Lekker gewoon zwanger worden en zijn

18-03-2009 16:35 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nuchter LGZW-topic nummer twee!

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! Mardjen291JA! 20 juli 2009 Hartje gezien, alles goed! Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 eindelijk actie! 15 juli gynaecoloog Sjipperdepip311 ivf 23 juni 1e punctie DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010Elevmeisje is 2South291JA! 11 juli 2009Alles goed! 19 juni echo Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 13 juli echo nekplooimetingSproet197830121 mei Sproetekind geboren! Dufty322JA! 25 juli 2009 Mini-dufty is 3. Hartje gezien, alles goed! Minie86221JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! 3 juli 30 wk echoBengal311JAAAA! 12 februari 2010Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!
Oh Chiek, wat irritant dat je zo'n last hebt. Hoop dat de oefeningen helpen. Misschien kan je bij de verloskundige nu al aangeven dat je een ruggeprik wil? Kan tegenwoordig he? Sinds vorig jaar of zo.

Hmm.. een baan bij de Prive. Ga gelijk een sollicitatiebrief sturen.
Chiek...ben benieuwd of die oefeningen gaan helpen, hoop het voor je! En ik heb me van de week ook opgegeven voor een cursus...Ik kan me nu al verheugen op de partneravond...ben zo benieuwd naar het gezicht van lief

Caatje... het is me wat...hier ook echt een durp hoor. Maar net wat je zegt, het is niet zo netjes van de VK. Ik zou het ook absoluut niet waarderen als mijn problemen even te grabbel gegooid worden.

In dit durp sta ik er af en toe versteld van wie er weet dat ik zwanger ben. Zo stapte een vriendin van de lagere school op mijn moeder af om haar te feliciteren met mijn zwangerschap, had ze gehoord van een andere vriendin van de lagere school. Let wel dat ik beide meiden in geen jaaaaaaren gesproken heb
Oh my god!! Zet net de tv weer aan en dr. Phil heeft het over het doorslikken van de pil en ongesteldheid! Is dat wel natuurlijk?? Heeft God dat wel zo bedoeld.
Oeh ja pijnstilling...die discussie hebben we nog niet gehad. Wat vinden jullie?

Ik wil het zelf proberen en pas als ik het echt niet meer aan zou kunnen, zou ik overwegen om pijnstilling te vragen...en jullie? Misschien dat ik er trouwens over een paar maanden wel anders over denk

*mijn knulletje is trouwens goed wakker *
Oeh Laal, dat is wel erg inderdaad.. Maar ja, zo gaat dat.

Onze buren in dit durp weten bijvoorbeeld ook dat mijn schoonfamilie een Chinees restaurant hebben in het anderfe durp hier in de buurt. Haha.. wel vermakelijk hoor..
quote:Chi caatje schreef op 26 maart 2009 @ 16:54:

Oh my god!! Zet net de tv weer aan en dr. Phil heeft het over het doorslikken van de pil en ongesteldheid! Is dat wel natuurlijk?? Heeft God dat wel zo bedoeld. Caatje je niveau daalt liefje jij bent inderdaad geen stay-at-home-mom...
quote:Chi caatje schreef op 26 maart 2009 @ 16:56:

Oeh Laal, dat is wel erg inderdaad.. Maar ja, zo gaat dat.

Onze buren in dit durp weten bijvoorbeeld ook dat mijn schoonfamilie een Chinees restaurant hebben in het anderfe durp hier in de buurt. Haha.. wel vermakelijk hoor..Ja ik kan daar ook altijd wel om lachen hoor...
Ah Laal, mijne ook!! Heb mijn laptop maar op de bankleuning gezet, want hij trapt hem van mijn buik. Misschien willen ze spelen?

En over pijnstilling. Tja, ik heb nu na de pufcursus echt een onverwoestbaar vertrouwen in mezelf gekregen. Kan me ook niet zo goed voorstellen dat je echt zo veel pijn kan hebben, dat ik daadwerkelijk zo hard moet puffen, maar goed. Misschien wil ik als het helemaal niet meer gaat, wel morfine of zo proberen, maar liever geen ruggeprik. Vind dat dus zo'n eng idee. Ben ik banger voor dan voor de bevalling eigenlijk.
quote:Lalie schreef op 26 maart 2009 @ 16:56:

[...]

Caatje je niveau daalt liefje jij bent inderdaad geen stay-at-home-mom...

Ik weet het, ik weet het.

En dat terwijl ik me dat vroeger dus wel kon voorstellen. Mijn moeder was ook thuis namelijk..
Ben wel goed in multitasking trouwens. Zit te forummen, dr. Phil te kijken en ouders van nu te lezen. Leuk weetje net gelezen:

Het eten van (pure) chocolode tijdens de zwangerschap verkleint de kans op zwangerschapsvergiftiging.
Dit kindje trapt nog niet zo hard dat de laptop van schoot valt hoor...maar ik voel het wel steeds beter. Zullen we dan maar een play-date organiseren over een paar maanden...ons verlof overlapt nog volgens mij

Ik heb me helemaal nog niet verdiept in die mogelijkheden eigenlijk...maar ik vind het wel super om te lezen dat je zo'n zelfvertrouwen hebt gekregen...kun je het daarna mooi aan mij doorgeven

Oh ja, man heeft net het kamertje opgehaald en komt zo thuis! Ook al laten we het voorlopig nog even in dozen zitten...ik heb straks ook soort een beetje een babykamer

*rent nu even naar de tafel om er een paar pure chocolade eitjes uit te vissen*
Mijn moeder is trouwens ook thuis geweest en ik dacht ook altijd dat het mijn voorkeur zou zijn...maar nee toch niet...alhoewel...zeg nooit nooit, ook dat gevoel kan nog veranderen...
Die vent van biochemie heeft effe een goeie beurt nodig zodat hij kan ophouden met studenten pesten. Geen wonder dat het tentamen opeens in een sporthal is ipv in de normale zaal, volgens mij moet 90% van de derdejaars dit tentamen herkansen.

Welke debiel maakt nou de herkansing nog moeilijker dan het origineel? Ik ga zo hard falen morgen. En als er meer dan 12 open vragen in zitten vlieg ik die vent aan, I swear. Schuif ik het wel af op mijn hormonen. GRRR AAAAARRGGHH!
Adem in, adem uit
Haha, ja is goed Laal, die playdate staat hoor!

Leuk trouwens dat je zo je babykamer in huis hebt. Gaan jullie het kamertje eerst nog verven of behangen trouwens?? Of is dat niet nodig?

En ja, je gevoel kan zo veranderen. Ik dacht altijd dat ik thuis wou blijven. Zeker toen mijn eerste baan niet zo leuk was en ik jonge moeders achter de kinderwagens buiten zag lopen. Leek me heel relaxt. Maar dat is natuurlijk een momentopname en ik wil toch wel wat te doen hebben. Vandaag ben ik ook een beetje in een hangbui. Vind niks leuk op televisie, film van net ook weer afgezet. Wat een bagger! En heb nergens zin in. Manlief komt zo ook naar huis. Heb weer controle bij de verloskundige om zes uur al. Normaal zou ik er zelf naartoe gaan, maar het is nu zulk #@$ weer, dat manlief heeft aangeboden eerder naar huis te komen. Hoop dat ie op tijd is. Moet zo ook weer even in een bekertje plassen. Verloskundige wil alles in de gaten houden zo aan het eind, maar ik baal nu zo dat ik een vrouw ben. Kon al nooit in zo'n bekertje piesen, maar nu zie ik er natuurlijk helemaal niks meer van. Maar ja, nog een paar keer en dan ben ik er vanaf....
Rustig aan Mien! Adem rustig. Tel tot 10!!

Misschien wil je mijn meditatie cd lenen??
Toen we in dit huis bezig waren hebben we het kamertje al wel helemaal opgeknapt. De muren zijn glad en er ligt een mooie vloer in...het is eigenlijk alleen een kwestie van verven en behangen ja, luxaflex terug, gordijnen (die moet ik nog wel bestellen) ophangen en tadaaaaaa! Ik denk dat als we er een dag of twee vol tegenaan gaan, dat het kamertje helemaal klaar kan zijn. Eigenlijk wil ik 1 muur legergroen verven ofzo...en de rest licht houden...of is dat shocking voor een baby?

En wat jij schrijft is zo herkenbaar...ik had dat ook ik, ik heb ook een paar banen gehad waar ik me niet happy voelde en vooral als het buiten dan waanzinnig mooi weer was, voelde ik me echt bagger...Dan droomde ik dat ik buschauffeur was ofzo En die moeders die dan lekker met hun kindje in de zon gingen zitten op het bankje voor ons pand die vond ik instant niet leuk meer
Ik ga dus 100% zeker geen zwangerschapsvergiftiging krijgen, das toch weer mooi meegenomen

shit, nou weet ik niet meer waar ik op wilde reageren... moment...
Fijn dat het kamertje al zo goed als klaar is. Wij hadden de pech dat we dat kamertje jarenlangs als computerkamer / rommelkamer gebruikt hebben. Dus dat moest eerst leeg voordat we ook maar iets konden gaan doen.

Maar waarom is legergroen te heftig?? In combinatie met lichtere muren kan dat best hoor.
quote:chica1978 schreef op 26 maart 2009 @ 17:42:

Ik ga dus 100% zeker geen zwangerschapsvergiftiging krijgen, das toch weer mooi meegenomen

shit, nou weet ik niet meer waar ik op wilde reageren... moment...Nee, ik ook niet inderdaad. Ga dat zo maar eens aankaarten bij de vk. Hoef ik misschien ook niet meer in een bekertje te piesen?
Oh ja, pijnbestrijding. (ben nu nog in de veronderstelling dat het allemaal wel meevalt, maar daar ga ik tzt ongetwijfeld op terugkomen )

Ik ben als de dood voor ruggenprikken, dus hoop dat echt niet nodig te hebben. Heb een aantal vriendinnen met kinderen en heb zoiets van "als zij het kunnen zonder pijnbestrijding zal het mij toch zeker ook wel lukken!" (ik vind mezelf namelijk stoerder dan mijn vriendinnen ) Heb ook aangegeven liever thuis te willen bevallen, dus dan vallen heel veel dingen ook al af, ruggenprik doet een verloskundige bijvoorbeeld al niet. Ik ga het gewoon redden op dextro engery zuigtabletjes met bosvruchtensmaak
Haha...Chiek dat is vast mooi mee genomen dan

Nee bij ons was het kamertje al helemaal leeg...we hadden namelijk al zo'n hoop dat het op korte termijn dienst zou doen als babykamer. En anders hadden we de ruimte nog niet nodig gehad.

Eigenlijk vind ik het ook een stoere kleur...maar ik wil niet dat het te donker wordt. Wat overigens ook weer gelul is, want het is een kamertje op het zuiden en als we de rest licht houden, de meubels en de vloer zijn ook licht, dan moet het inderdaad wel gewoon kunnen...

Ik had op internet een idee opgedaan over metallic verf...en dan wil ik zelf graag legergroen...super stoer volgens mij!
Oh ja chicaatje, beetje genante vraag misschien, maar toen jij begon over dat je niet meer ziet wat je doet als je in een bekertje plast...

Hou jij het nog een beetje bij daar? Kan me voorstellen dat je dat dus ook niet meer ziet, en lukraak mikken met een scheermes kan ook nog pijnlijk aflopen . Aan de andere kant "de boel de boel laten" spreek mij ook niet zo aan... Ik kan me nu al druk maken over wat zo'n verloskundige dan wel niet moet denken van mijn jaren '80 coupe
Zie nu je laatste berichtje Chiek...ik ben trouwens nog steeds in twijfel...ziekenhuis of thuis?

Hebben ze Dextro ook met bosvruchtensmaak?
Ik vind het ook heel gaaf klinken hoor Lalie! zeker ook omdat metallic zo'n mooie glans heeft, en dan in combinatie met jullie meubels..... heel mooi denk ik!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven