Knusselend het nieuwe jaar in! ❤
maandag 31 december 2018 om 12:16
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic
.
* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
dinsdag 9 april 2019 om 21:56
Wat leuk om te lezen Blondje, het modieuze is je dus met de paplepel ingegeven zeg maar. Ik ben lang niet zo modieus als jij (sterker nog, ik wil dat nu ook maar eens beter leren), maar vind het wel heel leuk om ermee aan de slag te gaan.
Slaap lekker Popje!
Wat zijn jullie toch allemaal een lieverds hier.
Hoe is het vandaag Nanny?
Slaap lekker Popje!
Wat zijn jullie toch allemaal een lieverds hier.
Hoe is het vandaag Nanny?
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
dinsdag 9 april 2019 om 22:02
Dappertje: Ja, en al was ik een tomboy, ik was ook een balletmeisje. En de running gag in de familie is dat ik een pop kreeg en het enige wat ik daar mee deed: poppenkleren maken. Alles over elkaar aantrekken tot de pop zo rond was dat ik er mee ging voetballen. Ik vrees dat ik geen simpel karakter heb 
Als ik geboren was met een piemel had ik het even goed gered denk ik. En was ik ook tegen mijn empathische geest aangelopen. Dat realiseerde ik me in mijn volle 'feministische' periode. Ik had niet liever een man geweest, maar ook niet liever een vrouw. Ik ben denk ik vooral mens. En ben dat in de omstandigheid waar ik in zit.

Als ik geboren was met een piemel had ik het even goed gered denk ik. En was ik ook tegen mijn empathische geest aangelopen. Dat realiseerde ik me in mijn volle 'feministische' periode. Ik had niet liever een man geweest, maar ook niet liever een vrouw. Ik ben denk ik vooral mens. En ben dat in de omstandigheid waar ik in zit.
oudblond wijzigde dit bericht op 09-04-2019 22:10
34.38% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 9 april 2019 om 22:07
Hahaha Blond. 
(simpel is saai zullen we maar zeggen)

(simpel is saai zullen we maar zeggen)
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
dinsdag 9 april 2019 om 22:09
dinsdag 9 april 2019 om 22:23
Klinkt goed!
En ik weet gelukkig dat je monogaam bent.

dinsdag 9 april 2019 om 22:26
Ah, tomboy-uitbreiding gelezen. Grappig.
Ik voel me 100% vrouw en heb nooit wat anders willen zijn, maar qua karakter vind ik dat ik best wel wat mannelijke trekjes heb. Maar goed, ik denk dat iedereen sowieso wel min of meer fluïde is.
Ik voel me 100% vrouw en heb nooit wat anders willen zijn, maar qua karakter vind ik dat ik best wel wat mannelijke trekjes heb. Maar goed, ik denk dat iedereen sowieso wel min of meer fluïde is.

woensdag 10 april 2019 om 06:54
Jij mag mij echt eens stylenOudblond schreef: ↑09-04-2019 21:52Jij zou nu de show stelen in deze outfit liefke! Past zo bij jou! Trusten Popje.
Morgen ben ik weer een ochtend juf Blond. Na het brief- en cv schrijf stuk gaan we morgen over naar het solliciteren. De studenten hebben een vacature gekregen die boven hun niveau is. Opdracht: Pik er uit wat je wel kan en motiveer waar je in rap tempo in kan groeien. En wees eerlijk in waar je nog hulp/leerevering in nodig hebt.
Is natuurlijk ook weer een experiment: Ze hebben niet de opdracht gekregen om zich 'sollicitatie' te kleden. Ben benieuwd wie daar wel aan gedacht heeft.
En.... Ze weten niet dat ik ook bij elke sollicitatie een student naast me zet die mee de 'bevraging' moet doen. Letterlijk op de andere stoel gezet worden dus.
Heb er zin in!
Trusten knuffels!![]()

Leuke les dus vandaag Blond. Heel veel plezier
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
woensdag 10 april 2019 om 06:59
Ik identificeer mij ook 100% als vrouw, zelfs zo erg dat ik ook niet in een volgend leven man zou willen zijn 
Maar ik ken wel wat mensen met niet standaard gender belevingen en vind het altijd mooi hoe het voor hen werkt en hoe zij daarin hun eigen weg vinden.
Al heb ik ook weleens iemand gelezen die compleet niet geloofd in gender en dat het feit dat ik me vrouw voel puur komt door de maatschappelijke confenties. En hoewel dat misschien vast een rol speelt bij hoe het zich uit op sommige gebieden (want zo werkt het gewoon bij mensen), vind ik het verder eeb complete onzintheorie.

Maar ik ken wel wat mensen met niet standaard gender belevingen en vind het altijd mooi hoe het voor hen werkt en hoe zij daarin hun eigen weg vinden.
Al heb ik ook weleens iemand gelezen die compleet niet geloofd in gender en dat het feit dat ik me vrouw voel puur komt door de maatschappelijke confenties. En hoewel dat misschien vast een rol speelt bij hoe het zich uit op sommige gebieden (want zo werkt het gewoon bij mensen), vind ik het verder eeb complete onzintheorie.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
woensdag 10 april 2019 om 07:55
Ohhh mag ik dan ook gestyled worden? Ik heb zo geen mode/stijl gevoel. Drama 
Mooi om te lezen hoe mensen bepaalde zaken bekijken: Is het goed gekomen met de jurk? Is het een mooie rok geworden?
Zwaai naar de Minion!
Sterkte voor Nanny
En
voor iedereen!
En ik, ik ben verliefd!!!
Heb ons babytje voelen schoppen!!

Mooi om te lezen hoe mensen bepaalde zaken bekijken: Is het goed gekomen met de jurk? Is het een mooie rok geworden?
Zwaai naar de Minion!

En

En ik, ik ben verliefd!!!

Heb ons babytje voelen schoppen!!
woensdag 10 april 2019 om 19:08
Verliefd op bubbelkuikentje
Ah Lichtje, wat lief om lezen en het wordt steeds 'echter'.
Ik ben stiekem zo blij met de eerste knusseltopic baby (zeker ook omdat we een stukje van het 'fabricage' verhaal mee hebben mogen krijgen.
Alsof wij met z'n allen onze open vibe alvast tijdens de zwangerschap tot bij baby kunnen brengen. En ik de neiging krijg om Maman te vertellen dat ze overgrootmoeder wordt. Ik weet het, ik ben een doos

Ik ben stiekem zo blij met de eerste knusseltopic baby (zeker ook omdat we een stukje van het 'fabricage' verhaal mee hebben mogen krijgen.

oudblond wijzigde dit bericht op 10-04-2019 19:19
0.11% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 11 april 2019 om 07:17
Heb je Maman al verteld dat ze overgrootmoeder wordt? Vindt ze vast heel fijn!!Oudblond schreef: ↑10-04-2019 19:08Verliefd op bubbelkuikentjeAh Lichtje, wat lief om lezen en het wordt steeds 'echter'.
Ik ben stiekem zo blij met de eerste knusseltopic baby (zeker ook omdat we een stukje van het 'fabricage' verhaal mee hebben mogen krijgen.Alsof wij met z'n allen onze open vibe alvast tijdens de zwangerschap tot bij baby kunnen brengen. En ik de neiging krijg om Maman te vertellen dat ze overgrootmoeder wordt. Ik weet het, ik ben een doos
![]()
Wat lief jullie reacties!

donderdag 11 april 2019 om 10:29
Ik kom even langs waaien. Dank voor de knussels en zo!
Gelukkig heb ik een geweldige familie, we kunnen heel goed praten en zo. Met opa gaat het nu snel slechter, hij had het vanmorgen vroeg erg benauwd en krijgt nu morfine, zodat hij blijft slapen. Jongste Broertje bleef vannacht hier slapen, en toen we dat nieuws kregen kwam er al snel een grap uit toen ik enorm aan het hoesten was door mijn hooikoorts: 'zo, jij kunt gelukkig nog wél hoesten'. Dat soort zwarte humor is nu een beetje ons ding zeg maar.
Blond, word je oma? Wat tof, gefeliciteerd!
Ennuh ... ik was als kind, tiener en begin twintiger ook echt een tomboy, maar zie mezelf ook wel echt als helemaal vrouw. Ik vind het ook wel grappig dat ik nu meer echt mijn eigen stijl begin te vinden qua kleding, terwijl ik vroeger bang was te truttig te kleden als ik dat deed. En nu, ach, ik gooi er gewoon wat extra kleur bij in
Gelukkig heb ik een geweldige familie, we kunnen heel goed praten en zo. Met opa gaat het nu snel slechter, hij had het vanmorgen vroeg erg benauwd en krijgt nu morfine, zodat hij blijft slapen. Jongste Broertje bleef vannacht hier slapen, en toen we dat nieuws kregen kwam er al snel een grap uit toen ik enorm aan het hoesten was door mijn hooikoorts: 'zo, jij kunt gelukkig nog wél hoesten'. Dat soort zwarte humor is nu een beetje ons ding zeg maar.
Blond, word je oma? Wat tof, gefeliciteerd!
Ennuh ... ik was als kind, tiener en begin twintiger ook echt een tomboy, maar zie mezelf ook wel echt als helemaal vrouw. Ik vind het ook wel grappig dat ik nu meer echt mijn eigen stijl begin te vinden qua kleding, terwijl ik vroeger bang was te truttig te kleden als ik dat deed. En nu, ach, ik gooi er gewoon wat extra kleur bij in

donderdag 11 april 2019 om 19:45

vrijdag 12 april 2019 om 18:41
dat is niet zo raar mopNanny_Gytha_Ogg schreef: ↑11-04-2019 21:14Oh, ja natuurlijk! Ik had de connectie tussen de twee even gemist, mijn hoofd is niet zo helder momenteel.

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

zaterdag 13 april 2019 om 11:59
Veel sterkte Nanny
fijn dat jullie als familie samen zijn nu
Lichtje, een zoon, wat leuk! Al aan het schoppen
@ iedereen maar vooral Shifty
en Geestje waar ik ook stiekem 1 post van tussendoor zag
Ik was minstens zo afwezig
Heb net 3 weken bijgelegen hier, sorry dat ik zo ver achter lag
Voor iedereen hele dikke knuffels
maar vooral voor Dappertje. Moeilijk zeg dat je man het weer zwaar heeft, net nu jullie in dit traject zitten. Ik heb je elders zwaar verwaarloosd en daar schaam ik me diep voor. Als je nog wilt kletsen dan hoor ik heel graag van je.
Ik ben druk geweest met van alles de laatste tijd, en was een beetje moe. Het is tijd dat het zomer wordt, dan krijg ik vanzelf meer energie. Afgelopen zondag was echt heerlijk. Heb fijn op een terras bijgekletst met vriendinnen die ik ook al maanden niet had gezien. Dit weekend weinig plannen. Straks even hardlopen. Het zonnetje schijnt, maar het zal nog wel een beetje fris zijn buiten?

Lichtje, een zoon, wat leuk! Al aan het schoppen

@ iedereen maar vooral Shifty

Ik was minstens zo afwezig

Voor iedereen hele dikke knuffels

Ik ben druk geweest met van alles de laatste tijd, en was een beetje moe. Het is tijd dat het zomer wordt, dan krijg ik vanzelf meer energie. Afgelopen zondag was echt heerlijk. Heb fijn op een terras bijgekletst met vriendinnen die ik ook al maanden niet had gezien. Dit weekend weinig plannen. Straks even hardlopen. Het zonnetje schijnt, maar het zal nog wel een beetje fris zijn buiten?
zaterdag 13 april 2019 om 12:13

zaterdag 13 april 2019 om 13:31
Ben vandaag al blij als ik de afwas van een week gedaan heb
Mijn ontbijt en lunch waren tot nu toe een eierkoek en twee chocolade eitjes, best voedzaam