Welk normaal ding heb jij nog nooit gedaan?

22-04-2019 10:06 419 berichten
Ik zag een discussie op twitter over normale dingen die mensen nog nooit gedaan hebben (begonnen door iemand wiens vader nog nooit had gepind) en ik vroeg me af: wat heb jij nog nooit gedaan?

Voor mezelf: ik heb nog nooit een mani-pedi gehad (los ook niet) en ik heb ook nog nooit ook maar iets aan mijn wenkbrauwen gedaan (dus niet ‘in model’ gemaakt en ook geen make up).
Ik heb nog nooit game of thrones gezien.
Ik heb nog nooit een strijkbout gehad.
Ik heb nog nooit kipnuggets gegeten.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
23-04-2019 08:14
Maar niet van zompige frietjes.

Oh :hihi:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Nooit een beugel gehad
MissMaran schreef:
23-04-2019 08:17
En toch.. Ik dacht dat het DE attractie van Nederland was dus dat sowieso iedereen er wel eens geweest was.
Wij rijden ook van noord Holland naar Kaatsheuvel en wil je de mindere versie dan doe je een dagje sprookjeswonderland.
Dat is in Enkhuizen toch? Maar die is toch juist veel leuker?

(Ik lijk wel kenner van sprookjesparken nu. En dat zonder kinderen. :-D )
Alle reacties Link kopieren
stroman schreef:
23-04-2019 08:21
Dat is in Enkhuizen toch? Maar die is toch juist veel leuker?

(Ik lijk wel kenner van sprookjesparken nu. En dat zonder kinderen. :-D )
Ja die!
En nee dat is meer voor kleine kinderen, echt tot een jaar of 8.
MissMaran schreef:
22-04-2019 22:21
Verstandige mensen beginnen nu juist met consuminderen, tweedehands is zoveel beter voor het milieu..
Er zijn bij ons ook veel nieuwe tweedehands winkels als de noppes met alles wat je zoekt, van kleding tot boeken en meubels.
En met koningsdag kopen mensen toch ook tweedehands.
Ik vind jongens kleding voor mijn zoon vaak te afgeragd dus dat koop ik liever nieuw.
Meisjeskleding voor mijn dochter is prima tweedehands te verkrijgen.
Ikzelf pas heel goed in een bepaalde stijl tweedehands jurken voor bejaarden, maar moet dan uiteraard kritisch zijn op de print.
Want wil er niet uitzien als een bejaarde maar ben te oud om ludiek en funky te zijn in bepaalde kleding.
maar de reguliere tweedehandswinkels, daar pas ik echt nergens in.
Ik moet het echt hebben van van die rommelmarkten in bejaardentehuizen en daar heb ik niet altijd tijd voor.
Toen ik nog jong en knap was droeg ik alleen maar tweedehands.
Veel betere kwaliteit en origineler.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit een speech gegeven.
Galajurk aangehad.
Op hoge hakken gelopen.
Nog nooit een vis schoongemaakt.
Nog nooit bij ballorig of dippie doe geweest als volwassene ( als kind had je hier een omgebouwde kerk waar kinderen konden knutselen etc).
MissMaran schreef:
23-04-2019 08:25
Ja die!
En nee dat is meer voor kleine kinderen, echt tot een jaar of 8.
Vandaar dat ik het leuker vind. Lekker overzichtelijk. :)
Dippie Doe? Wat is dat en waarom is het normaal?
Alle reacties Link kopieren
stroman schreef:
23-04-2019 08:29
Dippie Doe? Wat is dat en waarom is het normaal?

:HA:

Vwb de Efteling. Ik kan het me ook niet herinneren dat kinderen uit mijn klas daar naartoe gingen.
En in het noorden waren ook genoeg mogelijkheden voor een pretpark/speeltuinachtig dagje uit.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
22-04-2019 12:15
Omdat dat allemaal leuke dingen zijn.

Groningen ook, en daar ben jij nog nooit geweest! :O

:proud:

Ik heb ook nog nooit GOT gekeken, wel gelezen, maar de rest van de boeken komen maar niet uit (6)

Nooit drugs gebruikt (behalve alcohol en koffie)

Nooit op wintersport geweest.

Ik zag bungeejumpen ook bij iemand staan, dat heb ik ook nog nooit gedaan, maar ik leef niet in een wereld, waarin dat normaal is.
Later is nu
Ik ben maar gewoon heel normaal geloof ik, zo te lezen. Bevalt mij prima.

Drugs heb ik nog nooit gebruikt, maar ik vind dat ook echt niet bij normaal horen.
Nooit 'n galajurk aangehad en ben dat ook nooit van plan
Ik ben nog nooit naar de Toppers geweest!
redbulletje schreef:
23-04-2019 08:14
Maar niet van zompige frietjes.
Een goeie kapsalon heeft geen zompige frietjes. Die van mij zijn altijd heerlijk krokant. Dat is het nadeel als je dingen niet gewoon probeert... word je ook nooit positief verrast.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit een boterham met kaas gegeten, nog nooit shoarma gegeten, nooit in een sociale huurwoning gewoond, nog nooit Netflix gekeken.
2019 schreef:
23-04-2019 08:58
Ik ben nog nooit naar de Toppers geweest!
Ik ook niet, en dat gaat ook nooit gebeuren. Of ik moet stomdronken zijn.
Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
23-04-2019 08:58
Ik ben nog nooit naar de Toppers geweest!
Dit en andere Nederlandstalige ellende. En dat wil ik ook graag zo houden. :biggrin:
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
23-04-2019 08:36
Nooit drugs gebruikt (behalve alcohol en koffie)
Ook geen medicijnen?
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
Nooit getrouwd
Nooit naar Disneyworld geweest
Nooit een kapsalon gegeten
Ook nooit oesters, trouwens.

Spotify luisteren en netflix kijken doe ik alleen 'passief'. Zet het niet op, maar man wel, dus luister/kijk ik vrij automatisch mee. Met dit mooie weer kan ik weer buiten gaan zitten lezen, als er een serie op gaat.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
23-04-2019 09:05
Ik ook niet, en dat gaat ook nooit gebeuren. Of ik moet stomdronken zijn.
Dit snap ik niet. Als ik iets niet leuk vind gaat drank daar niet bij helpen, dat werkt eerder averechts.
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
CourtneyTT schreef:
23-04-2019 09:06
Ook geen medicijnen?

Dat is toch heel wat anders?
Later is nu
Ik ben nog nooit getrouwd.

Verder heb ik hier nog niets gelezen dat ik niet gedaan heb. Ik denk alleen dat ik daardoor vrij abnormaal ben :proud:
Alle reacties Link kopieren
Nooit star wars, star trek, got, lotr, Harry Potter gelezen of gekeken.

Nooit beugel gehad

5 kinderen gekregen maar nooit natuurlijk bevallen

Nooit op wintersport geweest

Nooit op een Waddeneiland geweest

Nooit andere chips dan naturel, paprika of bugels gegeten

Nooit met plezier gesport
Wittelamp schreef:
23-04-2019 09:09
Ik ben nog nooit getrouwd.

Verder heb ik hier nog niets gelezen dat ik niet gedaan heb. Ik denk alleen dat ik daardoor vrij abnormaal ben :proud:
Dat vraagt om 'n nieuw topic! ;-D
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
23-04-2019 09:08
Dat is toch heel wat anders?
Nee, medicijnen zijn net zo goed drugs. Sterker nog, de meeste drugs waren van origine ontwikkeld als medicijn.
Diacetylmorfine werd eind 19e eeuw ontwikkeld door de Duitse geneesmiddelenfabrikant Bayer, die in 1898 de merknaam "Heroïne" registreerde voor de stof. Inmiddels is de merknaam "Heroïne" zo ingeburgerd dat het als soortnaam wordt gebruikt.[2][3] Bayer promootte heroïne aanvankelijk als een niet-verslavend alternatief voor morfine in hoestdranken. Morfine was destijds een populair medicijn en Bayer zocht een vergelijkbaar alternatief zonder de verslavende werking van morfine, maar heroïne bleek uiteindelijk veel verslavender dan morfine.

Cocaïne werd oorspronkelijk op de markt gebracht als geneesmiddel, maar wordt tegenwoordig vooral als drug gebruikt.

In 1887 werd amfetamine voor het eerst gesynthetiseerd door de Roemeense chemicus Lazăr Edeleanu. Toen men er in 1927 achter kwam dat amfetamine verlichting geeft bij astma en bronchitis werd het voorgeschreven in de vorm van inhalators. Al snel werd opgemerkt dat de stof ook andere werkingen had.
Etc. etc.
We used to be friends...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven