Hopeloos verliefd.. Gaat dit ooit over?

30-03-2009 11:47 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hopeloos verliefd zijn, kennen jullie dat gevoel 1,5 jr later nog steeds hopeloos verliefd zijn op je ex? Nou ik heb dit al 1,5 jr ben graag bij hem en doe er nog steeds alles aan om samen met hem te zijn. Smsje hier Smsje daar zullen we hapje eten? Zal ik wat komen drinken... Hij is voor mij echt de ware.. moeilijk want zo komt er nooit een nieuwe vent op m'n pad! Ik vraag me vaak af hoor.. ben ik toe aan iets nieuws? Nee wil gewoon HEM!!! Hij is voor mijn nmmr. 1. Hoe zielig ook, ik weet het.. maar mis hem nog steeds elke dag! En de reden dat het over is...??? Hij d8 dat ik elk moment zou vreemdgaan! Hij had het gevoel dat ik moeilijk te vertouwen was, hij weet dat ik niet ben vreemdgegaan en dat zegt hij ook! Maar hij heeft wel moeite mij te vertrouwen.. En wrom...?? MSN!! Hij d8 dat ik op msn met een goede vriend sexueel had afgesproken!! NIET DUS!!

Ik wil hem nog steeds terug.. zou er alles aan willen doen. Nu 1,5 jr later nog steeds geen nieuwe liefde.. probeer het afentoe wel, maar laat een man niet dichterbij dan dat ik wil! WIL HEM!! Hij is ook zo op zoek naar liefde.. maar niet naar mijn liefde..

Ik denk elke dag wel aan hem, en vooral hoe mijn leven met hem was.. Hij en zijn 2 kids.. ons huisje.. en we zouden gaan trouwen! En als alles op de rit was aan een 3e kindje (ons 1e kindje) beginnen! En nu....??? Ik kan en wil gwoon niet meer.!

quote:Snoeppie schreef op 30 maart 2009 @ 13:39:

[...]

Misch moet ik 't proberen te laten rusten, hem niet meer op te zoeken! zijn nmmr wissen en doorgaan met leven..

En mezelf afvragen wrom ik ons zo een geweldig team samen vond....??? Of indd eens opzoek gaan naar mezelf...

Proberen vind ik zo'n slap woord. Bij voorbaat al gedoemd te mislukken..

Of je doet het of je doet het niet. Dat is een beslissing die je best kunt maken.

Voor je verzand in ldvd, probeer jezelf eens af te vragen waarom jullie niet zo'n geweldig team zijn..... ipv van wel. Blijkbaar denk je namelijk dat jullie helemaal top waren. Maar m.i. ging het bij de basis al mis, vertrouwen.... en hij heeft ook een andere beeld, tenslotte zijn jullie niet meer samen en wil hij ook niet meer...

Dus ....
quote:Snoeppie schreef op 30 maart 2009 @ 13:41:

[...]

Ben heel blij dat jij je eigen mening heb! En dat respecteer ik! Wel wijk je een btje van m'n verhaal af.. die kinderen staan hier nu buiten... En ik heb altijd geleerd, als iets goed voeld (op dat moment) moet je er voor gaan! Dat deden wij toen dus ook!

Thx anyway!

Ten koste van alles.. ? lekker egoistisch...

kinderen opschepen met een nieuwe relatie en nu is het weer over. lekker over na gedacht, maar hee als het goed voelt...

Ja nadenken is dan altijd zoooo lastig...
jaaaaa *liselore* gelijk hebbie.. ik ga het doen doen doen doen!! Thx... Misch moet ik eens stoppen met eigenwijs zijn... en de don't opschrijven... tenminste als ik deze kan vinden!! pff *zucht* IK MOETMOETMOET nu voor mezelf kiezen!!
Hoe lang heeft deze heerlijke relatie met die man die je niet vertrouwde eigelijk geduurd?
Je komt zo enorm kinderlijk over. Ben je echt 26??
Heel goed: Stoppen met het contact en misschien is dit dan het moment om ook eens met die MSN-taal te stoppen, tog?
Maar lieve schat, dat deden jullie. (ervoor gaan)

Maar hij wil niet meer!!!!

Een team bestaat uit 2 personen.
ik weet het, ik moet ook opgeven!! Is moeilijk, maar moet het laten rusten ga hier namelijk echt aan onderdoor!! En wil zo gwoon ook niet verder gaan! Ik kan dit ook niet!

Ik ben op, verdrietig.... ben boos, en vooral heel erg teleurgesteld in mezelf!!
Een uitspraak die me wel passend lijkt en ikzelf wel mooi vind:

Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Gewoon ander dingen doen, de tijd heelt het wel.

Zeg tegen jezelf dat je iedere dag maar 2 uurtjes aan hem mag denken. Van 19.00-21.00 en bouw het af.
Goeiie tip! (f)

Maar hoe doe ik het denken aan... mn ex niet!?

Dat is gewoon zo moeilijk...
quote:Pear schreef op 30 maart 2009 @ 18:11:

Een uitspraak die me wel passend lijkt en ikzelf wel mooi vind:

Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...Zet de tekst meteen in mn MSN
Gewoon, door niet aan hem te denken.

Hou je met ander dingen bezig.

School, werk, sport etc.

Probeer ook open te staan voor andere jongens, flirt eens een keer op straat.
Je zal verbaasd staan hoeveel sjans je hebt als je je er eenmaal écht voor open stelt! Vandaag weer eens aan den lijve ondervonden...;-)
quote:Snoeppie schreef op 30 maart 2009 @ 12:31:

[...]

Mischien heb je ook wel gelijk.. maar hoe eigenwijs ik altijd ben.. hoe kan ik voor mij de ware vergeten..

Ik word met hem wkkr, val met hem in slaap.. bij elk telefoontje/smsje hoop ik dat hij dit is!! Liefdesverdriet is SUCKS!!!

Zou zo graag mn leven weer terug willen, en weer happy (verliefd) willen zijn!

Als je je leven terug wilt, moet je hem (je leven dus, niet die man!!) terugpakken. Vooralsnog krijg ik meer het idee dat je blijft hangen. In het verleden. Aan hem. Gezond liefdesverdriet is goed, maar persoonlijk vind ik jou te obsessief.

Je schijft: 'hoe kan ik voor mij de ware vergeten'. Hij kan dan wel voor jou de ware zijn, maar hij is pas echt de ware als het wederzijds is.

Enneh, je kan er ook voor kiezen eens niet eigenwijs te zijn en de tips die je hier krijgt ter harte te nemen. Je vraagt namelijk om advies/raad, maar tot nu toe reageer je in elke reactie een beetje hetzelfde: ja, maar.....
quote:Oriane schreef op 30 maart 2009 @ 12:41:

Overigens hij is NIET de liefde van je leven en hij is NIET de ware. Er is namelijk 1 ding waar een 'ware liefde' aan moet voldoen.... het moet wederzijds zijn. En laat dat nu net ontbreken.

Meis komop zeg, je bent 20, de liefde van je leven ga je echt nog tegenkomen hoor. Dat je 'verslaafd' aan hem bent wil niet zeggen dat het de liefde van je leven is. Dat verschil moet je og leren zien.Helemaal mee eens. Ik geloof niet zozeer in de ware. Wel in de liefde van je je leven. Ik geloof in een soulmate. Maar niet in het geval van TO.
Uhm, ik merk dat mijn reacties een beetje mosterd zijn . Maar goed, wel gemeend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven