of trilling in mijn hoofd/oor, gecombineerd met een lichte tinitus, wat bij mij daar echt een teken van is. Door dat gevoel in mij koo knallen geluiden ook meer binnen, wat best heftig is.
En ja 8km is best veel, maar heb nooit opgelet hoeveel het is, omdat ik het normaal met gemak loop. Nu eens gekeken op mijn stappenteller. In mijn hoofd was het nooit meer dan 5
En dankje lieverd. Ik mis vooral ook de intimiteit, de naakte lichamen tegen elkaar en gewoon zijn. Dat gevoel. En omdat iedereen met wie ik dat soms kan hebben of druk of net zo kwakkelend is als ik, schiet dat ook niet op. Maar ooit vind ik iemand bij wie dat elke avond kan
Ik wilde koken vanavond, maar moet daar niet aan denken. Dus ik ga eens kijken wat hier in de buurt te bestellen is.

Wat ben jij ontzettend goed bezig trouwens Dappertje. Kan me voorstellen dat het fijn is dat je eindelijk met je psycholoog kunt beginnen. Herkenbaar ook. Ik kijk er ook elke keer weer naar uit.
Goed van je dat je wat je leert in relatietherapie toepast, maar het lijkt me heel moeilijk als je man daar niet in mee gaat. Ik hoop voor je dat hij gewoon wat meer tijd nodig heeft om de kwartjes te laten vallen
Nee, niet mijn hoofd gestoten, puur over belast hoofd, waardoor hij raar voelt. Last van een suis of trilling in mijn hoofd/oor, gecombineerd met een lichte tinitus, wat bij mij daar echt een teken van is. Door dat gevoel in mij koo knallen geluiden ook meer binnen, wat best heftig is.
En ja 8km is best veel, maar heb nooit opgelet hoeveel het is, omdat ik het normaal met gemak loop. Nu eens gekeken op mijn stappenteller. In mijn hoofd was het nooit meer dan 5

En dankje lieverd. Ik mis vooral ook de intimiteit, de naakte lichamen tegen elkaar en gewoon zijn. Dat gevoel. En omdat iedereen met wie ik dat soms kan hebben of druk of net zo kwakkelend is als ik, schiet dat ook niet op. Maar ooit vind ik iemand bij wie dat elke avond kan
Ik wilde koken vanavond, maar moet daar niet aan denken. Dus ik ga eens kijken wat hier in de buurt te bestellen is.