De knusseltjes zijn jarig!
vrijdag 17 mei 2019 om 00:00
Tijd voor champagne! Wij zijn jarig!!!!!!
Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!
Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad
. Lief en leed is gedeeld, zelfs een knusselbabbie op komst (correctie, inmiddels twee!), een lach en een traan, een flinke discussie maar bovenal liefde voor elkaar en elkaars zijn.
Op naar onze volgende verjaardag
.
-----------------
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
Zie onze verjaardagsOP hieronder
.

Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!
Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad

Op naar onze volgende verjaardag

-----------------
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!

.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
Zie onze verjaardagsOP hieronder

kia・ora wijzigde dit bericht op 24-08-2019 03:54
29.40% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zondag 26 mei 2019 om 22:36
Nu ik zoveel antwoorden op m'n vraag kreeg, zal ik zelf ook maar even laten weten dat ik nog nooit iemand van het forum irl heb gezien. Wel bijzonder dat zoveel van jullie elkaar kennen. Jullie schrijven ook echt lief over elkaar.
En volgens mij heb ik dieptevrees. Terwijl ik altijd dacht dat ik hoogtevrees had. Tot vanavond had ik zelfs nog nooit van dieptevrees gehoord, maar roltrappen af, uit het raam kijken in hoge gebouwen, het uitzicht vanaf de domtoren... allemaal lastig. Erop klimmen is geen probleem (ok, liefst wel met de lift), maar ik kijk niet graag omlaag.
En volgens mij heb ik dieptevrees. Terwijl ik altijd dacht dat ik hoogtevrees had. Tot vanavond had ik zelfs nog nooit van dieptevrees gehoord, maar roltrappen af, uit het raam kijken in hoge gebouwen, het uitzicht vanaf de domtoren... allemaal lastig. Erop klimmen is geen probleem (ok, liefst wel met de lift), maar ik kijk niet graag omlaag.

zondag 26 mei 2019 om 23:34
Coconuts12 schreef: ↑26-05-2019 23:04Van dit topic heb ik drie mensen ontmoet.
Ik heb geen hoogte- of dieptevrees. Ik heb eerder wat mensenvrees.
Oh ik niet, ik hou van mensen

Wezenloos interessante wezentjes
zondag 26 mei 2019 om 23:39
ControledingetjeOudblond schreef: ↑26-05-2019 20:19Ik wist tot een tijd geleden echt niet dat mensen hier ook hoogtevrees hadden! Een tafelknussel houdt ook het liefst de buitenwereld in het oog als ze hier zit. Dat verbaasde me: Liever toch naar buiten kijken dan met haar rug richting buiten te zitten. Weer iets geleerd!

Roltrappen zijn dramatisch als ik niet naar boven kan kijken en daarop kan focussen. En soms moet er iemand voor me staan die ik kan vasthouden... anders kan ik er niet op/afstappen... Ik ben echt bijna nergens bang voor maar met hoogtes/dieptes blokkeer ik. Zeker als het onverwacht is. Vraag Rosa en Draakje maar eens hoe lollig dat kan zijn (voor de omgeving dan).
Glittertje wat rot van je auto zeg, hoop dat je snel een vervanger hebt!
Lady, het komt vast goed dinsdag! Lekker genieten van dat warme eiland vrouw.
Rosa, Mar herkende me gewoon aan mijn hakken!
Ik was echt zwaar onder de indruk van iedereen de eerste meet. Iedereen straalde zoveel kracht, liefde en vertrouwen uit, waardoor ik me vrijwel gelijk op mijn gemak voelde.
Naast een aantal knussels heb ik ook een aantal andere forumsters irl ontmoet. En een aantal hele waardevolle vrienden eraan over gehouden. En ik ben heel goed bevriend geraakt met Rosa, geen van mijn vrienden heeft ooit zo diep in mijn ziel mogen kijken, wat ik nooit aan had zien komen, want ik wilde nooit meeten. Loop hier al jaren rond en pas eind 2015 voor het eerst een forumster ontmoet, toen ik heel ziek was. En toen ging ik los

Ik vind het wel nog steeds heel erg dat ik door die kutziekte twee hele dierbare forumsters nooit irl heb kunnen knusselen... Gelukkig wel veel mee gebeld, tot diep in de nacht en geappt. Hele waardevolle herinneringen aan.

Ik ging dus al vroeg slapen, had ik me voorgenomen iig. Maar wilde even gewoon lezen, hoofd een beetje leegmaken. Had een boek besteld en die is gisteren gekomen. Nu lig ik zwaar onder de indruk wakker te zijn. Mooie bundel verhalen, 'die ene patiënt', heel integer geschreven. Op aanraden van een collega aangeschaft. Blij dat ik dat gedaan heb, ook al is het best heftig lezen. Het laat op een prettige manier de menselijke kant van artsen, verpleegkundigen, psychologen en hun overwegingen en overdenkingen zien. Waarbij ze de ervaring met/als (familielid van) patiënt gebruiken om een beter arts/mens te worden.
Tobbert, ik ben nog aan het denken over een naam hoor! Maar mijn grijze cellen werken niet echt mee.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

maandag 27 mei 2019 om 11:51
Coconuts12 schreef: ↑27-05-2019 08:07Ik hou ook van mensen, maar voel me niet zo op mijn gemak in groepen. Komt door mijn verleden.
Jij klinkt als een schattig iemand.
Minion is ook heel schattig

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

maandag 27 mei 2019 om 12:17
Hij is een beetje groter dan hij uit laat schijnen....
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

maandag 27 mei 2019 om 12:28
Zijn dat die stukjes die ook in de Volkskrant staan? Die maken best indruk, ook op mensen buiten het medische wereldje. Hopelijk heb je nog wel kunnen slapen daarna.Kia•Ora schreef: ↑26-05-2019 23:39Ik ging dus al vroeg slapen, had ik me voorgenomen iig. Maar wilde even gewoon lezen, hoofd een beetje leegmaken. Had een boek besteld en die is gisteren gekomen. Nu lig ik zwaar onder de indruk wakker te zijn. Mooie bundel verhalen, 'die ene patiënt', heel integer geschreven. Op aanraden van een collega aangeschaft. Blij dat ik dat gedaan heb, ook al is het best heftig lezen. Het laat op een prettige manier de menselijke kant van artsen, verpleegkundigen, psychologen en hun overwegingen en overdenkingen zien. Waarbij ze de ervaring met/als (familielid van) patiënt gebruiken om een beter arts/mens te worden.
Tobbert, ik ben nog aan het denken over een naam hoor! Maar mijn grijze cellen werken niet echt mee.
In een ander topic noemen ze me trouwens Tobbie, misschien is dat wat?
maandag 27 mei 2019 om 12:36

maandag 27 mei 2019 om 20:32
maandag 27 mei 2019 om 21:59
maandag 27 mei 2019 om 22:07
Ik ben dus echt mega verstrooid. Als ik al dromend iets ergens neerleg vind ik het op de mafste plekken terug.
Ook weleens in paniek een vriendin een berichtje gestuurd. Ik was mijn sleutels kwijt en ze was de dag ervoor bij mij. Of zij wist waar ze waren

Kan er tegenwoordig zelf ook wel om lachen, maar het zou me wel een hoop stress schelen als ik minder verstrooid was

I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
maandag 27 mei 2019 om 22:14
Ohoh Lolly! Laatst kwam er Geestje ook al iets tussen de bankkussen te voorschijn! Je ben dus niet alleen
Ik ben vanochtend letterlijk kotsmisselijk opgestaan
Even rustig gedaan, toch maar naar het werk want woensdag ALV en nog veel te organiseren. Maar rond 14 uur was ik nog steeds zo beroerd dat ik naar huis gegaan ben. Wat bouillon binnen gehouden en geslapen. En vanavond wat pasta gegeten en dat blijft er wel in. Maar nog steeds erg misselijk en tegelijk een hele weeïge maag alsof ik moet eten. Niet leuk en geen idee wat ik er tegen kan doen.

Ik ben vanochtend letterlijk kotsmisselijk opgestaan

maandag 27 mei 2019 om 22:39
Zaterdag gaan lief en ik kijken voor een andere auto, een metallic roze (ik hou van roze en glitter
)
Ik heb nog niemand van het forum ontmoet, maar dat is vooral omdat ik nog niet zo lang een actieve meeschrijfster ben.
Eerste werkdag overleefd, moet vooral gaan wennen aan met de auto naar het werk gaan (momenteel met de auto van lief) en file rijden. Werk zelf positieve indruk van de collega´s en uiteraard veel informatie, maar dat is altijd de eerste dagen.
Daarnaast doe ik alles graag tegelijkertijd dus ook vanavond voor het eerst in de nieuwe stad gaan sporten, was pittig maar heerlijk.
Beterschap Blond! Hopelijk ben je morgen weer opgeknapt!

Ik heb nog niemand van het forum ontmoet, maar dat is vooral omdat ik nog niet zo lang een actieve meeschrijfster ben.
Eerste werkdag overleefd, moet vooral gaan wennen aan met de auto naar het werk gaan (momenteel met de auto van lief) en file rijden. Werk zelf positieve indruk van de collega´s en uiteraard veel informatie, maar dat is altijd de eerste dagen.
Daarnaast doe ik alles graag tegelijkertijd dus ook vanavond voor het eerst in de nieuwe stad gaan sporten, was pittig maar heerlijk.
Beterschap Blond! Hopelijk ben je morgen weer opgeknapt!
Eat glitter for breakfast and shine all day
maandag 27 mei 2019 om 22:54
Dank liefkes. Dit heb ik echt heel lang niet meer meegemaakt. Meestal trek ik sneller bij nadat ik iets 'binnen' gehouden heb. Echt zo bleh om voortdurend dat 'oh ik moet spugen' gevoel te hebben. Spanning van net voor het weekend zal er wel iets mee te maken hebben, maar ik ben sinds eigenlijk best wel gelaten en rustig. Ik ga zo naar bedje en hoop inderdaad goed te slapen en morgen beter op te staan.
Zal aan je denken Popje als ik in de file sta

Zal aan je denken Popje als ik in de file sta