welke verantwoording heeft VIVA / hebben de Angels ?
donderdag 26 maart 2009 om 18:01
N.al.v het blog " waarschuwing " door VIVA zelf , en nogal wat commotie op het moderatortopic op de sexpijler de volgende vraag ; tot hoever gaat de verantwoording van wat er áchter de schermen gebeurt ?
Als je bijvoorbeeld
via het ruiltopic iemand je adres geeft om spullen te ruilen , maar je krijgt niets terug ....
een date maakt via de sekspijler en iemand blijkt getrouwd / besmet met een SOA / stalkt je
geld leent en iemand betaalt je niet terug
gestalkt wordt of er wordt gedreigd openbaar te maken wat je hier anoniem dacht te kunnen vertellen
etc .
Als je bijvoorbeeld
via het ruiltopic iemand je adres geeft om spullen te ruilen , maar je krijgt niets terug ....
een date maakt via de sekspijler en iemand blijkt getrouwd / besmet met een SOA / stalkt je
geld leent en iemand betaalt je niet terug
gestalkt wordt of er wordt gedreigd openbaar te maken wat je hier anoniem dacht te kunnen vertellen
etc .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 30 maart 2009 om 17:29
@ Loomii: stuur ff een berichtje naar marco7314@hotmail.com.
Die vermaledijde berichtenfunctie van dit forum werkt nog steeds niet goed
Die vermaledijde berichtenfunctie van dit forum werkt nog steeds niet goed
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
maandag 30 maart 2009 om 17:35
maandag 30 maart 2009 om 17:35
quote:datmeenjeniet schreef op 30 maart 2009 @ 16:55:
dankjewel dames voor het modder gooien.
en ik bedoel dan de dames die zeggen nooit op de sexpijler te komen, of daar nooit te lezen, maar wel alles van mij denken te weten, en bijna alles van mij hebben gelezen.
maar nogmaals bedankt...............ik ben al zo onzeker, maar nu zit ik helemaal in een wak.
mijn peut kan weer overuren schrijven.
oh ja........en weet je wat nu zo jammer is.
ik zit nog maanden te vechten om uit dat wak te komen, en jullie gaan lekker door met appeltaarten bakken.
alsof er niks aan de hand is.
jullie denken geen moment meer aan mij, in welke geestelijke ellende jullie mij geschopt hebben.
sterker nog, jullie genieten nog dagen van het voldane gevoel dat het jullie heeft gegeven om iemand zo te pesten.
en hup weer een appeltaart in de oven
nou, ik vind het vreselijk allemaal.www.drphill.com
en ik bedoel dan de dames die zeggen nooit op de sexpijler te komen, of daar nooit te lezen, maar wel alles van mij denken te weten, en bijna alles van mij hebben gelezen.
maar nogmaals bedankt...............ik ben al zo onzeker, maar nu zit ik helemaal in een wak.
ik zit nog maanden te vechten om uit dat wak te komen, en jullie gaan lekker door met appeltaarten bakken.
jullie denken geen moment meer aan mij, in welke geestelijke ellende jullie mij geschopt hebben.
sterker nog, jullie genieten nog dagen van het voldane gevoel dat het jullie heeft gegeven om iemand zo te pesten.
nou, ik vind het vreselijk allemaal.www.drphill.com
maandag 30 maart 2009 om 17:47
quote:datmeenjeniet schreef op 30 maart 2009 @ 16:55:
nou, ik vind het vreselijk allemaal.Dramaqueen
nou, ik vind het vreselijk allemaal.Dramaqueen
maandag 30 maart 2009 om 17:55
quote:Donkeyshot schreef op 30 maart 2009 @ 17:29:
Die vermaledijde berichtenfunctie van dit forum werkt nog steeds niet goedMijn ervaring is anders, met al die pb's die ik gekregen heb van meneer Q.
Die vermaledijde berichtenfunctie van dit forum werkt nog steeds niet goedMijn ervaring is anders, met al die pb's die ik gekregen heb van meneer Q.
maandag 30 maart 2009 om 17:58
quote:datmeenjeniet schreef op 30 maart 2009 @ 17:42:
nou ik heb gekeken op dat linkje, maar ik zie alleen iets voor een platte buik en stalen buikspieren
nou daar ben ik op dit moment niet echt meegeholpen
er moet meer komen om mij uit de put te halen
Wat dacht je van een lekker wijf?
www.chatgirl.nl
nou ik heb gekeken op dat linkje, maar ik zie alleen iets voor een platte buik en stalen buikspieren
nou daar ben ik op dit moment niet echt meegeholpen
er moet meer komen om mij uit de put te halen
Wat dacht je van een lekker wijf?
www.chatgirl.nl
maandag 30 maart 2009 om 18:05
maandag 30 maart 2009 om 18:07
maandag 30 maart 2009 om 18:19
jij kan geen appeltaarten bakken???
Yasmijn!!!!!!!!!
dat valt me tegen van je.
zandkoekjes dan?
of............huhh.......nou ben je goed in gehaktballen?
en nee, ik bedoel dit niet dubbelzinnig, ik ben gewoon echt gek op gehaktballen.
trouwens KW, heb ik ergens gezegd dat Yasmijn off topic was.
ze heeft mij alleen de put in geholpen
Yasmijn!!!!!!!!!
dat valt me tegen van je.
zandkoekjes dan?
of............huhh.......nou ben je goed in gehaktballen?
en nee, ik bedoel dit niet dubbelzinnig, ik ben gewoon echt gek op gehaktballen.
trouwens KW, heb ik ergens gezegd dat Yasmijn off topic was.
ze heeft mij alleen de put in geholpen
maandag 30 maart 2009 om 18:56
quote:Zamirah schreef op 30 maart 2009 @ 17:55:
[...]
Mijn ervaring is anders, met al die pb's die ik gekregen heb van meneer Q.
Het schijnt dat een deel van de forummers op een server zit waarbij de pb functie niet goed werkt. Of zoiets. Er wordt al anderhalf jaar beloofd dat het opgelost zal worden maar ik heb de hoop opgegeven dat het nog goed komt in mijn leven.
Dus doe ik het maar zo, en accepteer de consequentie dat ik weer eens van hengelen wordt verdacht. De mensen die me kennen weten wel beter.
[...]
Mijn ervaring is anders, met al die pb's die ik gekregen heb van meneer Q.
Het schijnt dat een deel van de forummers op een server zit waarbij de pb functie niet goed werkt. Of zoiets. Er wordt al anderhalf jaar beloofd dat het opgelost zal worden maar ik heb de hoop opgegeven dat het nog goed komt in mijn leven.
Dus doe ik het maar zo, en accepteer de consequentie dat ik weer eens van hengelen wordt verdacht. De mensen die me kennen weten wel beter.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij