Het geheime genootschap van het 2e streepje ;)

29-03-2009 17:02 4928 berichten
Hier issie dan! Zal het schema hier nog even heenhalen.

Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam Sinds DatumBijz.Vakantie

Mexx25Okt.083/08/09Bijna met verlof!sept.

Ik30Dec.0813/09/0920wk echo: alles goed! een meisje!

Maya23Sept.0823/09/0920wk echo: alles goed!18/7-2/8 vakantie: klussen (in huis!!)

Duvel26Nov.0801/10/0920 wk echo: alles goed! Een jongetje!

Charlotte24Nov.0819/10/0920 wk echo gehad, alles goed!

Justdeb25Okt.0819/10/093/7: VK10/8 - 31/8

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.0822/10/09

Fanatic28Nov.0816/11/0920 wk echo: alles goed!

Husky28Dec.08 14/11/0920 wk echo:alles goed! 30/7: VKAl gehad...

party29Jul.0724/11/0920 wk echo: alles goed! 24/7: VK11/8-26/8: Dom.Republiek

Riz26Okt.0815/12/0922/7: 20 wk echo

Thee26Sep.0812/01/1028/8: 20 wk echo!

Yaya27Dec.0802/02/10

GW32Jan.0916/02/10 25/7-1/8: Schier 22/8-30/8:?

Becky30Dec.0817 juli 27/7 - 23/8: Frankrijk

Erine24Dec.0831 juli 27/7: vakantie 28/7: TROUWEN!

Poll30Nov.0830 juli Onderzoeken lopen....15/6 -30/6

Momo31Sept.083 aug

Rainbow30Nov.085 aug 17/6 - 27/6: Turkije

Specu30Nov.08 12/7-30/7: Hongarije

Mariss27Nov.08 Dupheston 3/8 - 24/8: Frankrijk

Annika29Jan.09 28/6 - 15/7: Italie

Mulan33Nov.08 3/7 - 10/7

Kath32Jan.09 Pauze...Aug.

zo wat een epistel maya!

Oh, zo leuk om te lezen, iedereen die baby-spullen gaat shoppen! Ik wil ook!! Maar ja, als ik nu zwanger ben mag ik van mezelf toch pas vanaf 12 weken gaan kopen, dus een beetje geduld moet ik nog wel hebben.

man gaat contact-handler worden, is maar een opleiding van 2 maanden en daarna kan hij dus i.p. worden uitgezonden.
Alle reacties Link kopieren
Middag!!

Ben ik ook weer even

Op zich gaat het hier wel redelijk, nog wel vaak en keer misselijk en overgeven, maar het is te overzien...

GW: lekker een vrije dag!! Geniet ervan! Je bent de dag al actief begonnen las ik!

Marriss: voor jou, kan me indenken dat je het af en toe niet meer ziet zitten... En ja... die Renate Verbaan met haar strakke platte buik...Pffff, als die van mij er ook zo uitziet na de bevalling, doe ik het ervoor ... Maar dat zal wel niet zo zijn....

Maya: dat boekje van Kluun heb ik ook aan mijn vriend gegeven. Vind het zelf ook wel een leuk boek, heb hem zelf ook al gelezen!

Erine: ook voor jou een dikke .. Dat is even een flinke tegenvaller van de belastingdienst zeg... Mja... Zwanger worden uitstellen?? Ik sluit me daarover aan bij de voor mij genoemde reacties.. K hoop dat jullie er uitkomen, en toch doorgaan met proberen zwanger te worden!
He Erine, wat klote zeg van de belasting. Hopelijk heb je binnenkort een leuke meevaller zodat het toch nog allemaal goedkomt. Jackpot in de staatsloterij ofzo???

Justdeb, vervelend zeg die misselijkheid. Maar het is voor een goed doel he? Wij (en dan bedoel ik de niet zwangere meiden) willen ook misselijk zijn hahaha.

GW, goed bezig op je vrije dag!! Ik heb vanmorgen maar besloten dat ik woensdagmiddag en vrijdagmiddag lekker vrij neem. Het wordt tenslotte mooi weer! S' ochtends dan een beetje thuiswerken en s'middags de zon in!!!

Och Mariss....kom hier dan geef ik je een hele dikke knuffel. Wat een kloteleven hebben wij toch zo af en toe he? Maar eigenlijk vind ik ook dat je het wel even tussen neus en lippen door tegen de huisarts had moeten zeggen....

Hahahaha, Specu, irritant he al die zwangerschapskwaaltjes? Wanneer is het nu weer voor het eggie, wachten duurt lang.....Maar komt goed (zeggen ze...) hihihi

Zo, ik ga weer even verder werken.
Voor het eggie Rainbow? FOEI ga je mond spoelen!

Ik wacht nog steeds op mijn belastinggeld van 2006 dames!! In dat jaar ben ik geemigreerd en dat vinden ze blijkbaar heel moeilijk allemaal bij de belastingdienst, terwijl ik geen kinderen heb, geen eigen huis.... mijn mams heeft er al wel honderd keer achteraan gebeld maar iedere keer krijgt ze te horen "we zijn ermee bezig".... GRRRR! Kan me er best kwaad over maken, want als JIJ de belastingdienst moet betalen moet dat meteen en mag je er ook geen drie jaar mee wachten.

Ik heb gisteren een nieuwe eethoek gekocht! Heel duur maar heel mooi! Het is hier trouwens altijd koopzondag, handig hoor.

Reageer later wel op iedereen, ga nu eerst ontbijten, doeiiii.
Ontbijten Eet smakelijk!!

Idd Rainbow, zie openingspost... geen hubbies, beebs, geklus, en we doen het ook niet voor het eggie. Jeuk. (maar vind je nog wel lief heur)

Justdeb, lastig dat je zo misselijk bent. Mijn grootste angst... misselijk zijn en dan vooral overgeven, brrrr, heb echt een fobie. Maar goed, ik wil heeeel graag een kindje, dus als ik dat ervoor over moet hebben, so be it!

Leo, je hebt onze nieuwe trend gezien: foto's van je huis op Hyves Dus show ons je dure mooie eethoek! Ben sowieso heel benieuwd hoe jij daar woont eigenlijk!
hey dames, heb ons nieuwe topic ook gevonden!

ben nog steeds misselijk, nog steeds overgeven,... ik weet echt niet hoe ik dit op m'n werk moet blijven verbergen hoor... snel de wc in en uit elke keer is ook niet wat. dus twijfel wel heel erg of ik de directie en mijn kamergenootjes toch maar niet vast zal inlichten...

justdeb, hoe lang duurt die misselijkheid bij jou al? (niet zo lang, please..)

eens even denken wat ik allemaal heb gelezen, gw aan het behangen en vervelende belastingaangiftes... handig he momo, die digid. gelukkig heb ik wel voor alle vrienden/familie/mensen voor wie ik de aangifte doe zelf de digid's aangevraagd en overal dezelfde systematiek gehanteerd, dus kan ik ze niet vergeten!

marriss heb je goed hoor die ovulatietesten, dan weet je tenminste iets en lekker om gewoon zeker te weten dat je wel een eisprong hebt.

maya dat klinkt leuk die winkels! ik wacht nog even maar het begint op te schieten, vrijdag over 2 weken naar de verloskundige en dan zal de echo er wel snel achteraan zijn.

oh en jullie hadden het over koken. nou mijn man is wel een echte keukenprins, die kan echt heel goed koken. en ik zelf kan ook best aardig koken (maar dan niet met hem vergelijken he), vinden het allebei ook erg leuk (vandaar ook dat fornuis waarschijnlijk) en krijgen ook regelmatig eters. van de magnetron gebruiken wij eigenlijk alleen soms de ontdooi-functie... al moet ik nog even toevoegen dat ik op het moment niet zo veel in de keuken sta, vooral de geur van sausjes kan ik even niet zo goed hebben geloof ik...
Ah Husky, wat vervelend! Het mag dan wel voor het goeie doel zijn, ik kan me er (net als Marriss) nu al druk over maken dat ik straks misschien wel dagelijks zou moeten overgeven. Pfff, verschrikkelijk! Ik hoop voor jou dat het snel ophoudt. Misschien moet je inderdaad maar alvast aan wat collega's vertellen. Dat zou hier ook zeker moeten. Mijn kamer is zo ver van de wc's af, dat ik elke keer een heel eind zou moeten rennen. Haha, ik denk dat dat wel op zou vallen!

Leonor, hier ongeveer hetzelfde verhaal. Ik ben in 2007 vanuit Zweden naar NL verhuisd, dus ik heb zo'n fijn immigratiebiljet moeten invullen. Blijkbaar kost dat heeeeeel veel tijd om te verwerken... Ben ook benieuwd naar eethoek-foto's!
Husky: vervelend dat je ook al zo misselijk bent en moet overgeven!

Ik heb vandaag mijn werk ingelicht,omdat ik momenteel gewoon niet kan functioneren zo... Magoed.. ben ook al 11 weken ondertussen...

De misselijkheid begon bij mij met 8 weken, dus nu een weekje of 3... Hopelijk is het na die 3 maanden gauw minder!

Hoelang heb jij er nou al last van dan?? Vanaf het begin al of nie?
quote:Marriss schreef op 29 maart 2009 @ 19:29:

En ik denk dat die kriebels (die nog 1000x erger worden als er beebs in de buurt zijn) voor iedereen hier erg herkenbaar zijn... met bijbehorende jaloerse gevoelens...Foei Marriss. ... Dit las ik gisteren al, toen vergat ik er een reactie op te geven!! Maar nu het weer over de verboden woorden gaat, kon ik het even niet laten... hihi... sorry
Pfff....mag ook helemaal niets hier zeggen....

Enne, Leonor. Mooi optrekje krijg je daar zeg. Nog maar een maandje dus. Spannend hoor.

Oh, en ik ben stiekem toch maar alvast begonnen met die ovutesten i.p.v. woensdag. Tja met vorige maand ineens een cyclus van 24 dagen dacht ik dat ik toch maar beter iets eerder moest beginnen. Maar nu nog hardstikke negatief natuurlijk.

Fijne avond en eet smakelijk alvast.
Justdeb bedankt!!!!!
GW : Ik ben ook nog niet in de weer met babyspullen kopen hoor, vind ik het nog veel te vroeg voor !

Husky : Wat vervelend dat je zo moet overgeven, ik heb wel al een paar keer gehad dat ik s'ochtends heel erg sta te kokhalzen, maar het echte kotsen is (nog) niet aanwezig.

Het leukste op dit moment vind ik nog al mijn collega's voorliegen hahaa. Ik zit op een grote werkvloer (zo'n 46 man) en daar is altijd wel iemand die over zwanger zijn begint. En ik zit gewoon vol te houden dat er bij mij nog niets gaande is, en ze geloven het nog ook. En vanbinnen lig ik natuurlijk dubbel van het lachen.
justdeb, ik had er niet meteen vanaf het begin last van, eerst merkte ik juist niets! en toen van de ene op de andere dag begon het, bij 6 weken...
Daar ben ik weer

Mariss, ben je het vergeten bij de HA of heb je bewust niets gevraagd? en waarom?

GW Mannen die ziek zijn, zijn echt een drama. Die van mij is al zielig met een snotneus. ahahahahah

Maya leuk he al die spullen shoppen. Dat lijkt me echt zo leuk

Husky en Justdeb. Wat vervelend is dat he al die zwangerschapskwalen, maar het is voor het goede doel. En het gaat weer over zeggen ze.

Specu, ook wij zullen niet alle spullen nieuw kopen mocht het zo ver zijn hoor.

Je kan hele goede 2e hands spullen kopen en daar is naar mijn idee niets mis mee.

Verder hier nog wat geklust vandaag en morgen gaan we kijken naar een nieuwe vloer en MEUBELS!!!

Mischien kom ik nog wel ff kijken vanavond

Groetjes yaya
Yaya, het was bewust hoor... denk dan: 'ze kan er toch niets aan doen, ik heb gewoon een onregelmatige cyclus'. Dus tja...

Justdeb, deed ik expres hoor! Hahah. even als geintje een jeukwoord tussendoor gooien en kijken hoe snel er wordt gehapt

Owh meiden, heb medelijden met jullie en je misselijkheid... lijkt me ontzettend vervelend!! Dikke voor jullie... hoop dat het alleen de eerste drie maanden is, en dat het dan snel ophoudt en julllie volop van je zwangerschap kunnen genieten.

Ik ga even lekker tegen mn vriendje aanliggen... tot morgen!

Ohw Leo, je woont TOF!!!!!
Husky: hier begon het ook van de ene op de andere dag.... Ik hoop voor je dat je er gauw weer vanaf bent!!

Marriss: nou het was verder niet opgevallen dus, haha! Was ook toeval dat ik het doorhad, want normaal lees ik ook gewoon zo verder.. Net als de rest blijkbaar!

Yaya: veel plezier met het uitzoeken van een nieuwe vloer en nieuwe meubels morgen!!

Fanatic: ja leuk he, om je collega's zo voor de gek te houden... ik vond het ook leuk om te doen, maar het was anderzijds ook wel moeilijk om mijn mond te houden....

Nou ik ga maar eens even mijn bedje in... morgen een hele lange (en saaaaie) werkdag te gaan, allemaal administratieve rompslomp te doen....

Truste allemaal!
korte zwaai. heb de vergadering gehad van de vereniging. kansloos verhaal. had 116 leden nodig voor minimale opkomst. er waren er 60 ofzo (merendeel via machtiging, op de locatie zelf waren maar 8 mensen!!!!). moet nu dus door voor een tweede stemming. balen, zijn we er nog niet vanaf...

verder druk op werk. jullie totaal niet gelezen (maar niet vergeten hoor!). ga nu de 'uitnodiging' voor volgende week (tweede ronde) nog even afmaken, dan kan die morgen weer bezorgd worden. en dan lekker tukkie doen.
quote:Marriss schreef op 30 maart 2009 @ 11:14:

En die rotterige veel te knappe Renate Verbaan die me de hele tijd aanstaart met haar veeel te platte buik na een bevalling ah joh, dat bekkie is helemaal gefotoshopt!
hallo de vroege vogel meldt zich. alleen heb ik eigenlijk weinig te melden... hier nog steeds onveranderd...

fijne werkdag allemaal!
Eénnavroegste vogel meldt zich

Maar zonder nieuws. Dus: doei, hastalavista, fijne dag!
Goeiemorgen, hier ook niks te melden! (wordt een gezellige forumdag zo )
(Sorry dat ik even inbreek, ik doe het dus in het grijs en tussen haakjes, dan valt het minder op. Bij deze een bericht voor Momo: het is tijd; ik stuur de ohmanehpadmehoem-goden deze keer alleen op jou af, dan kunnen ze ook niet afdwalen. Vandaag en morgen aan de bak. Succes!)
Haha Mariss: dacht al dat ik de enige was die last had van Renate Verbaan met haar te knappe kop en te strakke lijf. Zullen we gewoon zeggen dat ze foto shop gebruikt hebben?

Momie: Wij hebben gister de aardbeienrisotto gemaakt en die was zeker de moeite waard om eens te maken!

En Gw komen de foto’s van je huis er al aan? Was heerlijk weer voor vrij te hebben toch?

Goede instelling hoor, ik ga er ook voor om dit jaar nog zwanger te worden.

Thanks Maya jij snapt mij heeel goed.. Eten jullie normaal warm op het werk dan? Of mag je je geen boterhammetje meer maken?

Ach Deb vervelend zeg dat je misselijk blijft, hopelijk gaat het snel beter!

Rainbow: Zal maar eens een staatslot gaan kopen dan. Ben er ook hard over aan het denken of ik vrijdag vrij kan nemen straks maar eens kijken op het werk.

Shee Leo dat is inderdaad wel echt belachelijk he, alle centjes zijn welkom toch? Jullie krijgen wel echt een mooi nieuw huis he.

Hopelijk gaat het snel beter husky, gek he eerst had je helemaal geen kwaaltjes en nu ben je hartstikke misselijk.

Heb va mijn dinnetje een gelukspop gekregen uit Guatemala, die gaat mij helpen om zwanger te worden. Dus dat gaat wel goedkomen….

Ga even douchen en nog even naar buiten, tot strakjes.

Haha Parnell wat voor goden???
hier ook even een korte zwaai! weinig te melden behalve dat ik mijn huis ook te koop ga zetten en ik vind het doodeng. doeiiiiii
Gister even een lastig momentje. Ik was bij mijn ouders en mijn vader kwam naar me toe:" nou, ik hoorde ook bijzonder nieuws: je bent zwanger?" Ik dacht aaaaaah, hoe komt hij hier nou bij?

Hij vertelde dat ze bij mijn oom en tante waren geweest en dat mijn nicht, die nogal spiritueel is, vanuit het niets naar mij had gevraagd en prompt daarna had gezegd: ze is zwanger he. Dat 'zag' ze bij mij. Ik sta wel open voor dit soort dingen en zij heeft al veel bijzondere dingen meegemaakt en voorzien. Nu kan het natuurlijk zijn dat ze ziet dat ik binnenkort zwanger ben (dat hoop ik natuurlijk), maar ze kan natuurlijk ook gevoeld hebben dat ik er veel mee bezig ben. Tja, had dus gister wel even wat uit te leggen of eigenlijk te ontkennen! Maar ik geloof dat wij er ons redelijk uit hebben gepraat.

Nu binnenkort zelf maar eens kijken of ik contact kan zoeken met die nicht (ik zie/spreek haar nooit) om er wat meer ove rte horen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven