Entertainment alle pijlers

Married at first sight 2019

02-04-2019 20:43 1306 berichten
7 april start een nieuw seizoen Married at first sight.

Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.

Wie kijkt er mee?

De matches:

Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly

Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 16-04-2019 09:12
34.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sue-Heck schreef:
16-05-2019 12:56
Als ze inderdaad een beetje karakter had gehad, had ze wel eerlijk gebleven dat het gevoel NOG niet heeft, maar er een geweldige huwelijksreis ervan maakt op vriendschappelijk gebied en wie weet wordt hij dan ook losser en groeit er vanzelf iets. Het ligt echt aan haar instelling. Ook al groeit er niks, ze hebben er wel het beste van gemaakt. Je zit toch met elkaar opgescheept. Om die tijd door te brengen met een gezicht dat gedrenkt is in azijn heeft niemand wat aan. Maak er verdorie wat leuks van. Ga leuke dingen doen, maak foto’s, hoer huur scooters of fietsen. Dan wordt het vanzelf leuker dan zaniken dat je geen kriebeltje hebt van je luisjes tot aan je zweetpootjes. Daar krijgen WIJ de kriebels van.
Ja eens. Er tóch even vanuit gaande dat het programma het hun deelnemers niet aandoet expres mismatches te maken voor de kijkcijfers :proud: begrijp ik echt niet waarom het seizoen na seizoen op dezelfde manier fout gaat. Waarom leren de makers er niet van dat een dominante vrouw met een sullige, zachte man niet werkt? Na Renate en vorig jaar Christel zou je toch denken dat het nu wel duidelijk is...
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
16-05-2019 11:45
Jij bent hoogstwaarschijnlijk nooit op date geweest met iemand waar je de kriebels van krijgt, in negatieve zin
Hier zeg je wel wat, dit is in mijn ogen heel erg waar. Als je nog nooit gedate hebt dan droom je misschien weg bij de gedachte aan die ene onbekende die jou gelukkig komt maken. Als je al eens gedate hebt, dan weet je hoe het voelt om tegenover iemand te zitten dat je denkt 'waar is de nooduitgang?'. 'Ik moet nog langs mijn moeder zo, dus....' ha ha.

Maar aan de andere kant, ongetwijfeld hebben de kandidaten wel gedate, dus dat kennen ze wel. Dus de hoop is gevestigd op de wetenschap. Kansloos.

Die Ronald! Dat zijn kameraad zegt, geef er maar een rukje aan. Hoe bedoel je? Ik zie het al voor me!
Alle reacties Link kopieren
Het programma heeft natuurlijk niets met wetenschap te maken. Het is gewoon ouderwets koppelen.
Alle reacties Link kopieren
Zebra123 schreef:
17-05-2019 10:37
Het programma heeft natuurlijk niets met wetenschap te maken. Het is gewoon ouderwets koppelen.
De kandidaten vullen vantevoren psychologische screeningslijsten in. Dat is wat anders dan n psychologisch onderzoek op bijv persoonlijkheid, maar schetst wel degelijk n beeld van bijv karaktertrekken, voorkeuren en patronen.
Wetenschap, dus.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik snap werkelijk niet dat de mensen die mee doen hier nog vertrouwen in hebben want uit de andere seizoenen is al gebleken dat het veel vaker niet dan wel werkt.
Alle reacties Link kopieren
Very__Cherry schreef:
17-05-2019 11:05
De kandidaten vullen vantevoren psychologische screeningslijsten in. Dat is wat anders dan n psychologisch onderzoek op bijv persoonlijkheid, maar schetst wel degelijk n beeld van bijv karaktertrekken, voorkeuren en patronen.
Wetenschap, dus.
En daarnaast gebruiken ze wetenschappelijke onderzoeken om te bepalen welke combinaties het meeste kans van slag hebben. Bijvoorbeeld ‘relaties waar de man 1-5 jaar ouder is dan de vrouw hebben het meeste kans op succes’ (weet niet meer precies wat het was).
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
17-05-2019 11:10
Ik snap werkelijk niet dat de mensen die mee doen hier nog vertrouwen in hebben want uit de andere seizoenen is al gebleken dat het veel vaker niet dan wel werkt.
Zoals voor de hele dating-wereld geldt. Toch?
Of bedoel jij dat van de tien tinderdates er meer dan 5 tot een goed huwelijk leiden?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Very__Cherry schreef:
17-05-2019 11:14
Zoals voor de hele dating-wereld geldt. Toch?
Of bedoel jij dat van de tien tinderdates er meer dan 5 tot een goed huwelijk leiden?
Dan geef ik een date meer kans van slagen. Als je al een foto van iemand hebt gezien en je vind die persoon aantrekkelijk dan maak je een afspraak. Natuurlijk kan het dan alsnog tegen vallen. Bij dit programma staat er ineens iemand voor je die je misschien uiterlijk helemaal niet aantrekkelijk vind.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
17-05-2019 11:24
Dan geef ik een date meer kans van slagen. Als je al een foto van iemand hebt gezien en je vind die persoon aantrekkelijk dan maak je een afspraak. Natuurlijk kan het dan alsnog tegen vallen. Bij dit programma staat er ineens iemand voor je die je misschien uiterlijk helemaal niet aantrekkelijk vind.
Maar je mag gewoon ‘nee’ zeggen bij het altaar, al is dat nog niet gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
Monique wordt helemaal afgebrand online. Zelf het ad heeft er een artikel aan toegewijd.

Een kleine greep uit de reacties:
Zuur wijf, kenau, draak, 'geen boegbeeld voor seksueel avontuur', het zou je moeder maar zijn, lelijke heks, takkemens, lelijk, walgelijk, mormel, te lelijk om te poepen...

Ik krijg onderhand wel een beetje medelijden met die vrouw :sigh:
Ik vind die vakantiebestemming ook niet opwekkend.
Milly en Joost lagen ook een beetje doods in de zon in de preview.

Ja, zelfs Peter R. de Vries gaf het advies.
Als je niet zo sterk bent dan moet je nooit op Tv komen.
Pumps_italiaans schreef:
17-05-2019 23:06
Ja, zelfs Peter R. de Vries gaf het advies.
Hahahaha Peter R die houdt zich nu ook al met Married at First Sight bezig. Boeven zijn zeker op :rofl:
Nee, boeven zitten nu op internet.
De Chinezen of anderen die Kezen noemen hem Petel L. de Vlies.
Alle reacties Link kopieren
(Nasale stem van voice-over peter R de vries): op zaterdag trouwden zij, vervolgens gingen zij in deze richting op huwelijksreis.
Niemand had kunnen bedenken wat zich daar zou afspelen, maar er is meeeerrrrrr....
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Morgen mogen we weer genieten van alle perikelen. Valt er nu 1 stel af? Omdat Monique het niet voelt?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het vermoeden dat de programmamakers Monique en Ronald hebben gematched in de hoop wat reuring in het programma te brengen.
Is goed voor de kijkcijfers. Helaas zijn ze daar over de rug van de kandidaten helemaal in geslaagd.
Alle reacties Link kopieren
maree schreef:
16-05-2019 14:41
Ja eens. Er tóch even vanuit gaande dat het programma het hun deelnemers niet aandoet expres mismatches te maken voor de kijkcijfers :proud: begrijp ik echt niet waarom het seizoen na seizoen op dezelfde manier fout gaat. Waarom leren de makers er niet van dat een dominante vrouw met een sullige, zachte man niet werkt? Na Renate en vorig jaar Christel zou je toch denken dat het nu wel duidelijk is...
Het programma is er niet om mensen te matchen, maar om hoge kijkcijfers te scoren. Dit over de ruggen van soms naïeve mensen.
Het contract zit aan alle kanten dichtgetimmerd en daar moet jij je handtekening onder zetten, je kunt geen kant meer op.

Bij boer zoekt vrouw was er ooit een man die na een bepaalde uitzending, waarin hij ongevraagd de slaapkamer van de vrouwen binnen ging, de bijnaam “geile gerrit” (weet zijn naam niet meer) kreeg.
Veel later heeft de man uit de school geklapt. Hij moest van de regie naar de slaapkamer van de vrouwen om een nachtkusje te gaan geven.

Het heeft er veel van weg dat deelnemers misbruikt worden voor de kijkcijfers.
Alle reacties Link kopieren
hamaika schreef:
18-05-2019 09:16
Hahahaha Peter R die houdt zich nu ook al met Married at First Sight bezig. Boeven zijn zeker op :rofl:
Nee, Peter R. heeftt een open huwelijk, dus zal hij wel weten hoe je moet daten :-D
Merel7 schreef:
19-05-2019 10:52
Nee, Peter R. heeftt een open huwelijk, dus zal hij wel weten hoe je moet daten :-D
Hahaha
Sue-Heck schreef:
18-05-2019 14:58
(Nasale stem van voice-over peter R de vries): op zaterdag trouwden zij, vervolgens gingen zij in deze richting op huwelijksreis.
Niemand had kunnen bedenken wat zich daar zou afspelen, maar er is meeeerrrrrr....
Oh briljant!
Alle reacties Link kopieren
:hello:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Pascal en Mirjam leuk! Leuke vent en zij lijkt me ook leuk :)
OMG, die zus weer :'(
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg de kriebels van Pascal.
Alle reacties Link kopieren
ik vind Peter een beetje koel en afstandelijk reageren.
Licht uit.
Zelfspot aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven