Gezondheid alle pijlers

knieschijf gebroken

25-03-2009 23:37 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Een aantal weken geleden heb ik in Nicaragua mijn knieschijf gebroken Nu heb ik alleen geen idee wat mij allemaal nog te wachten staat. Ik ben geopereerd en heb nu 2 pinnen en een cerclagedraad in mijn knieschijf. Ik heb dus nu een jaap van 10 cm over mijn knie lopen. Nu weet ik dat de pinnen en draad er ook weer uit moeten. Weet iemand hoe dat allemaal gaat gebeuren?

Wie kan mij hier iets over vertellen?????

wie kan mij hier iets meer over vertellen.
kun je niet bij het ziekenhuis informeren? zij kunnen je het beste uitleggen hoe alles gaat verlopen.
Schrijf al de vragen die je hebt op en bel overdag naar de afdeling die je behandelt. En schrijf tijdens het telefoongesprek de antwoorden die je krijgt achter de vragen op, waarschijnlijk krijg je toch weer meer informatie dan je onthouden kunt en dan is het hebben van zo'n lijstje altijd handig.

Sterkte!
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
Wel raar dat de chirurg je dat niet heeft uitgelegd voor de operatie, of is de operatie ook in Nicaragua gedaan?
Hoi Liesje,

Ik heb in 97 dezelfde operatie gehad en ook 2 pinnen en draad in mijn knieschijf gehad. Heb tevens ook een mooie jaap over mijn knie lopen.

Na ongeveer 1,5, in '99, jaar hebben ze bij mij de pinnen en draad er weer uitgehaald. Ik moest toen nog wel 3 weken op krukken lopen met een verbandje om mijn knie.

Ze hebben de pinnen via het oude litteken er weer uitgehaald. Dit oude litteken hebben ze met oplosbare hechtdraad weer gehecht. Na 3 weken verband zou ik nog physiotherapie kunnen hebben maar dit heb ik niet gedaan omdat ik mijn knie gewoon weer goed kon gebruiken.

Gr Missbee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven