De knusseltjes zijn jarig!
vrijdag 17 mei 2019 om 00:00
Tijd voor champagne! Wij zijn jarig!!!!!!
Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!
Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad
. Lief en leed is gedeeld, zelfs een knusselbabbie op komst (correctie, inmiddels twee!), een lach en een traan, een flinke discussie maar bovenal liefde voor elkaar en elkaars zijn.
Op naar onze volgende verjaardag
.
-----------------
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
Zie onze verjaardagsOP hieronder
.

Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!
Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad

Op naar onze volgende verjaardag

-----------------
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!

.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
Zie onze verjaardagsOP hieronder

kia・ora wijzigde dit bericht op 24-08-2019 03:54
29.40% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zaterdag 25 mei 2019 om 22:25
Lief Dolfijntje. Dit gaat echt niet tussen man en mij blijven staan. Dat voel ik nu al. Hij geeft me echt ruimte en forceert helemaal niets. Hij luisterde ook echt naar hoe ik me er bij voel en is verdrietig dat hij dit zo aangepakt heeft. Hij wil het liefst een gesprek met z'n 3tjes, maar laat dat bij mij. Daar heb ik nu helemaal geen trek in. Mijn vertrouwen naar BFF is pleite op dit moment. Ook omwille van de dwingendheid van wat ik MOET doen volgens haar. Kijk naar mij, dat PAST niet bij me. Daar zit de grootste boosheid. ik vind het een egoïstische actie met een moeder Theresa gehalte en die was bepaald niet 'lief'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 25 mei 2019 om 22:36
Och lieve lieve Oudblond.
Verraad is zo ongeveer het ergste dat er is hè? Ik voel zó met je mee.
Goed advies is al gegeven, ik denk aan je.

Goed advies is al gegeven, ik denk aan je.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
zaterdag 25 mei 2019 om 22:36
ik bedacht me net dat het ook richting jou was ja, en dat is net zo onterecht

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 25 mei 2019 om 22:37
Precies, die werd toevallig gequote.
Er was niets mis met je post overigens, laat dat duidelijk zijn.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
zaterdag 25 mei 2019 om 22:40
Ben ik ook Popje. Altijd trouwens. Alleen ben ik niet heel geduldig en vergeet ik in bepaalde omstandigheden om een strik om een zeer goed bedoelde reactie te maken omdat ik gewoon geen meehuiler ben en niet tegen onrecht kan. Dan wordt het zakelijk inhoudelijk. En daar kunnen sommige mensen niet zo goed tegen. Dat mag. Maar om dan meteen te reageren met 'jaloers' en te schelden met 'huisvrouw'. Dat gaat echt veel bruggen te ver. En dan ben ik er klaar mee.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 25 mei 2019 om 22:42
verrassend....Phoebe-returns schreef: ↑25-05-2019 20:07Laat maar, jullie begrijpen het niet.
(We hadden een break en die knoop heb ik idd doorgehakt dus officieel is vriend ex.
Wat niet zeggen wil dat ik geen gevoelens heb voor hem.
Bovendien, big deal toch hoe het officieel heet, ex, niet ex...
Ik houd nog van hem.
Ik zei overigens al dat ik rust ga nemen, (en ik ben helemaal niet aan het daten. Geen idee waar je dat vandaan haalt)
Overigens maak ik zelf wel uit hoe ik mijn leven invul en ik kan bovendien heel goed zelf mijn leven verpesten als ik daar zin in heb.
Jullie bedoelen het goed maar ik word gestoord van 100.000 meningen en het komt oordelend over terwijl dit een niet oordelend topic is.
Ik ben weg hier, ajuu paraplu.
Als je geen reacties krijgt, ga je lopen, als je wel reacties krijgt, zijn het er te veel en ga je ook lopen. Je hebt het er over dat wij niet kunnen lezen, maar blijkbaar heb je er zelf ook een beetje moeite mee.
Ik ben er nu ook wel klaar mee
zaterdag 25 mei 2019 om 22:43
Iedereen die jou hier kent en leest weet dat jij alles wat je zegt goed bedoeld, ook als er geen strik om zitOudblond schreef: ↑25-05-2019 22:40Ben ik ook Popje. Altijd trouwens. Alleen ben ik niet heel geduldig en vergeet ik in bepaalde omstandigheden om een strik om een zeer goed bedoelde reactie te maken omdat ik gewoon geen meehuiler ben en niet tegen onrecht kan. Dan wordt het zakelijk inhoudelijk. En daar kunnen sommige mensen niet zo goed tegen. Dat mag. Maar om dan meteen te reageren met 'jaloers' en te schelden met 'huisvrouw'. Dat gaat echt veel bruggen te ver. En dan ben ik er klaar mee.

Sowieso strikjes zijn overrated, tenzij in mijn haar of om een kadootje

Die woorden naar jou, waren dan ook echt heel erg onterecht.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zaterdag 25 mei 2019 om 22:43

zaterdag 25 mei 2019 om 22:44
Jaloers? Doe ff normaal.Phoebe-returns schreef: ↑25-05-2019 22:09Ja het is ook ingewikkeld maar je kan mij niet kwalijk nemen dat ik niet van ijzer ben en dat ik ook gevoelens heb.
Door even met een ander bezig te zijn realiseer ik mij dat destemeer.
En ook dat ik me dus voorlopig even niet met anderen bezig ga houden.
Dat snap ik zelf ook wel, dat heb ik nou juist geschreven. (Lezen is blijkbaar moeilijk voor sommigen)
Helemaal achterlijk ben ik niet hoor...
En ik heb tijdens de break de knoop doorgehakt omdat ik geen zin had om in de wacht te zitten. Officieel is hij dus een ex ondanks dat het niet zo voelt, ben ik weer single en kan ik dus doen wat ik wil.
(Ongeacht of dat verstandig is, dat is mijn zaak)
Jaloers?

zaterdag 25 mei 2019 om 22:50
zaterdag 25 mei 2019 om 22:51
is het ook en ik mag momenteel geen omeprazol slikken, omdat dat het onderzoek naar die maagbacterie dwarsboomtlollypopje schreef: ↑25-05-2019 22:50Dat is echt heel vervelend gevoel. Hoop voor je dat het snel zakt
![]()
zaterdag 25 mei 2019 om 22:52
das helemaal vervelend.
Google levert de huismiddeltjes melk en cola op. Wie weet helpt dat?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

zaterdag 25 mei 2019 om 22:55
Ow dat is heel vervelend Dolfijn. En huis-tuin-en-keuken-middeltjes helpen ook niet (meer)? (bij mij werkt melk). Ik heb er met periodes - als ik junkfood eet - ook veel last van. dus ik weet hoe vervelend het kan zijn. Sterkte.
De post van Phoebe-returns moet wel 2 keer zijn aangepast. Want ik las volgens mij het origineel en daarna de (2e) aanpassing zonder 'huisvrouw'. Maakt niet uit. Het beeld is duidelijk.
De post van Phoebe-returns moet wel 2 keer zijn aangepast. Want ik las volgens mij het origineel en daarna de (2e) aanpassing zonder 'huisvrouw'. Maakt niet uit. Het beeld is duidelijk.

zaterdag 25 mei 2019 om 22:57
Ik las een sneer naar mij nu. Dus die post heeft ze echt aangepast. Duidelijk idd, dat beeld van haar.Coerage schreef: ↑25-05-2019 22:55Ow dat is heel vervelend Dolfijn. En huis-tuin-en-keuken-middeltjes helpen ook niet (meer)? (bij mij werkt melk). Ik heb er met periodes - als ik junkfood eet - ook veel last van. dus ik weet hoe vervelend het kan zijn. Sterkte.

zaterdag 25 mei 2019 om 23:00
Phoebe-returns schreef: ↑22-05-2019 11:28Eehh nou voor dit moment heb ik idd een tijdje terug de knoop even helemaal doorgehakt ja, nogmaals ik heb geen zin om in de wacht te zitten.
We hebben gewoon contact hoor,we geven mekaar gewoon even ruimte, we hebben ook geen ruzie hoor...
Maar goed dit zegt niet zoveel over de toekomst/later. (Maar daar ga ik me ook niet op focussen. Ik leef namelijk nu...)
Je hebt gelijk, geen drama maken...![]()
Duidelijk niet gelukt ..
zaterdag 25 mei 2019 om 23:01
Coconuts12 schreef: ↑25-05-2019 22:57Ik las een sneer naar mij nu. Dus die post heeft ze echt aangepast. Duidelijk idd, dat beeld van haar.
Ja, I know. Het is vreemd, maar heeft niks met jou te maken.