Een wondertje in 2009....?

18-03-2009 16:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 31365 berichten in ene een nieuw topic.

AARDVERSCHUIVING...!

Een wondertje in 2009?

Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 20081e kindjeVibeke30 BD 5 juli 1e kindjeGuppie30Maart 2008 BD 8 juli2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 BD 12 juli1e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008

BD 15 april1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 UD 14 Sept.1e kindjeShyte31Mei2e kindjeRing198127April 2007 BD 22 juni1e kindjeAllis30Jan. 20081e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje
Marloussie. Ja dat is dominant! Jij krijg een rood meisje. Pipi!

Nee hoor ik weet het niet 100% zeker. Maar dacht het wel eens gelezen te hebben.

Ja want jij kreeg het met 18 weken toch Marloussie? Is dat standaard in Noorwegen? Praten al die vrouwen daar over de 18 weken echo ipv de 20 zeg maar. Grappig. Ik vind verschillen leuk, in culturen en gewoontes.
Ja, ze hebben het hier over de 18 weken echo

Maar ik krijg 'm dus met 20, omdat ik deze week ook al 1 heb gehad. Ze kon eigenlijk alles al goed zien en zei dat het er heel goed uit zag. Hoop dat ze dat ook zeggen bij de 20 weken!

Oh, ik ben zo benieuwd wat ik krijg! Mijn tante denkt een jongen, maar verder denkt iedereen meisje. Spannend, hoor!

Heb je al een buik, Aruba? Ik heb een mini-bolletje. Maar het valt echt niet op met gewone kleren.
Hmmm, en krullen zijn ook dominant? Dan krijgen we een kind met koperen krullen. Noorman is niet vuurrood nl.
Krullen. Geen idee. Zal er zo eens op googlen.

Ja mijn buik groeit wel aardig ja. Ik was dan ook erg plat. Heb al van onbekende mensen de vraag gehad hoever ik was. Dat is wel heel echt dan in eens. Maar ligt er heel erg aan wat ik aan doen hoor. Bij iets straks zie je het natuurlijk beter.

Wel fijn dat je al een goedkeurende knik hebt gehad zeg maar.

De gyneacologen die ik elke keer heb zeggen niets bij wat ze zien. Dinsdag ging ze meten en begon ze in eens over de 20 weken echo. Ik schrok! Maar was mijn interpretatie hoor.

Maar als het dominant is lijkt me dat prachtig. Koperen krullen. Mooi! Zie ze al staan zo op de pier met de vuurtoren naast haar. Net zo als op een ansichtkaartje.
Leuk plaatje, Aruba!

De gynaecologe wees echt alles aan, had het over de afmetingen, etc. Hoop dus dat alles dus gewoon klopt

Heb je al een gevoel wat het wordt?
http://forum.libelle.be/v ... 86e3a7b121745c4b803832ffd

http://www.08107.06ds.thinkquest.nl/page.php?page=26

Yup, rood én krullen is dominant.
Mijn gevoel zei elke keer een meisje. Maar dat lijkt steeds meer 50% - 50% te worden. Weet het gewoon niet. Hoor het de 14e wel
Zegt het aantal vrouwen/mannen in je familie ook iets over de kans op een jongen of meisje denk je?
Het aantal broers/zussen dat je vriend hefet zegt in principe iets over de kans. Als hij veel broers heeft, dan is de kans op een jongen groter.
Interessant!

Hoe gaat het met je Surface? En met de harde buiken?
Ja he, maar onthoudt, dat zijn slechts statistieken. Bij ons gaan die statistieken in elk geval niet op...

Harde buiken gaat best goed! Ik doe het erg rustig aan, slaap daardoor ook iets beter (ons nieuwe bed heeft er denk ik ook iets mee te maken). En verder doe ik het gewoon erg rustig aan. 's Avonds erg op tijd naar bed enzo. Niet altijd leuk, maar tsja, als het helpt, dan doe ik dat graag!
Fijn dat het helpt. Het lijkt me zo frusterend als je er helemaal niet aan kunt doen. Super! Ben echt blij voor je dat het beter gaan.
En jij ook lekker rustig aan doen he

Hoeveel dagen werk je nu?
Koperkleurige krullen

Marloussie jij was in het begin toch ook best misselijk? Is dat nu over? En wat leuk dat iedereen zo enthousiast is over de komst van een kleintje...

Ik zal de aandacht straks echt nog gaan missen

Ja Aruba, wij waren ook echt heel blij toen we weer buiten stonden. We zijn gelijk een heel stoer jongenssetje wezen kopen...een piepklein spijkerbroekje en een inimini longsleeve...echt ontzettend leuk! Nog heel onwerkelijk dat daar straks een kindje in past.

Ik lees net dat Surface regelmatig last heeft van harde buiken en Aruba jij schreef dat je het ook 's nachts nog wel eens had met omdraaien in bed. Dat heb ik dus ook...Maar hoeveel kwaad kan zo'n harde buik nu eigenlijk? Ik durf niet echt te googelen uit angst voor allerlei horrorverhalen
Idd Lalie, niet gaan googelen, want daar wordt je NIET blij van. Doe het gewoon iets rustiger aan, zeker als je er een behoorlijk aantal per uur hebt. Zolang ze geen pijn doen, kan het in principe geen kwaad.

Het zou ook kunnen dat je een blaasontseteking ofzo hebt, maar dat kan snel genoeg bekeken worden in het lab.
Fijn dat het beter gaat, Surface!

Lalie, ik was HEEL erg misselijk tussen week 9 en 13. Maar het gaat nu al 2 weken beter. Al had ik vanochtend weer een erge misselijke bui.

leuk dat je gericht kan gaan kopen nu!
Ik werk nu 4 dagen. Gisteren echt heel de dag op de bank gelegen. Gisterenavond nergens last meer van en vanochtend ook weer niet. Nu toch weer een nare pijn in mijn schaambot. Lijkt toch wel dat het begint wanneer ik me meer beweeg en meer doe. Ik ga morgen werken. Dan zit op een locatie waar ik niet hoeft lopen of staan maar ik vrees echt voor maandag wanneer ik dat wel weer moet.

Bij mij zijn het geen harde buiken. Ik hoor overal dat je dat meteen herkent en dat doe ik dus niet. Ik denk eerder aan bandenpijn omdat dat typisch is van onze termijn Lalie. De boel gaat een groei spurtje doen.

Jij werkte halve dagen nu toch Surface?
quote:Surface2 schreef op 26 maart 2009 @ 16:47:

Idd Lalie, niet gaan googelen, want daar wordt je NIET blij van. Doe het gewoon iets rustiger aan, zeker als je er een behoorlijk aantal per uur hebt. Zolang ze geen pijn doen, kan het in principe geen kwaad.

Het zou ook kunnen dat je een blaasontseteking ofzo hebt, maar dat kan snel genoeg bekeken worden in het lab.

Bedankt voor de waarschuwing Ik heb er gelukkig niet heel veel per uur...maar gedurende de dag voel ik het zeker wel een aantal keer. Niet pijnlijk, meer een klein beetje gevoelig...

Dat het een blaasontsteking zou kunnen zijn, heb ik ook begrepen ja...

Bedankt voor je antwoord...stelt me weer een beetje gerust en hoef ik niet te googelen
Marloussie fijn dat het beter gaat! Ik ben wel misselijk geweest, maar niet zo erg als jij...en toch af en toe heb ik nog zo'n vlaag...twee weken geleden ook nog ineens zomaar overgegeven

Aha...ja Aruba...dat herken je wel hoor zo'n harde buik. Vreemd he, ik heb tot nu toe dan nog weer geen last gehad van bandenpijn...*even afkloppen, kan nog komen natuurlijk*...

Maar zou je geen last van je bekken kunnen hebben? Op ons topic zijn er echt een aantal meiden die ook heel vroeg al last hebben...
hoever ben je nu Lalie? Een paar harde buiken per dag schijnen gewoon echt te mogen.
Oh, en bij mij is het zo dat ik door stress ook meer hadre buiken krijg, dus vermijd dat waar mogelijk
Geen idee Er is zoveel waar je last van kan hebben he. Ik merk dat ik na veel bewegen echt mijn buik ga ondersteunen. (en die buik is nog helemaal niet zo groot hoor ) Maak het liefst zo kommetje met mijn arm eromheen. Mijn buik voelt dan gewoon helemaal gevoelig/pijnlijk. Als ik er dan in prik vind mijn baarmoeder dat maar niks. Voelt niet lekker. Geen idee wat het is. Bekken, banden, groei. Erg is het toch nooit volgens mijn gyn. Die zegt bij alles dat het erbij hoort.
Stress vermijden. Hmmzz.... een hele lange winterslaap? Stress vermijden zou voor mij echt stoppen met werken zijn.
quote:Surface2 schreef op 26 maart 2009 @ 17:06:

hoever ben je nu Lalie? Een paar harde buiken per dag schijnen gewoon echt te mogen.

Ik ben nu 20 weken en 4 dagen precies

Ik heb er vandaag toch zeker wel een stuk of 10 gehad. Ik geloof niet dat ik last heb van stress, maar goed onderbewust misschien...Ik zal het over een week of drie nog maar een keer vragen aan de VK en als het me niet lekker zit dan bel ik misschien wel even tijdens het spreekuur.
quote:Aruba schreef op 26 maart 2009 @ 17:11:

Ik merk dat ik na veel bewegen echt mijn buik ga ondersteunen. (en die buik is nog helemaal niet zo groot hoor )

Haha...ja dat doe ik ook...als ik bijvoorbeeld voel dat ik moet niezen dan hou ik m'n buik al vast uit voorzorg

Mijn buik begint nu aardig te groeien hoor...je kunt het nu echt goed zien.

En ja, je kunt echt last hebben van veel dingen...ik vind het allemaal maar wonderbaarlijk wat er in je lijf gebeurt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven