Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
.
Solomio schreef:
17-04-2019 14:58
I rest my case.
Solo, niet lezen maar wel oordelen. I leg het uit, jij leest niet maar hakt meteen. Siert je.
doe_es-lief schreef:
17-04-2019 15:12
.

Solo, niet lezen maar wel oordelen. I leg het uit, jij leest niet maar hakt meteen. Siert je.
Ze zal het vast gelezen hebben.

Ik vind wat jij schrijft over werkende ouders niet zo lief, dus zie de grap ook niet. Maar geniet van je nick hoor :)
doe_es-lief schreef:
17-04-2019 14:52
Nou, het is al heel lang geleden hoor, weet niet eens meer hoe lang maar ik had een mening over hoe lang je een kind alleen kon laten of hoe veel dagen je een kind bij de enorme hoeveelheid opvangen kon dumpen en dat mocht blijkbaar niet. Toen heb ik gezegd dat zulke ouders geen kinderen hadden moeten en kreeg ik een ban :evil:
ooo jij bent het
chrys schreef:
17-04-2019 15:22
ooo jij bent het
Weet jij het nog dan, van een jaar of 6 geleden? Knap :-P
RikM schreef:
17-04-2019 12:21
Die update staat gepland voor november 2023. Als het meezit.

Eeuwig optimistisch ben jij hè? :proud:
doe_es-lief schreef:
17-04-2019 15:12
.

Meid, wat gezellig dat je terug bent.
Echt.
One day everything will be fine. Or not. Either way.
Week 33 van de Extremely Demotivational Calendar
MarindaH schreef:
17-04-2019 12:49
Ik kom nu automatisch op de eennalaatste pagina terecht als ik op 'laatste' klik.
ik ook, super irritant
Moire schreef:
17-04-2019 15:21
Ze zal het vast gelezen hebben.

Ik vind wat jij schrijft over werkende ouders niet zo lief, dus zie de grap ook niet. Maar geniet van je nick hoor :)
Hoezo was dat toen niet lief dan? Was een topic over iemand die de kinderen (3 stuks) steeds dumpte ook op dagen dat ze niet werkte. Als je kinderen wilt prop je die toch niet 5 dagen per week van 6.30 tot 18.30 in de opvang of wel dan? En toen ging het er over dat ze op zaterdag ook nog eens de kinderen naar opa en oma brachten omdat ze even wilde winkelen, toen zei ik daar wat over BAM, ban.

Nou. Dat dus.
Dat is dat niet vind kunnen, wat is daar onlief aan? Maar goed, dat was heel lang geleden, ik denk er nog steeds zo over, en nu?
Solomio schreef:
17-04-2019 15:29
Meid, wat gezellig dat je terug bent.
Echt.
Sorry, was echt niet rot bedoeld.
doe_es-lief schreef:
17-04-2019 15:32
Hoezo was dat toen niet lief dan? Was een topic over iemand die de kinderen (3 stuks) steeds dumpte ook op dagen dat ze niet werkte. Als je kinderen wilt prop je die toch niet 5 dagen per week van 6.30 tot 18.30 in de opvang of wel dan? En toen ging het er over dat ze op zaterdag ook nog eens de kinderen naar opa en oma brachten omdat ze even wilde winkelen, toen zei ik daar wat over BAM, ban.

Nou. Dat dus.
Dat is dat niet vind kunnen, wat is daar onlief aan? Maar goed, dat was heel lang geleden, ik denk er nog steeds zo over, en nu?
Zal wel de manier waarop zijn geweest.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
doe_es-lief schreef:

Nou. Dat dus.
Nou, je toon is alweer gezellig.
Blijf je lang?
doe_es-lief schreef:
Sorry, was echt niet rot bedoeld.
Wat een ehhhhh..... bijzondere woordkeus heb jij dan.
Ben benieuwd hoe je formuleert als je het wel rot bedoelt.
doe_es-lief schreef:

Nou. Dat dus.
Als je iedereen dat nou es lekker voor zichzelf liet bepalen? Of niet dan?
Het zit je nogal dwars hè Solo ?
doe_es-lief schreef:
17-04-2019 15:44
Enorrum.
doe_es-lief schreef:
Kom jij hier nu napraten over ZES jaar geleden? 't Zit je blijkbaar nogal dwars...
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Nouschi schreef:
17-04-2019 15:34
Zal wel de manier waarop zijn geweest.
Nee, in tegendeel, zei het nog netjes terwijl de vooroordelen minder genuanceerd over het topic vlogen. Maar ik had toen een dingetje met iemand die vond dat 24/7 mantelzorger zijn voor demente ouders een eitje was vergeleken met moeder zijn dus tja. toen was de teerling geworpen zal ik maar zeggen.
Oudblond schreef:
17-04-2019 15:46
Kom jij hier nu napraten over ZES jaar geleden? 't Zit je blijkbaar nogal dwars...
Nee, het zit HAAR dwars.
Gaap.
¡Apagando las luces!
doe_es-lief schreef:
Doe es een linkje naar dat topic. Kunnen we gezellig mee napraten met je.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Soit, ieder zijn mening uiteraard. No offence maar jullie zouden jezelf ook eens moeten lezen en dan gewoon echt alle reacties. Je zou er van schrikken (been there, done that)
Ik ga niet zeggen wat ik van moeders vind die dat doen anders krijg ik het ook weer aan de stok met Solo en het is juist zo gezellig de laatste tijd :biggrin:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Kia•Ora schreef:
17-04-2019 15:51
Doe es een linkje naar dat topic. Kunnen we gezellig mee napraten met je.
Dat hebben jullie toen al ruim genoeg gedaan...(na dat banaannaaien en er lol over hebben)
Waarom moeten we daar iets over vinden? Laat iedereen toch lekker doen wat hij of zij wil of nodig heeft.
Life is short. Eat dessert first.
Malagueña schreef:
17-04-2019 15:53
Ik ga niet zeggen wat ik van moeders vind die dat doen anders krijg ik het ook weer aan de stok met Solo en het is juist zo gezellig de laatste tijd :biggrin:
Ja, we kunnen het wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven