Napraattopic deel 112
dinsdag 21 mei 2019 om 18:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 5 juni 2019 om 15:30
the_Wicked_Witch schreef: ↑05-06-2019 15:29Wat heb ik niet? Lust je anders ijskoffie met een bol ijs erin en een stukje witte Tony?
Kan ook bruine Tony met kaneelbiscuit.
Of pizza chips (noemen we die Mario), zeg het maar.
Mario klinkt interessant.
woensdag 5 juni 2019 om 15:39
feow schreef: ↑05-06-2019 15:15Ik las niet terug.
Dacht (hoe dom! Slecht geslapen door de stom is mijn excuus) niet aan chocolade en een man.
Ik geef meteen toe dat ik een slecht mens ben omdat ik die man Tony helemaal niet zielig vond, maar vooral bevestigd zag dat jij wel een heel lekker en tof wijf moet zijn dat die man braaf in de meterkast gaat liggen wachten tot je kind de hoort op is.![]()
woensdag 5 juni 2019 om 15:59
Hier: eten/chocoladetopic/list_messages/439921
ga daar maar heen. Dan worden we hier niet meer ongevraagd met lekkere chocolade geconfronteerd terwijl je verwacht dat het hier over permabans en cookies zal gaan.
ga daar maar heen. Dan worden we hier niet meer ongevraagd met lekkere chocolade geconfronteerd terwijl je verwacht dat het hier over permabans en cookies zal gaan.
woensdag 5 juni 2019 om 16:03
Ik heb heel veel chaggerijnige vetjes. Das sneu hoor.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 5 juni 2019 om 16:15
feow schreef: ↑05-06-2019 15:15Ik las niet terug.
Dacht (hoe dom! Slecht geslapen door de stom is mijn excuus) niet aan chocolade en een man.
Ik geef meteen toe dat ik een slecht mens ben omdat ik die man Tony helemaal niet zielig vond, maar vooral bevestigd zag dat jij wel een heel lekker en tof wijf moet zijn dat die man braaf in de meterkast gaat liggen wachten tot je kind de hoort op is.![]()
woensdag 5 juni 2019 om 16:22
Marana schreef: ↑05-06-2019 15:59Hier: eten/chocoladetopic/list_messages/439921
hmmm chocolade cookies.. oreo's, scholiertjes of een american chocolate chip
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
woensdag 5 juni 2019 om 16:26
Ik met sport
Vrijdag godzijdank chocola.
woensdag 5 juni 2019 om 16:30
cookies!!!!!! nomnomnomnomMarana schreef: ↑05-06-2019 15:59Hier: eten/chocoladetopic/list_messages/439921
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 5 juni 2019 om 16:37
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!