Mode & Beauty alle pijlers

Dyson föhn (diffuser)

16-06-2019 12:52 37 berichten
Ik heb krullen. Een heleboel pluizige (van voren en bovenop) en een paar hele mooie (hoe verder achterop mijn hoofd hoe mooier ze worden om de één of andere reden :huh: )
Nu ben ik helaas geen type wat dagelijkse (of zelfs wekelijkse) tutorials gaat opvolgen van youtube.
Nou diffuse ik ze wel zo af en toe, en nu zag ik pas de reklame van de dyson föhn met diffuser opzetstuk.
Aangezien ie schrikbarend duur is dacht ik eerst hier maar eens te informeren naar ervaringen.

Dus, iemand ervaring? En dan specifiek ook mensen met krullen. Is ie het geld waard?
Ik zal eens kijken, bedankt :)
Alle reacties Link kopieren
Ik volg ook de curly girl methode en was ook heel nieuwsgierig naar de dyson fohn. Heb hem uiteindelijk met korting besteld van de rentepunten van ING.
Heel enthousiast mee begonnen, maar het bleek een teleurstelling.
Mijn haar droogt absoluut niet sneller en ik zag ook geen verschil mbt minder pluis. Voor mij was de fohn het geld niet waard, heb m terug gestuurd.
Hij is wel heel licht in de hand en maakt stuk minder kabaal.

Andere tip is de facebookgroep the curls cult. Worden veel goede tips gegeven voor vrouwen met krullen!
@citroentje, bedankt! Jammer zeg dat het dus tóch niet werkt, echt balen, want ik zag het eigenlijk wel zitten maar zie er nu toch echt van af.
Ja ik baalde ook ontzettend. Op die facebookgroep en op youtube zijn veel mensen helemaal lyrisch over de fohn. Je kunt op youtube zoeken op manes by mell.
Je kunt de fohn ook bestellen bij dyson, thuis uitproberen en als het niet bevalt terugsturen zoals ik heb gedaan. Enige nadeel is dat je vooraf moet betalen en het duurt even voordat je je geld terug hebt.
Ik heb ook gelezen dat je de fohn bij de hudson’s bay kunt uitproberen. Ik zag het zelf niet zo zitten om met kletsnatte haren daar te gaan fohnen haha
citroentje1990 schreef:
16-06-2019 16:08
Ja ik baalde ook ontzettend. Op die facebookgroep en op youtube zijn veel mensen helemaal lyrisch over de fohn. Je kunt op youtube zoeken op manes by mell.
Je kunt de fohn ook bestellen bij dyson, thuis uitproberen en als het niet bevalt terugsturen zoals ik heb gedaan. Enige nadeel is dat je vooraf moet betalen en het duurt even voordat je je geld terug hebt.
Ik heb ook gelezen dat je de fohn bij de hudson’s bay kunt uitproberen. Ik zag het zelf niet zo zitten om met kletsnatte haren daar te gaan fohnen haha
Zijn dat allemaal echte profielen?
citroentje1990 schreef:
16-06-2019 16:08
Ik zag het zelf niet zo zitten om met kletsnatte haren daar te gaan fohnen haha
:-D

Eventueel direct bij dyson en dan terugsturen mocht het voor mij ook niet werken zou ik nog kunnen overwegen.
minnimouse schreef:
16-06-2019 16:09
Dat denk ik niet! Toen die föhn op de markt kwam heb ik een review gelezen van een testpanel.
Uitkomst: gewoon een fohn, niet sneller/beter dan een andere, als enige voordeel kwam eruit: fijn voor beroepskappers omdat hij heel stil is, minder herrie aan je hoofd de hele dag. O ja en hij ziet er mooi uit, duur merk: dat wekt vertrouwen bij klanten van de kapper!?
Dat je haar veel sneller droog zou zijn was ook al niet waar.

Ik zou het niet doen, zeker niet voor zo'n bedrag.
Gebruik mijn fohn af en toe, ook als ik wil slapen en mijn haar nog nat is. Met de juiste producten heb je geen pluis, 's ochtends anders even je haar licht vochtig maken met handen of plantenspuit en het zit weer ok.
Mijn haar zit nooit echt lekker als ik het net gewassen heb, het zit 2 dagen daarna veel beter!
minnimouse schreef:
16-06-2019 16:09
Op die facebookgroep wel en daar zijn best veel mensen enthousiast over de fohn, op youtube geen idee, vast niet allemaal
SadButTrue999 schreef:
16-06-2019 16:47
's ochtends anders even je haar licht vochtig maken met handen of plantenspuit en het zit weer ok.
Heb jij krullen?
SadButTrue999 schreef:
16-06-2019 16:47

s ochtends anders even je haar licht vochtig maken met handen of plantenspuit en het zit weer ok.

Mooi dat dat voor jou werkt maar dat is natuurlijk dan niet voor iedereen zo hé.
Ik heb krullen en deze Dyson met diffuser. Heeft een goed lang snoer en is wat mij betreft nog steeds een herrieschopper. Ik had hiervoor geen föhn dus geen vergelijkingsmateriaal. Geen pluizende krullen na het föhnen dus dat doet hij goed. De truc is afblijven tot het droog en afgekoeld is en dat duurde mij te lang, ‘s avonds na het sporten. Dan ging ik woelen met mijn handen in mijn haar en dan ging het meer pluizen. Uiteraard. Fijn is ook dat hij op standje koud kan maar dat zullen meerdere apparaten kunnen?

Beetje overprijsd net als de stofzuiger die ik heb, maar ook die doet goed wat hij moet doen.
Huh, hij is toch juist snoerloos?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven