Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 17 april 2019 om 15:21
Ze zal het vast gelezen hebben.doe_es-lief schreef: ↑17-04-2019 15:12.
Solo, niet lezen maar wel oordelen. I leg het uit, jij leest niet maar hakt meteen. Siert je.
Ik vind wat jij schrijft over werkende ouders niet zo lief, dus zie de grap ook niet. Maar geniet van je nick hoor
woensdag 17 april 2019 om 15:22
ooo jij bent hetdoe_es-lief schreef: ↑17-04-2019 14:52Nou, het is al heel lang geleden hoor, weet niet eens meer hoe lang maar ik had een mening over hoe lang je een kind alleen kon laten of hoe veel dagen je een kind bij de enorme hoeveelheid opvangen kon dumpen en dat mocht blijkbaar niet. Toen heb ik gezegd dat zulke ouders geen kinderen hadden moeten en kreeg ik een ban![]()
woensdag 17 april 2019 om 15:29
Meid, wat gezellig dat je terug bent.doe_es-lief schreef: ↑17-04-2019 15:12.
Solo, niet lezen maar wel oordelen. I leg het uit, jij leest niet maar hakt meteen. Siert je.
Echt.
One day everything will be fine. Or not. Either way.
Week 33 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 17 april 2019 om 15:32
Hoezo was dat toen niet lief dan? Was een topic over iemand die de kinderen (3 stuks) steeds dumpte ook op dagen dat ze niet werkte. Als je kinderen wilt prop je die toch niet 5 dagen per week van 6.30 tot 18.30 in de opvang of wel dan? En toen ging het er over dat ze op zaterdag ook nog eens de kinderen naar opa en oma brachten omdat ze even wilde winkelen, toen zei ik daar wat over BAM, ban.
Nou. Dat dus.
Dat is dat niet vind kunnen, wat is daar onlief aan? Maar goed, dat was heel lang geleden, ik denk er nog steeds zo over, en nu?
woensdag 17 april 2019 om 15:34
Zal wel de manier waarop zijn geweest.doe_es-lief schreef: ↑17-04-2019 15:32Hoezo was dat toen niet lief dan? Was een topic over iemand die de kinderen (3 stuks) steeds dumpte ook op dagen dat ze niet werkte. Als je kinderen wilt prop je die toch niet 5 dagen per week van 6.30 tot 18.30 in de opvang of wel dan? En toen ging het er over dat ze op zaterdag ook nog eens de kinderen naar opa en oma brachten omdat ze even wilde winkelen, toen zei ik daar wat over BAM, ban.
Nou. Dat dus.
Dat is dat niet vind kunnen, wat is daar onlief aan? Maar goed, dat was heel lang geleden, ik denk er nog steeds zo over, en nu?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 17 april 2019 om 15:37
Nou, je toon is alweer gezellig.doe_es-lief schreef: ↑17-04-2019 15:32Hoezo was dat toen niet lief dan? Was een topic over iemand die de kinderen (3 stuks) steeds dumpte ook op dagen dat ze niet werkte. Als je kinderen wilt prop je die toch niet 5 dagen per week van 6.30 tot 18.30 in de opvang of wel dan? En toen ging het er over dat ze op zaterdag ook nog eens de kinderen naar opa en oma brachten omdat ze even wilde winkelen, toen zei ik daar wat over BAM, ban.
Nou. Dat dus.
Blijf je lang?
woensdag 17 april 2019 om 15:38
Wat een ehhhhh..... bijzondere woordkeus heb jij dan.
Ben benieuwd hoe je formuleert als je het wel rot bedoelt.
woensdag 17 april 2019 om 15:39
Als je iedereen dat nou es lekker voor zichzelf liet bepalen? Of niet dan?doe_es-lief schreef: ↑17-04-2019 15:32Hoezo was dat toen niet lief dan? Was een topic over iemand die de kinderen (3 stuks) steeds dumpte ook op dagen dat ze niet werkte. Als je kinderen wilt prop je die toch niet 5 dagen per week van 6.30 tot 18.30 in de opvang of wel dan? En toen ging het er over dat ze op zaterdag ook nog eens de kinderen naar opa en oma brachten omdat ze even wilde winkelen, toen zei ik daar wat over BAM, ban.
Nou. Dat dus.
woensdag 17 april 2019 om 15:45
Enorrum.
woensdag 17 april 2019 om 15:46
Kom jij hier nu napraten over ZES jaar geleden? 't Zit je blijkbaar nogal dwars...
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 17 april 2019 om 15:49
Nee, in tegendeel, zei het nog netjes terwijl de vooroordelen minder genuanceerd over het topic vlogen. Maar ik had toen een dingetje met iemand die vond dat 24/7 mantelzorger zijn voor demente ouders een eitje was vergeleken met moeder zijn dus tja. toen was de teerling geworpen zal ik maar zeggen.
woensdag 17 april 2019 om 15:51
Doe es een linkje naar dat topic. Kunnen we gezellig mee napraten met je.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
woensdag 17 april 2019 om 15:53
woensdag 17 april 2019 om 15:54
Ja, we kunnen het wel.