Table dance party

31-03-2009 02:48 19 berichten
De “table dance party” in onze relatie een fenomeen.

Wie herkent dit? Wie doet ook wel eens de ‘disco aan’ als je met zijn tweeën bent? (Zeg gelijk maar: wij hebben geen kinderen). é

Bij ons begint het meestal met een leuk nummer op de radio en “wil je wat drinken?”. Eén geeft vragende blik aan de ander, wordt beantwoord en één zegt “doe maar een wijntje/biertje”. En een paar uur later staan we dan met zijn tweeën helemaal in love op de salontafel (vandaar table dance) te dansen op heel foute jaren 80 nummers.

Gebeurt bijna altijd op een avond dat het eigenlijk echt niet kan (wegens morgen vroeg op door afspraken op werk enzo). Maar aan de andere kant hebben wij beide een bijzonder flexibel arbeidsschema, werken beide fulltime, maar kunnen ook thuiswerken als het zo uitkomt, werken beide meer dan fulltime, meer als het nodig is, maar ook wel eens minder, net hoe het uit komt (beide consultancy achtige job, beide internationaal, vooral hij heeft periodes dat ie veel weg is).

Moet eerlijk zeggen dat onze salontafel het heel goed kan hebben (is zelfgemaakt door man (= zijn hobby), had kennelijk een vooruitziende blik).

Maar zulke tweepersoonsfeestjes kunnen wel tot 6 uur duren….(lees: wij staan dan op Foreigner (I’ve been waiting for a girl like you)Richard Marx (Angelia)) te zwijmelen bovenop het tafeltje).

Maar toch zie ik zulke feestjes als het vieren van ons huwelijk, is dat gek of gewoon onverantwoordelijk? Doen jullie dit ook? Wij zijn toch niet de enigen zeg, of wel?

Wij doen dit zo’n vier a acht keer per jaar (om een beetje een beeld te geven).
Alle reacties Link kopieren
Haha! nou erm ik schaam me wel om dit te zeggen maar wij hebben dat ook wel een beetje maar ik geloof dat ik wat jonger ben want mijn vriend en ik gaan dan juist staan hakken met zijn 2en op DJ Pauk Elstak ofzo, van die hardcore zooi uit 1995 enzo .

Ziet niet uit maar we lachen ons rot.
hier keihard meelallen op carnavalskrakers...
Klinkt leuk.

Voor ons geen optie: hebben een salontafel met een glazen blad. Op de eettafel liggen we wel geregeld. In diverse standjes. Mag dat ook?
Grappig! Wij deden dat voor we een kindje kregen ook vaak. Nu doen we dat niet meer zo omdat we toen de muziek altijd kneiterhard hadden staan.

Maar wij deden dan voornamelijk air-guitar met zijn tweetjes, ook hakken op ouwe gabber en muziek uitbeelden in gebarentaal. (meestal ging daar dan ook de nodige drank in van te voren).
Stressed is just desserts spelled backwards
Wij doen het ook!

Hij draait ook wel eens voor me, dan vind ik m zo ontzettend sexy! Hij heeft draaitafels en muziek is een van zijn passies. Dan gaat de koptelefoon op en krijg ik mijn persoonlijke DJ Tiesto en stuiteren we samen door de kamer.

We doen ook wel eens met R&B/Hiphop en schuren dan een beetje tegen elkaar aan, zoals je dat mensen clubs ook wel ziet doen
Ik zou me pas zorgen gaan maken als jullie het niet meer zouden doen!
still crazy after all these years
Hier ook! Maar dan de salsa tot diep in de nacht/ochtend. Beter voorspel is er niet . Ik hoop dat we dit nog járen blijven doen.
Herkenbaar, ook de avondjes karaoken op filmpjes van you tube komen regelmatig voorbij!

Nu we overigens kinderen hebben, doen we als de vuile vaat nog op tafel staat de lamp in de keuken uit, zetten een lekkere dansplaat op (lees Tarzan of de Swing-cd van Robbie Williams) en dan zwieren maar.

Heerlijk toch!
Wij dansen niet op tafel, wel veel slow op oude disco. Heerlijk zo'n avondje. Lekker ouderwets samen dansen, dicht tegen elkaar, Is weer wat anders dan een avondje hangen voor de buis. Het werkt ook goed voor ons s..leven! Wij hebben wel een kind.
Volg je hart. Dat klopt.
Wij dansen ook geregeld met dochterlief. En dan heeft het geen gevolgen...
Volg je hart. Dat klopt.
Wat leuk! Kon me al niet voorstellen dat wij de enige waren. Vrienden en collega's trekken altijd bevreemdend hun wenkbrauwen op als ik er over vertel.

Op ons sexleven heeft dit trouwens nog weinig effect gehad, dus er zijn nog mogelijkheden te over zeg maar....
Maleficient, dat is leuk! Karaoke is ook leuk! Doen mijn vriend en ik nooit

Wij dansen wel, maar meestal niet 's avonds maar gewoon onder het koken of whatever, we dansen dan samen (bv salsa of bachata of chachacha) of los (hiphop en reggaeton en dancehall).
Niet perse op de salontafel (ik vraag me af of de onze dat wel houdt) maar wel in de woonkamer/ op de bank.

We dansen dan bij voorkeur op oude Turkse volksmuziek (halay of zeybek) of hele foute nummers van Tarkan of die andere niet-zo-hetero-zanger (hadi hadi yaaaaaaaaaaa). Ik kan bijvoorbeeld ook heel goed en 'sexy' buikdansen in mijn pyama

Ik dans ook weleens in mn eentje als ik sta te koken bijvoorbeeld. Even vergetend dat ik tegenwoordig niet meer vier hoog achter woon
if we all light up, we can scare away the dark...
Mijn vriend doet niet aan dansen (en sommige voorzichtige pogingen geven hem daar alle reden toe).. :(
Geweldige herinneringen aan! Gewoon erin houden en lekker van genieten samen.
Karaoke dacht dat daar alleen de Britten dol op waren.
Britten?!?!?! Een vriend van mij werkt op de Japanse ambassade, en elke keer als er hoog bezoek komt uit Japan (denk regeringsvertegenwoordigers of zakenbonzen) móet er karaoke geregeld worden.
Japanners ja!

Ik vind het superleuk, Vlinder! Voor veel stellen zal het ondenkbaar zijn, maar ik vind het juist getuigen van een goede relatie. Lekker gek samen doen zonder schaamte.

Ik doe dat soort dingen niet, wel andere gekke dingen. Uiteraard heb ik wel met vriendinnen een heel repertoire aan foute dansjes en muziek uitbeelden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven