Knusselend het nieuwe jaar in! ❤
maandag 31 december 2018 om 12:16
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic
.
* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zondag 31 maart 2019 om 16:35
lollypopje schreef: ↑30-03-2019 20:01Heerlijk Dappertje. Meestal als ik iemand met zo'n bordje zie, is het niet iemand die ik wil knuffelen en om die reden ga ik ook niet met zo'n bordje staan![]()
Oja, nee - zelf met zo'n bordje staan zou ik ook niet doen om onder meer dezelfde reden. Van deze jongen zou ik het niet erg vinden.

En bedankt voor de kijktip!
N.a.v. het youtube-topic elders hier, kwam ik op het kanaal van Audrey Coyne. Omdat ik wat modebewuster wil worden (zeker als het me straks is gelukt om af te vallen...). Om één of andere reden moest ik aan jou denken Lolly. Niet vanwege mode ofzo, maar deze vrouw heeft een hele rustgevende stem en ik vind haar ook heel authentiek overkomen, en kracht geven om voor je eigen stijl te gaan. Misschien doet haar vibe iets met je, als je geleide meditatie of taartdecoraties-maken-kijken-op-youtube (wat was het ook alweer?) het even niet voor je doen.

Lieve reactie Blondje.

Kreeg gisteren spontaan knuffel van mijn schoonzus. Die normaal niet zo knuffelig is. Blijft leuk om te signaleren dat er langzaam maar zeker iets verschuift bij mij. Kennelijk straal ik iets meer knuffelbaarheid uit dan eerst. Yes!
Fijne dag lieffies!
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
zondag 31 maart 2019 om 17:51
@Dappertje Dank voor de tip. Al ben ik zelf altijd te eigenwijs om qua mode te doen wat een ander zegt. Ben echt Popje-stijl.
Ik zou dan ook niet gaan voor modebewuster, maar zoeken naar jouw stijl en smaak en hoe dat bij jouw figuur past. Gewoon eens gaan winkelen en de raarste dingen uit de rekken trekken, gewoon om te proberen. Desnoods sleep ik je wel mee
Wat heerlijk die knuffel Dappertje, mooi hoe jouw verandering zich vertaald naar de mensen om je heen.
Ik net een vriendin gedag geknuffeld en werd gewoon emo omdat de knuffel zo fijn voelde. Merk dat ik het echt mis om liefdevol aangeraakt te worden door iemand
Nu moe weer onderweg naar huis, maar was wel fijne middag
Ik zou dan ook niet gaan voor modebewuster, maar zoeken naar jouw stijl en smaak en hoe dat bij jouw figuur past. Gewoon eens gaan winkelen en de raarste dingen uit de rekken trekken, gewoon om te proberen. Desnoods sleep ik je wel mee

Wat heerlijk die knuffel Dappertje, mooi hoe jouw verandering zich vertaald naar de mensen om je heen.
Ik net een vriendin gedag geknuffeld en werd gewoon emo omdat de knuffel zo fijn voelde. Merk dat ik het echt mis om liefdevol aangeraakt te worden door iemand

Nu moe weer onderweg naar huis, maar was wel fijne middag
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zondag 31 maart 2019 om 18:14
Maar dat is juist het leuke van haar hoor; ze zegt helemaal niet wat je moet doen.
Duh, ik ben ook lekker eigenwijs.
Het is meer haar stem en uitstraling waar het me om ging. Niet eens per se de inhoud.
Ik wens je veel real life knuffels toe!
Duh, ik ben ook lekker eigenwijs.

Het is meer haar stem en uitstraling waar het me om ging. Niet eens per se de inhoud.
Ik wens je veel real life knuffels toe!

Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
zondag 31 maart 2019 om 18:26
zondag 31 maart 2019 om 18:42
zondag 31 maart 2019 om 19:05
Haha, wat wil je aanpassen?
Geen jaar maar slechts een week?
Geen jaar maar slechts een week?

zondag 31 maart 2019 om 19:16
zondag 31 maart 2019 om 19:18

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 31 maart 2019 om 19:24
Jammer dat je geen bad hebt Popje. Ik ging vorige eeuw een keer onaangekondigd (pre mobiel en telefoon had hij niet) op bezoek bij man (toen lief). Hij woonde samen met zijn beste vriend in best wel een riant studentenhuis ('t viel nog net niet van ellende in elkaar maar grooooot!). Man helemaal blij me te zien, knuffelen enzo... En toen stelde ik voor om samen in bad te gaan. Dat kon helaas niet want vriend zat met de afwas in badlollypopje schreef: ↑31-03-2019 18:26@Dappertje Als ik thuis ben, en weer energie heb, ga ik eens kijken. Straks eerst nog even de afwas doen die ik al een week uitstel, zucht
En dankjewel lieverd![]()

Oh mosterd: lees net dat je de afwas gedaan hebt!

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 31 maart 2019 om 19:42
Grinnn ik zie het helemaal voor me Blond en ik zal de volgende keer mijn afwas wel meenemen op vakantie als ik hotel met bad heb 
En gedouched en nu nog even een uurtje op de bank liggen voordat ik vroeg naar bed ga.

En gedouched en nu nog even een uurtje op de bank liggen voordat ik vroeg naar bed ga.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zondag 31 maart 2019 om 19:43
Haha, ik heb een tijdje anti-kraak gewoond. Dat wil je ook niet weten Blond.

zondag 31 maart 2019 om 19:50
Wat huisvesting betreft ben ik heel verwend. Vanuit het ouderlijke comfortabele huis ging ik op kot. Na een jaar had ik dat ieniemienie kutkamertje, de gedeelde douche, keuken en de constante viezigheid van anderen echt wel gezien en bedacht ik dat ik best een flatje kon huren. En vond een plekje voor mezelf: keuken, badkamer met bad en toilet en een zit-slaapkamer met parketvloer. Daar heb ik 3 jaar heel fijn gewoond tot ik met ex een vrijstaand huis met tuin kocht waar we ook ons bedrijf hadden. Na een paar jaar werd het dus ex ipv vriend en vond ik opnieuw zo'n leuk flatje voor mezelf.

zondag 31 maart 2019 om 19:52
Het klinkt in ieder geval ... interessant Blond, in bad gaan met de afwas
Al is het niet voor niets dat ik meteen vanuit mijn ouders naar een appartementje mét vaatwassertje ging. Afwassen heb ik ook een hekel aan, en ik moest er niet aan denken om met vieze mensen samen in een huis te wonen.
Hier een lekkere middag bij mijn ouders gehad. Eerst bij mijn opa langs geweest. Hij ligt alweer met een longontsteking op de IC
Gelukkig lijkt hij weer iets op te krabbelen, maar het is al de tweede keer in twee maanden tijd, dus het is maar de vraag hoe lang het goed blijft gaan. Maar goed, ik ben wel weer even bij hem geweest, en daarna heb ik een lekkere middag gehad vol kletsen en buiten zitten en wandelen en lammetjes kijken en zo. Als er zoiets tegenzit gaat er soms ook gewoon niets boven familieknussels.

Hier een lekkere middag bij mijn ouders gehad. Eerst bij mijn opa langs geweest. Hij ligt alweer met een longontsteking op de IC

zondag 31 maart 2019 om 19:56
Fijn Nanny! Niet van opa natuurlijk. Ik hoop dat hij snel weer op zijn eigen bank kan zitten! Maar fijne tijd doorbrengen met je geliefden, knuffelen en beppen, lachen en dat samenhorigheidsgevoel hebben. Heerlijk!
(Is mijn pb aangekomen?)
(Is mijn pb aangekomen?)

maandag 1 april 2019 om 11:18
Waarom gaan de weekenden zo snel om en lijkt de werkweek oneindig lang te duren..
Al weer maandagochtend en op het werk nog aan het nagenieten van weer een heel fijn weekend samen met mijn lief..
Bedankt lieverds voor de reacties op mijn sollicitatie-onzekerheden, helpt wel om gewoon een sollicitatie te versturen en niet te denken ja maar ze vragen dit en dit en dit en 1 ding daarvan kan ik (nog) niet dus reageer maar niet.
Ik moet meer gaan krijgen van de Pipi Langkous gedachte; ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan.
Fijne week knussels
Al weer maandagochtend en op het werk nog aan het nagenieten van weer een heel fijn weekend samen met mijn lief..
Bedankt lieverds voor de reacties op mijn sollicitatie-onzekerheden, helpt wel om gewoon een sollicitatie te versturen en niet te denken ja maar ze vragen dit en dit en dit en 1 ding daarvan kan ik (nog) niet dus reageer maar niet.
Ik moet meer gaan krijgen van de Pipi Langkous gedachte; ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan.
Fijne week knussels

Eat glitter for breakfast and shine all day
maandag 1 april 2019 om 17:35
knussel Nanny, hopelijk is je opa snel weer beter 
@Beppie Ja stom hè van die weekenden. Lijken gewoon in het niets te verdwijnen.
En ik zou je graag iets van Pippie geven, maar dat stukje mis ook
Maar jij kunt het en als je het zelf niet gelooft, dan geloof ik het wel voor jou
@Beppie Ja stom hè van die weekenden. Lijken gewoon in het niets te verdwijnen.
En ik zou je graag iets van Pippie geven, maar dat stukje mis ook

maandag 1 april 2019 om 20:42
Pipi POWER!

Toen man zijn eerste job na opleiding vond, kreeg hij meteen de musical Pipi voor de kiezen. Hel heeft hij doorgemaakt! Vrij onervaren en enige soundtech op tour... Ook voor de eerste keer. Hij had een auto nodig. Dat werd een twintigstehands rode doperwt en die heette natuurlijk Pipi! Man heeft het gered en denkt nu nog steeds met buikpijn en dankbaarheid terug aan die ' in het diepe' periode en aan zijn Pipi's!. Dussss....

Toen man zijn eerste job na opleiding vond, kreeg hij meteen de musical Pipi voor de kiezen. Hel heeft hij doorgemaakt! Vrij onervaren en enige soundtech op tour... Ook voor de eerste keer. Hij had een auto nodig. Dat werd een twintigstehands rode doperwt en die heette natuurlijk Pipi! Man heeft het gered en denkt nu nog steeds met buikpijn en dankbaarheid terug aan die ' in het diepe' periode en aan zijn Pipi's!. Dussss....
oudblond wijzigde dit bericht op 01-04-2019 21:28
2.55% gewijzigd
maandag 1 april 2019 om 20:46
Mooi verhaal Blond.
Ik weet inmiddels door ervaring dat ik bij al het nieuwe in stress en paniek schiet, maar dat het tijdens of achteraf altijd meevalt en dus doe ik het vaak toch
Al heb ik soms wel even een schop nodig van iemand
Ik weet inmiddels door ervaring dat ik bij al het nieuwe in stress en paniek schiet, maar dat het tijdens of achteraf altijd meevalt en dus doe ik het vaak toch

maandag 1 april 2019 om 20:52
Dan ben je bij mij in het goede straatje: Schoppen kan ik als de beste en ik draag nog hakken ooklollypopje schreef: ↑01-04-2019 20:46Mooi verhaal Blond.
Ik weet inmiddels door ervaring dat ik bij al het nieuwe in stress en paniek schiet, maar dat het tijdens of achteraf altijd meevalt en dus doe ik het vaak tochAl heb ik soms wel even een schop nodig van iemand
![]()

Mijn studenten waren vandaag wat minder rad van tong na een schop over hun schrijfsels. Beetje oproer enzo maar na een 1 op 1 evaluatie van de cv's en brieven... waren de bekjes stil en een uur later kreeg ik veel betere schrijfsels. Die ik gecorrigeerd heb en met positieve commentaar teruggestuurd heb. Eentje kwam me eind van de dag bedanken voor de hulp enne, eh. enne, eh.... zich excuseren voor de knoeiboel die hij eerder aanleverde. Yes. Les geslaagd!