Zwanger worden en oorsuizen

12-04-2019 09:33 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik heb zins 14 maanden last van oorsuizen. door carnaval feest .helaaas maar mijn man en ik willen heel graag nog een kleine samen .ik heb zelf al 3 kids uit een vorige relatie en hij ook 1 ..en onze wens is groot om samen een kindje te mogen krijgen .maar mijn angst nu dat mijn oorsuizen erg zal toe nemen .zijn hier dames die er ervaring mee hebben . En al oorsuizen hadden voor de zwangerschap en hoe ga je er mee om ...
anoniem_381896 wijzigde dit bericht op 12-04-2019 17:20
2.72% gewijzigd
Het risico bestaat dat je er tijdens de zwangerschap meer last van krijgt doordat je bloeddruk hoger wordt. https://www.brabbels.com/oorsuizen-en-zwangerschap.html

Ik zou mij eerder afvragen of het verstandig is om aan kind 4 (totaal kind 5) te beginnen? Waarom vind je dat je gezin nu nog niet compleet is? Heb je er de tijd, ruimte en het geld voor?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Zins?
Dat is een lange zin!.
Froezel schreef:
12-04-2019 10:21
Dat is een lange zin!.
Er staan wel puntjes in hoor. ;-)
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Bij mij is de tinnitus niet erger geworden door de zwangerschap maar dat zegt natuurlijk niks over jouw eventuele zwangerschap
dianaf schreef:
12-04-2019 10:42
Er staan wel puntjes in hoor. ;-)
Ja dat is waar, maar die hadden wat eerlijker verdeeld mogen worden 😊😊
Froezel schreef:
12-04-2019 10:52
Ja dat is waar, maar die hadden wat eerlijker verdeeld mogen worden 😊😊
:rofl:
Hahaha sorry voor de vergeten punten .zal er de volgende keer beter opletten .
Heb het bericht nog al ff snel geschreven tijden werk. :hyper:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven