De knusseltjes zijn jarig!
vrijdag 17 mei 2019 om 00:00
Tijd voor champagne! Wij zijn jarig!!!!!!
Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!
Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad
. Lief en leed is gedeeld, zelfs een knusselbabbie op komst (correctie, inmiddels twee!), een lach en een traan, een flinke discussie maar bovenal liefde voor elkaar en elkaars zijn.
Op naar onze volgende verjaardag
.
-----------------
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
Zie onze verjaardagsOP hieronder
.

Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!
Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad

Op naar onze volgende verjaardag

-----------------
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!

.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
Zie onze verjaardagsOP hieronder

kia・ora wijzigde dit bericht op 24-08-2019 03:54
29.40% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
maandag 27 mei 2019 om 23:13
dinsdag 28 mei 2019 om 02:05
Oh Glitter, roze metallic!
Leuk!
Blondje, het lijkt mij evident dat het met de laatste dagen te maken heeft... Stress vertaalt zich hoe dan ook.
Vanavond stuitte ik op een fenomeen en documentaire erover dat ik nog niet kende, en ik weet best wel wat van het menselijk lichaam af. "Fascia". Is een ander woord voor bindweefsel. Ik wist natuurlijk wel van het bestaan van bindweefsel af, maar niet hoe belangrijk dit schijnbaar blijkt te zijn voor het ontstaan van pijn en ook hoe lichaam en geest 'samen komen' in dat bindweefsel. Fascinerend!
Lolly; die Thaise massage die jij af en toe doet, weet jij of dat ook fascia massage is? Wil je me misschien een PB'tje sturen met één of twee adressen waar jij wel eens naar toe gaat?
(en voor wie wil weten waarom ik zo laat nog schrijf; i.v.m. ramadan eten wij laat en blijven we ook laat wakker
kan nu nog want deze weken hoef ik niet zo vroeg op, komt binnenkort waarschijnlijk verandering in).

Blondje, het lijkt mij evident dat het met de laatste dagen te maken heeft... Stress vertaalt zich hoe dan ook.
Vanavond stuitte ik op een fenomeen en documentaire erover dat ik nog niet kende, en ik weet best wel wat van het menselijk lichaam af. "Fascia". Is een ander woord voor bindweefsel. Ik wist natuurlijk wel van het bestaan van bindweefsel af, maar niet hoe belangrijk dit schijnbaar blijkt te zijn voor het ontstaan van pijn en ook hoe lichaam en geest 'samen komen' in dat bindweefsel. Fascinerend!
Lolly; die Thaise massage die jij af en toe doet, weet jij of dat ook fascia massage is? Wil je me misschien een PB'tje sturen met één of twee adressen waar jij wel eens naar toe gaat?
(en voor wie wil weten waarom ik zo laat nog schrijf; i.v.m. ramadan eten wij laat en blijven we ook laat wakker

Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
dinsdag 28 mei 2019 om 07:35
@Dappertje Thaise massages richten ze erg op knopen en stijve spieren en gewrichten, maar zou me niks verbazen als ze ook wat bindweefsel meenemen 
Ik heb twee adresjes die ik goed vind, al hangt het ook daar er altijd vanaf wie je hebt natuurlijk.
Ben je moslim Dappertje?
Dat lijkt mij nog pittiger dan het overdag niet eten, de verandering in je slaapritme. Zou ik echt amper trekken, heb altijd zoveel last van slaaptekort. Vannacht ook weer bagger geslapen en voel het echt.
Maar wel fijn dat het voor jou qua timing dit jaar goed uitkomt.
Buienradar voorspelt precies een flinke hoosbui als ik op de fiets zit
Heb ook maar even een joggingbroek in mijn tas gegooid mocht ik doorweekt aankomen

Ik heb twee adresjes die ik goed vind, al hangt het ook daar er altijd vanaf wie je hebt natuurlijk.
Ben je moslim Dappertje?
Dat lijkt mij nog pittiger dan het overdag niet eten, de verandering in je slaapritme. Zou ik echt amper trekken, heb altijd zoveel last van slaaptekort. Vannacht ook weer bagger geslapen en voel het echt.
Maar wel fijn dat het voor jou qua timing dit jaar goed uitkomt.
Buienradar voorspelt precies een flinke hoosbui als ik op de fiets zit

I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
dinsdag 28 mei 2019 om 15:52
Wij zijn weer thuis!
Zoals Courage al voorspelde viel de chaos op Schiphol enorm mee. Wel zagen we de afritten naar Schiphol toe helemaal vast staan.
Maar goed, nu weer lekker thuis en de rest van de week nog vrij. De poezen zijn blij dat we er weer zijn.
Ik zag op social media allerlei mensen op de fiets voorbij komen die idd erg nat geregend zijn vanochtend, hoe is het Lollypopje?
Oudblond, al weer beter?

Zoals Courage al voorspelde viel de chaos op Schiphol enorm mee. Wel zagen we de afritten naar Schiphol toe helemaal vast staan.
Maar goed, nu weer lekker thuis en de rest van de week nog vrij. De poezen zijn blij dat we er weer zijn.
Ik zag op social media allerlei mensen op de fiets voorbij komen die idd erg nat geregend zijn vanochtend, hoe is het Lollypopje?
Oudblond, al weer beter?
The owls are not what they seem
dinsdag 28 mei 2019 om 17:58
Ik en mijn fiets zijn hier zo niet
voor gemaakt. Heenweg verregend, terugweg zon maar tegenwind.
Uitgeput thuis, hang mijn jas aan de kapstok laat die aan één kant los van de muur. Dus alle jassen er afgehaald en dan kijk ik wel een andere keer hoe ik dat oplos. Ben nu te moe.
voor gemaakt. Heenweg verregend, terugweg zon maar tegenwind.
Uitgeput thuis, hang mijn jas aan de kapstok laat die aan één kant los van de muur. Dus alle jassen er afgehaald en dan kijk ik wel een andere keer hoe ik dat oplos. Ben nu te moe.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
dinsdag 28 mei 2019 om 18:14
Welkom terug Lady, hoop dat het weer hier een beetje opknapt, dan heb je (en ik ook) een prima week.
Jakkes Lolly, wat een pechdag. Weet je, die kapstok hangt morgen ook nog wel op half 7, en overmorgen ook nog en dan is het toevallig Hemelvaart dus ben je vroeg genoeg om te kijken waarom ie het nodig vond te ontsnappen.
Weekend!!
Pas maandag wordt ik weer verwacht.
Binnenkort trouwens een leuke dag weg (onder het mom van heidag) met mijn naaste collega uit de andere locatie. Gaan we geloof ik schapendrijven. Lijkt me hartstikke leuk en is nog in de buurt ook.
Jakkes Lolly, wat een pechdag. Weet je, die kapstok hangt morgen ook nog wel op half 7, en overmorgen ook nog en dan is het toevallig Hemelvaart dus ben je vroeg genoeg om te kijken waarom ie het nodig vond te ontsnappen.
Weekend!!

Pas maandag wordt ik weer verwacht.
Binnenkort trouwens een leuke dag weg (onder het mom van heidag) met mijn naaste collega uit de andere locatie. Gaan we geloof ik schapendrijven. Lijkt me hartstikke leuk en is nog in de buurt ook.
There is always something happening, and it's usually right now
dinsdag 28 mei 2019 om 18:42

Mij viel het erg mee vanochtend. Ik was net iets vroeger vertrokken maar netjes op tijd op werk. Vooral mijn buurtje uit komen duurde langer.
Ah Pippi toch. Wat een dag om snel te vergeten. Lekker op de bank hangen en die kapstok negeren. Stom ding. En nog 1 dagje en dan weekend.

Ik ga nog steeds niet lekker. Stomme misselijkheid. Man had heel lief verse groentesoep met balletjes voor me gekookt. Daar heb ik een kommetje van binnen met een beschuitje en het lijkt 'zalvend' te zijn. Hoop dat dat blijft, dan neem ik straks nog een kommetje in de hoop dat die hele buik een keer in actie gaat. Natuurlijk ook knallende hoofdpijn: buik en hoofd spannen hier altijd zo ontzettend goed samen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 28 mei 2019 om 18:47
Lekker Grobje: lang weekend. Mini-vakantie!
Ik ben donderdag ook vrij, vrijdag heb ik zelf wat onderzoeken en zondag ga ik richting Maman. Die heeft maandag een hele dag onderzoeken. Van cognitieve dingen tot bewegings,- evenwichts dingen en zo. Ik vind die dag veel te zwaar voor haar en heb dat ook gemeld, maar computer says no. Dus ik hoop dat haar knappe geriater regelmatig zijn gezicht laat zien, dan vergeet Maman even alles
Ik ben donderdag ook vrij, vrijdag heb ik zelf wat onderzoeken en zondag ga ik richting Maman. Die heeft maandag een hele dag onderzoeken. Van cognitieve dingen tot bewegings,- evenwichts dingen en zo. Ik vind die dag veel te zwaar voor haar en heb dat ook gemeld, maar computer says no. Dus ik hoop dat haar knappe geriater regelmatig zijn gezicht laat zien, dan vergeet Maman even alles

dinsdag 28 mei 2019 om 18:52
Welkom terug Lady, fijn dat het meeviel
Blond, vervelend dat je nog steeds niet lekker bent.
Hoop dat Maman maandag goed door komt
Hier ook extra lang weekend, maar vrijdag wel nog naar de peut, dus dat is ook intensief (ook nog wat huiswerk afmaken).
En uiteraard de andere dagen te veel gepland

Hoop dat Maman maandag goed door komt
Hier ook extra lang weekend, maar vrijdag wel nog naar de peut, dus dat is ook intensief (ook nog wat huiswerk afmaken).
En uiteraard de andere dagen te veel gepland

dinsdag 28 mei 2019 om 19:01
Lolly: Ik ben er maandag de hele dag bij en ik ken Maman: Als ze niet meer wil dan wil ze niet meer en dan zet ik haar zo in de auto hoor!
Er kan toch niet echt meer iets voor haar gedaan worden, het gaat meer over dossier enzo. Info en handtekeningen die ze nog nodig heeft. Blijkbaar 'vervalt' een euthanasieverklaring of beter gezegd: er wordt geadviseerd om om de 2 jaar een toevoeging in het dossier te laten maken. En wees maar zeker dat Maman nog helder is. Dus na die cognitieve dingen wacht ik die fysieke toestanden niet af als ik zie dat het haar overstuur maakt wegens te moe en wachten.

dinsdag 28 mei 2019 om 19:05
dinsdag 28 mei 2019 om 19:22
Werken op een school heeft echt zo z'n voordelenOudblond schreef: ↑28-05-2019 18:47Lekker Grobje: lang weekend. Mini-vakantie!
Ik ben donderdag ook vrij, vrijdag heb ik zelf wat onderzoeken en zondag ga ik richting Maman. Die heeft maandag een hele dag onderzoeken. Van cognitieve dingen tot bewegings,- evenwichts dingen en zo. Ik vind die dag veel te zwaar voor haar en heb dat ook gemeld, maar computer says no. Dus ik hoop dat haar knappe geriater regelmatig zijn gezicht laat zien, dan vergeet Maman even alles![]()

Ach....Maman.....
Lieve Maman, ik 'ken' u niet, maar toch bent u een heel, heeeeel klein beetje 'onze' Maman omdat uw geweldige dochter zo liefdevol over u schrijft. Ik heb uw dochter vaak eerder zien schrijven over mensen die haar zo lief zijn.
Weet u dat ze gewoon totaal onbekenden (mij bijvoorbeeld) haar hulp aanbiedt? Vast wel, u bent tenslotte haar Maman. En reken maar dat ik dat altijd in mijn gedachte zal houden !
Maar Maman......mag ik dan ook nog zeggen dat u uw dochter, uw mooie lieve dochter, dit heeft meegegeven. Haar heeft meegegeven op z'n minst mensen vriendelijk te benaderen?
Weet u dat u uw dochter een enorme lieve, doortastende, liefdevolle dame is?
Domme vraag hè. want dat weet u. Het is tenslotte uw dochter. En dat moet toch ergens vandaan komen.
Een dikke

dinsdag 28 mei 2019 om 19:28

Grobje toch *Slikt brok uit keel weg - oh nee dat gaat niet want misselijk

Maman weet van de 'mevrouwen op de computer'. Ik laat haar ook wel eens dingen op dit topic lezen of lees haar voor. Ze is heel blij dat jullie allemaal zo lief voor mij zijn, me advies geven, ik met mijn verhaal bij jullie terecht kan en lol met me maken. Ze heeft jullie hoog zitten. We hebben maandag in elk geval 'wachttijd-leesvoer-gespreksstof'.

oudblond wijzigde dit bericht op 28-05-2019 19:39
63.06% gewijzigd
dinsdag 28 mei 2019 om 19:32
Oudblond schreef: ↑28-05-2019 19:28![]()
![]()
![]()
Grobje toch *Slikt brok uit keel weg - oh nee dat gaat niet want misselijk*
Maman weet van de 'mevrouwen op de computer'. Ik laat haar ook wel eens dingen hier lezen of lees haar voor. Ze is heel blij dat jullie allemaal zo lief voor mij zijn en heeft jullie hoog zitten. We hebben maandag in elk geval 'wachttijd-leesvoer-gespreksstof'.![]()

dinsdag 28 mei 2019 om 19:38
Als je die humor grappig vindt, dan zou jij 'strijk' gaan over de uitspraken van Maman! Zij is altijd positief.... of zo lijkt het... heel netjes formulerend kan zij iemand flink de waarheid zeggen op zo'n manier dat diegene denkt een compliment te krijgen. Niet erg doeltreffend maar oh zo grappig!

dinsdag 28 mei 2019 om 19:40
Heerlijk. Ik hou er vanOudblond schreef: ↑28-05-2019 19:38Als je die humor grappig vindt, dan zou jij 'strijk' gaan over de uitspraken van Maman! Zij is altijd positief.... of zo lijkt het... heel netjes formulerend kan zij iemand flink de waarheid zeggen op zo'n manier dat diegene denkt een compliment te krijgen. Niet erg doeltreffend maar oh zo grappig!![]()
![]()

dinsdag 28 mei 2019 om 19:54
Dappertje, ik realiseerde me niet dat jullie aan Ramadam deden. Wat Popje al zei: dat eetpatroon zou ik met heel veel moeite wel kunnen, maar dat slaapritme/gebrek aan slaap in combinatie met het eetritme lijkt me zo loeizwaar! Ik zie dat jullie vandaag pas rond 22.00 uur eten. Chapeau.

dinsdag 28 mei 2019 om 21:34
Wat een lieve tekst voor maman (en Blond) kuikentje.
De humor van maman klinkt heerlijk Blond, zou het graag eens meemaken (niet als lijdend voorwerp).
Ik hoop dat je snel helemaal van je misselijkheid af bent, zo'n naar gevoel.
Een roze auto! Ga je er ook een eenhoorn hoorn op plakken Beppie?
Die kapstok zoekt 't maar lekker uit Pop.
Ik heb vandaag van 7.30 tot 18.00 uur gewerkt, een uur gesport en nog een les voorbereid voor morgen. Dus ik mag bankhangen.
En in mijn half uurtje pauze, heb ik me ingeschreven voor een workshop kooldruk van 3 dagen. Wel duur (en intensief volgens de docent), maar ik heb mezelf eens een cadeautje gegeven.
De humor van maman klinkt heerlijk Blond, zou het graag eens meemaken (niet als lijdend voorwerp).
Ik hoop dat je snel helemaal van je misselijkheid af bent, zo'n naar gevoel.
Een roze auto! Ga je er ook een eenhoorn hoorn op plakken Beppie?

Die kapstok zoekt 't maar lekker uit Pop.
Ik heb vandaag van 7.30 tot 18.00 uur gewerkt, een uur gesport en nog een les voorbereid voor morgen. Dus ik mag bankhangen.
En in mijn half uurtje pauze, heb ik me ingeschreven voor een workshop kooldruk van 3 dagen. Wel duur (en intensief volgens de docent), maar ik heb mezelf eens een cadeautje gegeven.

dinsdag 28 mei 2019 om 21:47
Ik had mezelf een schop onder mijn kont gegeven (sporten) want donderdag is het niet en mijn vriendin rekende op mij.lollypopje schreef: ↑28-05-2019 21:39Jeetje goed bezig Poes. Ik word al moe als ik het lees
Wel tof die workshop
En het andere, daar kwam ik niet onderuit

(het voorbereiden was niet veel werk hoor)