Leuke schilder

20-05-2019 23:08 2401 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik huur een flat die de woningstichting aan het renoveren is. Nu moest mijn balkon vorige week geschilderd worden en daarvoor waren er twee schilders op mijn balkon aan het werk. Een van de twee vond/vind ik erg leuk. De dag er na hoorde ik in de leegstaande woning boven mij geluid (die huurder is er uit gezet wegens wiet telen) en had ik de hoop dat daar de jongen die de zonnepanelen doet aan het werk was aangezien die bij mij ook nog de zonnepanelen installatie moet plaatsen. Dus ik belde aan en toen deed dus die leuke schilder open, die daar met zijn collega aan het werk was. Een half uurtje later om 10.00 uur, de tijd dat die schilders koffie pauze hebben, was ik in m'n kelder en toen stond die leuke schilder in m'n deuropening van m'n kelder en zei ie van dat zijn een hoop puzzels (ik heb ong. 180 legpuzzels in m'n kelder). Nu is het wel zo dat die dag ook bij de kelders een man aan het werk was die bij alle kelders nieuwe ruitjes moest plaatsen. Dus het kan ook zijn dat die schilder naar hem op zoek was om iets te overleggen of door te geven, bijv. dat hij klaar was net schilderen want die man van de ruitjes moest ook in de kelder van die wietteler een nieuw ruitje plaatsen.

Wat ik nog niet vermeld had is dat hij toen ik vorige week belde of ik diegene was die naast de dierenarts (daar woon ik) woont. Ik weet niet of hij dat zei omdat ie m'n stem herkende, kan ook goed zijn dat ie dat dacht omdat hij uit z'n hoofd waarschijnlijk weet welke flats ze nog af moeten maken. Maar niet hij maar z'n collega heeft het afgemaakt, hij wist dus blijkbaar niet dat het bij mij nog afgemaakt moest worden of hij was dat vergeten, dus dat kan idd een signaal zijn dat hij me niet de moeite waard vond om nog een keer heen te gaan/dat ik geen indruk gemaakt heb op hem. Bij het maken van de afspraak voor wanneer ze het af zouden maken zat ie wel nieuwsgierig mee te lezen in m'n agenda, maar misschien dat ie gewoon wilde weten wanneer ik thuis zou zijn en was dat puur zakelijk zeg maar. En dat ie die ochtend in m'n kelder kwam kijken kan ook teken zijn dat ie nieuwsgierig was naar mij, maar goed kan dus ook weer zijn dat ie gewoon even een collega moest hebben. Maar aan de andere kant wist hij toen ik belde dus nog wel wie ik was.

Omdat nog niet alles klaar was moesten ze een paar dagen later terug komen om het af te maken, dus ik hoopte natuurlijk dat die leuke schilder weer zou komen. Maar in plaats daarvan was jammer genoeg alleen zijn collega er die de werkzaamheden afgemaakt heeft.

Ik wilde dus weten hoe die leuke schilder heet. Ik had van de woningstichting een brief gekregen met daarin de naam en nummer van een van hun om een afspraak in te plannen waarop ze de werkzaaamheden zouden doen. Ik heb dus gebeld met een smoesje alsof ik een bewoonster van een paar woningen verderop was met dat zogenaamd een afspraak wilde maken voor de schilderswerkzaamheden. Toen hij vroeg wanneer ik kon zei ik dat ik m'n agenda bij m'n vriend had liggen en dat als ik hem zou zien ik hem zou aanspreken om een afspraak te maken. Dus op jet einde vroeg ik ben jij degene met de bril, zegt ie nee met het petje. Dus ik had dus die leuke aan de telefoon. Ik weet nu dus z'n naam en z'n nummer.

Maar hoe nu verder? Ik kan hem op Facebook niet vinden. En ik heb zelf geen insta, twitter of iets anders dan Facebook.

Al het schilderwerk bij mij is klaar. Maar ik kan misschien met een smoesje bellen dat ik nog ergens een vraag over had en dat beste is dat hij even langs komt om het te bekijken? Maar misschien is dat raar want dan lijkt net alsof ik denk dat ze hun werk niet goed gedaan hebben en dan hoort ie ook gelijk aan m'n stem dat ik hem vanmiddag ook gebeld had. Maar hem smsen (ik heb geen whatsapp) is ook raar. Dat durf ik niet en dan lijk ik net een stalker ofzo haha.
anoniem_81611 wijzigde dit bericht op 22-06-2019 02:13
24.42% gewijzigd
elfje85 schreef:
18-06-2019 00:04
En als hij me leuk/interessant vond dan is dat echt niet in een maand veranderd. Mocht ie wel iemand hebben leren kennen en hij ziet mij weer dan kan ie altijd nog nadenken wie ie leuker vind. Ik geloof dat jullie hier meer een big deal van maken dan dat ik doe..
Waarom zou hij nadenk over wie hij leuker vindt? Hij heeft toch gekozen? Stel dat hij jou leuker vindt en hij kiest dan voor jou. Wat zou je daarvan vinden?
elfje85 schreef:
18-06-2019 00:08
Er is niet overal WiFi schat. En nogmaals, ik ga hier niet meer in discussie met iedereen over van alles. Heb net heel duidelijk gemaakt hoe ik hier in sta en wanneer ik me in internet van een mobiel/smartphone ga verdiepen. Dus jij hoeft mij niet op te vertellen wanneer ik dat 'moet' doen.
Je hebt al eerder gezegd dat je niet meer in discussie gaat dan wel jezelf verdedigen maar je doet het wel. Specifieker, je maakt een keuze maar blijft er niet bij. Tenminste in deze situatie en in de situatie over het bellen gisteren. Ik zou denken dat je dan je zelf tekort doet. Maar misschien is er meer aan de hand.

Zolang het maar voor jou werkt.
elfje85 schreef:
En als hij me leuk/interessant vond dan is dat echt niet in een maand veranderd. Mocht ie wel iemand hebben leren kennen en hij ziet mij weer dan kan ie altijd nog nadenken wie ie leuker vind. Ik geloof dat jullie hier meer een big deal van maken dan dat ik doe..
Ik denk dat je weinig indruk hebt gemaakt, anders dan had hij vast aangebeld met een smoesje dat hij zn kwast kwijt was, of die misschien op jouw balkon was blijven liggen?

Er is maar een iemand die er een big deal van maakt en dat ben jij. Maar als je nooit iets probeert gebeurt er ook nooit iets.
Je leeft maar een keer, neem een beetje risico, maakt het leven leuk :)
Chocolotje schreef:
18-06-2019 09:40
Die schilder ligt allang bovenop een andere klant
Ik hoop het echt voor hem. Beter dan dit stuk ellende die de ene leugen en smoes na de andere verteld.

Heeft wel/geen internet... (hoe typ je dan hele lulverhalen hier in dit topic. Moet ook met internet!)

Wil hem lokken met smoezen over advies voor haar wc (nog meer leugens)

Heeft hem al onder valse voorwendselen opgebeld (leugens!!)

Je zou gister bellen... (leugen!!!)

Volgens mij is Elfje gewoon een beetje aandachtsgeil en geniet ze ervan dat ze hier alle aandacht krijgt om een schilder die (hopelijk) niet eens bestaat. En als hij wel bestaat, hoop ik bij godsgratie dat ze hem aub met rust laat!
Tattooaddict87 schreef:
18-06-2019 10:44
Ik hoop het echt voor hem. Beter dan dit stuk ellende die de ene leugen en smoes na de andere verteld.

Heeft wel/geen internet... (hoe typ je dan hele lulverhalen hier in dit topic. Moet ook met internet!)

Volgens mij is Elfje gewoon een beetje aandachtsgeil en geniet ze ervan dat ze hier alle aandacht krijgt om een schilder die (hopelijk) niet eens bestaat. En als hij wel bestaat, hoop ik bij godsgratie dat ze hem aub met rust laat!

:kneel:
I told you walking was idiotic.
Misschien oefent eflje voor scenario schrijfster bij GTST?
elfje85 schreef:

Dat vind hij niet, echt niet. Hij weet waarschijnlijk niet eens wie je bent als hij je tegen zou komen. Anders had hij zelf wel een move gemaakt. Je komt behoorlijk arrogant over als je daadwerkelijk denkt dat deze man op jou zit te wachten.

En nee, wij maken er geen 'big deal' van, dat doe je helemaal zelf. Ik zou het lekker laten gaan, want ik denk oprecht dat je jezelf belachelijk maakt als je nu nog contact zoekt.
Tattooaddict87 schreef:

Heb op m'n iPad internet (via internetabonnement waarop ook m'n televisie, vaste tel zit). Als je op pag 26 had gelezen dan had je gelezen dat ik een iPad heb. Dat ik dingen soms uitstel heeft niets met leugens te maken.
Tattooaddict87 schreef:

Heb op m'n iPad internet (via internetabonnement waarop ook m'n televisie, vaste tel zit). Als je op pag 26 had gelezen dan had je gelezen dat ik een iPad heb. Dat ik dingen soms uitstel heeft niets met leugens te maken.
Schilder met pet kan natuurlijk ook gewoon een relatie hebben of getrouwd zijn hè.
PatatasBravas schreef:
18-06-2019 13:00
Schilder met pet kan natuurlijk ook gewoon een relatie hebben of getrouwd zijn hè.
Misschien valt hij niet eens op vrouwen.
Misschien is hij wel aseksjuweel of krijgt hij zijn kwastje niet omhoog
Nog steeds geen ontwikkeling in de "romance" ?

Okee, Elfje

Bel die gast op en zeg dat hij toen en toen bij jou heeft geschilderd en dat hij zo'n leuke indruk op je heeft gemaakt.
En omdat het nu zulk lekker weer is hem vragen of hij zin heeft om met jou een terrasje te pakken.

Zegt hij nee, dan weet je dat ook weer.
Zegt hij ja, dan is dat hartstikke leuk voor je!
.
elfje85 schreef:
17-06-2019 23:08
"En deze telefoon typt ook verrot dus al zou ik whatsapp aan krijgen dan zou ik niet veel whatsappen omdat dit toestel verrot typt.
Men nemen de telefoon, men download WhatsApp, men gaat naar laptop, computer of iPad, men zet WhatsApp web erop en voila!! Verrot typen opgelost en toch kunnen whatsappen.... ;)

Jezus wat ben jij moeilijk zeg. Het heeft niet eens zin om die schilder te bellen, appen of wat dan ook. Een 'normaal' mensen haakt hier al van af. Hopelijk heb je geluk en is hij net zoals jou... ;)
TO wat voor telefoon heb je? Welk merk etc. Alcatel toch?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/serv ... itzetten/1

Hier. Internet uitzetten, WiFi aanzetten, WhatsApp downloaden, WhatsApp web openen op computer.
anoniem_367263 wijzigde dit bericht op 18-06-2019 14:05
72.70% gewijzigd
Workaholiccc schreef:
18-06-2019 13:37
Men nemen de telefoon, men download WhatsApp, men gaat naar laptop, computer of iPad, men zet WhatsApp web erop en voila!! Verrot typen opgelost en toch kunnen whatsappen.... ;)

Jezus wat ben jij moeilijk zeg. Het heeft niet eens zin om die schilder te bellen, appen of wat dan ook. Een 'normaal' mensen haakt hier al van af. Hopelijk heb je geluk en is hij net zoals jou... ;)
Ja maar de wifi instellen is heeeeeeeeel moeilijk en ze moet zich eerst een paar maanden inlezen.
Moest nog heel wat bladzijdes bijlezen. Dacht komt er een mooi einde :flirting:
Heeft to nog niet eens gebeld :cry:

To wat houd je nog tegen om te bellen?
Kan iemand de titel veranderen naar UPDATE!!!!! als er een een update is?!
Suzan_1991 schreef:
18-06-2019 13:06
Misschien valt hij niet eens op vrouwen.
Nou zeg... dat zou best weleens kunnen; Petje en Brilletje zijn mss gewoon een setje!

Zou het toeval zijn dat er in Leesook het verhaal staat van een dame (ik heb het nog niet gelezen) maar toch:
Danielle keek door de verkeerde roze bril: ‘Het idee van hen samen kwam niet eens in me op’.
Ik vind het wel heel toevallig allemaal :wtf:

Je kan beter een smsje sturen met de vraag of Brilletje soms het bed met hem deelt, of iets subtieler: 'ben jij soms gay?'.
Mocht hij terug appen dat dat niet zo is en waarom je dat vraagt kan je zeggen: 'omdat ik nu al ruim een maand zit te wachten op een appje, zeker na die dubbelzinnige opmerking over mijn puzzels en ik begin het zat te worden, zeg gewoon ja of nee'.
En dan afwachten of hij binnen 30 seconden belt en je uitnodigt om niks te drinken op een terrasje :idee:
Sounds like a plan, right? :sun:
SadButTrue999 schreef:
18-06-2019 14:20
En dan afwachten of hij binnen 30 seconden belt en je uitnodigt om niks te drinken op een terrasje :idee:
Sounds like a plan, right? :sun:
:rofl:
elfje85 schreef:
18-06-2019 09:37
Een paar sms'jes sturen gaat wel met dit toestel, maar heel veel sms'en is met deze niet relaxt 😉
hoezo moet je heel veel sms'en? Begin gewoon met 1 sms. Wil toch helemaal niet zeggen dat je daarna constant aan het smsen bent? Viel me eerder ook al op dat je zei dat je dan waarschijnlijk eerst hele tijden met hem moet sms'en en dat je daar geen zin in hebt. Snap er niks van. Als je hem leuk vindt en hij zou je sms'en, dan is dat toch super leuk? Hoezo daar heb ik geen zin in. Vind je hem wel leuk dan? Zou mij geen bal uitmaken dat mn mobiel vervelend typt wanneer ik appjes/sms'jes krijg van een leuke vent.
tulpje21 schreef:
18-06-2019 14:52
hoezo moet je heel veel sms'en? Begin gewoon met 1 sms. Wil toch helemaal niet zeggen dat je daarna constant aan het smsen bent? Viel me eerder ook al op dat je zei dat je dan waarschijnlijk eerst hele tijden met hem moet sms'en en dat je daar geen zin in hebt. Snap er niks van. Als je hem leuk vindt en hij zou je sms'en, dan is dat toch super leuk? Hoezo daar heb ik geen zin in. Vind je hem wel leuk dan? Zou mij geen bal uitmaken dat mn mobiel vervelend typt wanneer ik appjes/sms'jes krijg van een leuke vent.
Ja maar het kost ook nog eens geld en ze wil niet eerst 1 euro of minder spenderen voordat ze weet of het iets wordt of niet.
Hoe leuk vind je iemand als je zo lang wacht en ABSOLUUT geen moeite wil doen.
tulpje21 schreef:
18-06-2019 14:52
Viel me eerder ook al op dat je zei dat je dan waarschijnlijk eerst hele tijden met hem moet sms'en en dat je daar geen zin in hebt.

Ze heeft ook geen zin om iets met hem te eten of te drinken, dus ik vraag me af hoe ze dat contact überhaupt voor zich ziet.
Trotter schreef:
18-06-2019 16:14
Ze heeft ook geen zin om iets met hem te eten of te drinken, dus ik vraag me af hoe ze dat contact überhaupt voor zich ziet.
Lekker samen schilderen en puzzels maken.
Wat een kulverhaal-topic is dit. Kan me niet voorstellen dat iemand echt zo is. Moeizaam en vervelend zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven